معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در بوداپست

6 سال پیش 0 دیدگاه

رستوران‌های بوداپست با ارائه غذاهای قابل اعتماد، فضای داخلی شیک، بشقاب‌های گران‌قیمت طبق استانداردهای محلی در عین سادگی توانسته بسیاری از گردشگران و مردم محلی را به سمت خود بکشانند. رومیزی‌های کتانی سفید و موسیقی پس‌زمینه ملایم از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این رستوران‌ها هستند. برخی از آن‌ها دارای ستاره میشلن بوده و از غذاهای کلاسیک مجارستانی تا غذاهای الهام‌گرفته از نوردیک جدید را ارائه می‌دهند. در ادامه با معرفی رستوران‌های بوداپست با ما همراه باشید‌.

Mazel Tov رستوران خاورمیانه‌ای

یک رستوران خاورمیانه‌ای که در محله شلوغ یهودی بوداپست قرار گرفته و مانند بارهای ویران‌شده این شهر، نمای در حال فروپاشی دارد. این رستوران با ترکیبی از نوشیدنی‌های ارزان کوکتل، ساندویچ ژامبون و پنیر، سلف‌سرویس برای مهمانداران و مبلمان فرسوده تا یراق‌آلات مدرن با فضای سبز به یکی از بهترین رستوران‌های بوداپست تبدیل شده است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Budapest, Akácfa u. 47, 1072

ساعت کاری: 10 صبح تا 12 شب

تلفن: +36 70 626 4280

وب‌سایت: www.mazeltov.hu

Gettó Gulyás در محله یهودی‌نشین

این رستوران مجارستانی دنج در منطقه مهمانی بوداپست قرار دارد و به عنوان محله قدیمی یهودیان نیز شناخته می‌شود. اولویت‌های آشپزی از نام رستوران به روشنی قابل تشخیص است. انواع غذاهای مجاری با غذاهای اصلی مانند گولاش (5 یورو)، پاپریکاش مرغ و گوساله (8 تا 12 یورو) و انواع خورش‌های سبزیجات فصلی به نام főzelék در این رستوران ارائه می‌شود. "گتو" در گذشته یک محله یهودی‌نشین بود که در زمستان 1944، یکی از تاریک‌ترین دوره‌های خود را در جنگ جهانی دوم پشت سر گذاشته است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Budapest, Wesselényi u. 18, 1077

ساعت کاری: 12 تا23

تلفن: +36 20 376 4480

وب‌سایت: /www.facebook.com/gettogulyas/

Kiosk رستورران کیوسک

کیوسک از رستوران‌های معروف بوداپست است که در مرکز شهر قرار دارد. مردم محلی و گردشگران بسیاری به این رستوران می‌روند و در کنار صرف غذایی باکیفیت از منظره خیره‌کننده دانوب و پل الیزابت از پاسیوی بیرونی بسیار لذت می‌برند. این رستوران قدیمی یک دبیرستان کاتولیک در طبقه بالا و یک کلیسای کوچک را در خود جای داده است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Budapest, Március 15. tér 4, 1056

ساعت کاری: 12 تا 23

تلفن: +36 70 311 1969

وب‌سایت: /www.kiosk-budapest.hu

HILDA رستوران هیلدا

یکی از رستوران‌های بوداپست که در مرکز شهر قرار دارد و با جذابیت و فضای داخلی مناسب و شیک، افراد بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. یک موزاییک شیشه‌ای رنگی بزرگ در فضای داخلی، یکی از دیوارها را به طور کامل می‌پوشاند و کاشی‌های سرامیکی Zsolnay لعابدار از ویژگی‌های برجسته این رستوران هستند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Budapest, Nádor u. 5, 1051

