برترین مراکز خرید مالاگا

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید مالاگا در کنار دیگر جاذبه‌های دیدنی شهر مالاگا مانند سواحل دوست‌داشتنی، موزه‌های هنری در سطح جهانی و غذاهای لذیذ به یکی از مقاصد عالی گردشگری تبدیل شده است. انواع مختلفی از بازارهای مالاگا مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسپانیایی، بوتیک‌های عجیب‌و‌غریب و مغازه‌های‌ معمولی، بهترین و متنوع‌ترین اجناس و همچنین کالاهای برند را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای سفر به اسپانیا و بازدید از شهر مالاگا تور اسپانیا را با قیمتی بسیار مناسب از ما خریداری نماید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید در مالاگا بیشتر آشنا شوید.

خیابان Calle Nueva

این خیابان در نزدیکی Calle Larios با مجموعه‌هایی از فروشگاه‌ها با مارک‌های بین‌المللی و فروشگاه‌های معمولی دیگر به یکی از منحصر‌به‌فرد‌ترین بازارهای مالاگا تبدیل شده است. بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خانگی را می‌توانید در Flying Tiger که بالای خیابان قرار دارد، پیدا کنید. همچنین بسیاری از کفش‌فروشی‌ها را در Footlocker خواهید دید. از دیگر فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توان به Decathlon City و فروشگاه کوچک Marks & Spencers اشاره کرد که برندهای بریتانیایی معروفی را می‌توانید از آن‌ها خریداری کنید. این مرکز، یکی از شلوغ‌ترین بازارهای مالاگاست که با امکانات رفاهی مانند کافه و رستوران شرایط مناسبی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم می‌کند.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Calle Nueva, 29005 Málaga, Spain

بهترین مراکز خرید مالاگا اسپانیا

خیابان Calle Especería/Cisneros

این خیابان در نزدیکی Calle Larios و Calle Nue با فروشگاه‌های متنوع لباس‌های معمولی و تعداد زیادی فروشگاه‌های مختلف که عمدتا لوازم جانبی را می‌فروشند، به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مالاگا اسپانیا شناخته می‌شود. انواع لباس فلامنکو، اسپادری‌های سنتی و یک سومبررو قدیمی اسپانیایی را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. بسیاری از این مغازه‌ها هنگام ناهار، معمولا از ساعت 2 تا 5 بعدازظهر، تعطیل می‌شوند و متعلق به خانواده هستند.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Calle Especería & C. Cisneros, 29005 Málaga, Spain

بیشتر بخوانید: تجربۀ شش تفریح و جاذبۀ رایگان در اسپانیا | تفریحات رایگان اسپانیا

خیابان Calle Compañía

این خیابان در سمت چپ و بالای Calle Larios قرار دارد. در اطراف این خیابان انواع فروشگاه‌ها به همراه بارها و کافه‌های متعدد، همچنین مراکز خرید محبوب مالاگا به چشم می‌خورد. در فروشگاه موزه کارمن تیسن، هدایای غیرمعمول بزرگی را می‌توانید خریداری کنید. مپاس و کامپاینیا در نزدیکی رودخانه، نقشه‌های فراوان و همچنین اره منبت‌کاری، اره مویی و انواع بازی می‌فروشند و فروشگاه خیریه آسایشگاه سرطان Cudeca کالاهای خود را با قیمت‌های مناسبی توزیع می‌کند. رستوران معروف las Merchanas در CalleMosquera لذیذترین تاپاس را طبخ می‌کند که می‌توانید بعد از خرید، لحظات آرامش‌بخشی را در آن‌جا سپری کنید.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: 29008 Málaga, Spain

مراکز خرید مالاگا

خیابان Calle Andrés Pérez

این خیابان باریک در نزدیکی Plaza de los Martires با سنگ‌فرش‌های کاملا جدید بازسازی شده است و با انواع فروشگاه‌های کوچک غیرمعمول خود، مراجعه‌کنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. چند بوتیک کوچک دوست‌داشتنی، La Casa del Cardenal (یکی از بهترین عتیقه‌فروشی‌های مالاگا) و نمایشگاه ماهاتما با اسباب‌بازی‌های سنتی کودکان و یک گالری هنری از مجموعه پاساژهای این خیابان مالاگا هستند. در این خیابان، خودتان را به یک بستنی بزرگ در Casa Mira در Calle Andrés Pérez مهمان کنید و از لحظات خرید خود لذت ببرید.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Andrés Pérez, 29008 Málaga, Spain

مرکز خرید در مالاگا

MCARTHURGLEN DESIGNER OUTLET MALAGA یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مالاگا اسپانیا

این مجموعه در فوریه 2020 در جنوب اسپانیا، ضلع شرقی پلازا مایور به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مد لوکس افتتاح شد. ۸۰ مغازه این مجتمع با عرضه انواع برندهای معروف، لوازم جانبی، لباس ورزشی و لباس خانگی به یکی از بهترین مراکز خرید شهر مالاگا تبدیل شده است. برروی تمامی اجناس، تخفیف‌های خوبی در نظر گرفته شده و رستوران‌ها با طبخ غذاهای لذیذ اسپانیایی، شرایط مناسبی برای مراجعه‌کنندگان مهیا کرده‌اند. برای دسترسی به این مجموعه، می‌توانید از قطار محلی (cercanías) که در ایستگاه Alameda قرار دارد، استفاده کنید.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: C. Alfonso Ponce de León, 6, 29004 Málaga, Spain

ساعت کاری: 10AM-10PM

تلفن: 34951564222+

وب‌سایت: www.mcarthurglen.com/en/outlets/es/designer-outlet-malaga

پاساژهای مالاگا

فروشگاه‌های سنتی Atarazanas Central

رستوران‌های بسیاری در آتارازاناس مرکزی در شهر قدیمی مالاگا وجود دارد که عاشقان غذاهای اسپانیایی را به این مجموعه می‌کشاند. غرفه‌هایی که در بازار وجود دارد، با ارائه انواع غذاهای تازه و لذیذ از مراجعه‌کنندگان پذیرایی می‌کنند. در این بازار، طعم واقعی شبه جزیره ایبری را احساس خواهید کرد. خرید از فروشگاه‌های سنتی کوچک، خیابان‌های مخفی و مناظر شهری که در راه پیدا می‌کنید، یکی از بهترین تجربه‌های شما در مالاگا خواهد بود. 

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Atarazanas, 10, 29005 