تلفن: +36 30 430 9810

وب‌سایت: hildapest.hu

Menza Restaurant رستوران منزا

میدان لیست فرنس در منطقه 6 بوداپست به عنوان یک پاتوق محبوب برای مردم شناخته می‌شد، اما به مرور زمان، مردم به سمت دیگر شهر رفتند. امروزه رستوران‌هایی با تابلوهای «منوی توریستی» باعث شده گردشگران بسیاری را به سمت خود بکشانند. Menza یکی از بهترین رستوران‌های مجارستانی بوداپست است که با فضای عظیم و سقف بلند، بهترین غذاهای سنتی محلی را ارائه می‌دهد. سوپ گولاش، شنیسل گوشت خوک بسیار نرم، پاپریکاش گوشت گوساله همراه با کوفته‌های تخم‌مرغی از بهترین غذاهای این رستوران هستند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Budapest, Liszt Ferenc tér 2, 1061

تلفن: +36 1 413 1482

وب‌سایت: www.menzaetterem.hu

DOBRUMBA رستوران دوبرومبا

این رستوران افراد بسیاری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. دوبرومبا به اندازه رستوران‌های دهکده شرقی نیویورک با فضایی شیک، طراحی ساده و منوی خاورمیانه‌ای طرفداران بسیاری دارد و در محله شلوغ یهودیان بوداپست قرار گرفته است. در این رستوران می‌توان در ماه‌های گرم‌تر که پنجره‌های بزرگ باز می‌شوند و موسیقی الکترونیکی گوش‌نواز در خیابان پخش می‌شود اوقات لذت‌بخشی را سپری کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Budapest, Dob u. 5, 1074

تلفن: +36 30 194 0049

وب‌سایت: dobrumba.hu

رستوران Szaletly

Szaletly خارج از مرکز شهر و در نزدیکی پارک شهر واقع شده و به عنوان یکی دیگر از مشهورترین رستوران‌ها در بوداپست شناخته می‌شود. غذاهای سنتی مجارستانی توسط سرآشپز دانیل برنات به بهترین شیوه ارائه می‌شوند و مردم مجارستان و گردشگران را همیشه تحت تاثیر قرار می‌دهند.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Budapest, Stefánia út 93, 1146

تلفن: +36 30 939 3932

وب‌سایت: +36 30 939 3932

رستوران مجلل Könyvbar & Restaurant

یک رستوران مجلل در محله یهودیان بوداپست که سرآشپز Zoltán Decreceni با تجربه میشلن توانسته این فضای دنج و پر از کتاب را به یکی از بهترین رستوران های بوداپست تبدیل کند. نیویورک تایمز، این مکان را به عنوان محبوب‌ترین رستوران گردشگران معرفی کرده است. غذاهای کلاسیک مجارستانی مانند سوپ گولاش و اپتین‌های بین‌المللی ریزوتو با گوش ماهی در منوی آن دیده می‌شود.

منو همچنین به صورت فصلی تغییر می‌کند و همه غذاها در ظروف زیبا و آبکاری شده سرو می‌شوند. ماهی لذیذ مجارستان روی بشقابی از گل‌کلم خامه‌ای و برش‌های ترد و رنگارنگ سبزی‌ها بسیار اشتهاآور است.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Budapest, Dob u. 45, 1074 Hungary

تلفن: +36 20 922 7027

وب‌سایت: /konyvbar.hu/en/home/

Bobo Restaurant رستوران بوبو

Bobo در Rózsadomb، یک منطقه مسکونی منحصر به فرد قرار دارد و کمتر از ده دقیقه از Pest قابل دسترسی است. بوبوهای بوداپست در کتاب معروف دیوید بروک به "بوبوها در بهشت" اشاره دارد که هم احساسات بورژوازی و هم غیرمعمولی را نشان می‌دهند. این رستوران متعلق به سال 1885 است و داخل یک ملک بازسازی شده زیبا قرار دارد که در گذشته، زمین بازی اشراف مجارستانی بوده است. بوبو از رستوران‌های شیک بوداپست است و فضای بسیار دنج و آرامی دارد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: 1022, Marczibányi tér 7, 1022 Hungary

تلفن: +36 70 772 2665

وب‌سایت: harispark.hu/bobo-etterem/

Padron Budapest پادرون بوداپست

یک تاپاس بار کوچک در محله کاخ بوداپست که در یک خیابان فرعی جذاب این شهر قرار دارد. نشانه‌های معمول یک شرکت خانوادگی شلوغ در این رستوران به چشم می‌خورد. مثلا مادر سفارش می‌گیرد، پسر غذا سرو می‌کند و پدر روزهای زیادی پشت بار فعالیت می‌کند. ژامبون‌های اسپانیایی خشک شده و تاپاس‌های لذیذ، افراد بسیاری را به این غذاخوری می‌کشاند‌.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Budapest, 1085, Horánszky u. 10, 1085

تلفن: +36 30 900 1204

وب‌سایت: http://padron.hu/

Gerlóczy Cafe

Gerlóczy از بهترین کافه‌ها در بوداپست است که فضای بسیار دنج و زیبایی دارد. این کافه در مرکز شهر بوداپست توسط ساختمان‌‎های زیبای قبل از جنگ احاطه شده و محله توریستی اطراف آن به خوبی باقی مانده است. فضای داخلی Gerlóczy با میزهای گرد کوچک، ضیافت‌های چرمی و سقف بلند، حال و هوای رستوران‌های فرانسوی را تداعی می‌کند. در ماه‌های گرم می‌توان در تراس این کافه، اوقات لذت‌بخشی را سپری کرد.

آدرس/ تلفن/ وب‌سایت:

آدرس: Budapest, Gerlóczy u. 1, 1052 مجارستان

تلفن: +36 1 501 4000

ساعت کاری: 7:30 تا 23

وب‌سایت: https://linktr.ee/gerloczy/

Fáma Étterem

از بهترین رستوران‌های بوداپست که در یک زیرزمین در شهر بوداپست قرار دارد. ارائه غذاهای هنری با انواع ماهی‌ها و سبزیجات کنسرو شده افراد بسیاری را به این رستوران می‌کشاند. از دیگر غذاهای این رستوران می‌توان به انواع غذاهای کلاسیک مجاری مانند سوپ ماهی حاوی صدف و همچنین غذاهای لذیذ اروپایی و انواع غذاهای گیاهی اشاره کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Budapest, Attila út 10, 1013 Hungary

تلفن: 36 30 994 9000+

وب‌سایت: famabudapest.hu

Bambi Café

بمبی از بهترین کافه‌ها در بوداپست است که سنت‌های قهوه‌خوری، غذا و نوشیدنی کمونیست‌های مجارستان قدیم را حفظ کرده است. طراحی داخلی و خدمات ویژه آن بسیار منحصر به فرد هستند. صبح سفارش نیمرو، قهوه و فرانکفورتر (کالباس گوشت گاو) می‌تواند بهترین گزینه باشد. مهمان‌ها می‌توانند اوقات دلنشینی را در بالکن بیرونی این کافه سپری کنند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت :

آدرس: Budapest, Frankel Leó út 2-4, 1027 Hungary

تلفن: 36 (1) 212 3171+

وب‌سایت: ــــــــــــــــــ

Mák Bistro

در این رستوران طبخ و سرو غذاها توسط سرآشپز جوان با دقت و حساسیت خاصی انجام می‌شود. روش‌های نوین و ایجاد تمایز و تنوع در طعم غذاها با استفاده از سبزیجات و ماهی‌ها، سس‌ها و گوشت‌های تازه بی‌نظیر است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Budapest, Vigyázó Ferenc u. 4, 1051 Hungary

تلفن: 36 30 723 9383+

وب‌سایت: mak.hu/hu#contact

سرآشپز Onyx

سرآشپز خبره این رستوران با استفاده از مواد اولیه تازه و روش‌های جادویی فرانسوی، ترکیب‌های بی‌نظیری را خلق کرده است. غذاهای کلاسیک در کنار چراغ‌های زیبای بلورین و رومیزی‌های سفید، فضای دلنشینی را ایجاد کرده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Budapest, Vörösmarty tér 7, 1051 Hungary

تلفن: 36 30 508 0622+

وب‌سایت: onyxrestaurant.hu

Café Kör

این رستوران در مرکز شهر بوداپست از زمان قبل شناخته شده است. تجربه طعم‌های بورژوایی غذاها در فضای غذاخوری که با فرش‌های ایرانی و صندلی‌های چوبی تزئین شده است، شگفت‌انگیز خواهد بود. انواع غذاهای محبوب اروپایی، مجارستانی، گیاهی، رژیمی و انواع سوپ‌های خوشمزه در این رستوران، طرفداران بسیاری دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Budapest, Sas u. 17, 1051 Hungary

تلفن: 36 (1) 311 0053+

وب‌سایت: ـــــــــــــــــــ

Borkonyha Winekitchen

تیم حرفه‌ای و با استعداد آشپزخانه Borkonyha Winekitchen را به یکی از رستورا‌ن‌های معروف بوداپست تبدیل کرده است. گوشت تازه بره و خوک از بهترین غذاهای این رستوران شناخته می‌شود. خوراک جگر اردک که به عنوان استارتر سرو می‌شود را حتما امتحان کنید. انواع غذاهای اروپایی، گیاهی و رژیمی همراه با نوشیدنی‌های گوارا طعم بی‌نظیری دارند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Budapest, Sas u. 3, 1051 Hungary

تلفن: 36 (1) 266 0835+

وب‌سایت: borkonyha.hu

Stand25 Bisztró

این رستوران ساده با غذاهای سنتی خود در فودکورت بازار بوداپست قرار دارد و امروزه یکی از برجسته‌ترین رستوران‌های مجارستان شناخته می‌شود. سوپ با قطعات کرفس خرد شده، برش‌های سیب‌زمینی و دسر محلی از غذاهای مخصوص این رستوران است. انواع غذاهای اروپایی، مجارستانی و گیاهی نیز طرفداران بسیاری دارند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Budapest, Hold u. 13, 1054 Hungary

تلفن: 36 30 961 3262+

وب‌سایت: stand25.hu

Baalbek Lebanese

این رستوران حلال با قیمت‌های مقرون به صرفه، مراجعه‌کنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. انواع غذاهای مدیترانه‌ای، لبنانی و خاورمیانه‌ای به بهترین شیوه در اینجا ارائه می‌شوند. غذاهای رژیمی و گیاهی این رستوران نیز طرفداران بسیاری دارند. توجه به جزئیات و دیزاین غذاها بسیار منحصر به فرد و قابل توجه است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Vaci utca 34 | Entrance: Kigyo utca Side of the Building, Budapest 1052, Hungary

تلفن: 36 1 799 7303+

وب‌سایت: www.mellowmoodhotels.com/buddha-bar-hotel-info

Leila's Authentic Lebanese Cuisine

از دیگر رستوران‌های حلال که با ارائه غذاهای حلال، لبنانی، مدیترانه‌ای، خاورمیانه‌ای، عربی، گیاهی و رژیمی به یکی از مشهورترین رستوران‌ها در بوداپست تبدیل شده است. انواع شاورما و کباب نیز طعم لذیذی دارند. طراحی فضای داخلی و استفاده از ظروف نقش‌دار و رنگارنگ برای سرو غذا به سبک کاملا عربی از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این رستوران است. رفتار گرم و صمیمی کارمندان با سرویس‌دهی عالی، باعث می‌شود مهمانان احساس راحت و خوشایندی داشته باشند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Paulay Ede Street 6, Budapest 1061, Hungary

تلفن: 36 30 245 3393+

وب‌سایت: leilascuisine.com/?utm_source=tripadvisor&utm_medium=referral

arbandرستوران ایرانی

از بهترین رستوران‌های بوداپست که با ارائه انواع کباب‌های تابه‌ای و ذغالی تا برنج های‌زعفرانی، ماکارونی، ته‌چین‌ها، ماست و نوشیدنی‌های اصیل ایرانی طرفداران بسیاری دارد. پیشخدمت‌ها رفتاری مناسب دارند و سرویس‌دهی عالی است. موسیقی سنتی ایرانی هنگام صرف غذا، تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای مهمانان خواهد بود. قیمت غذاهای این رستوران، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Szemere utca 22, Budapest 1054, Hungary

تلفن: 36 1 798 6642+

وب‌سایت: darband.eu/?utm_source=tripadvisor&utm_medium=referral

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات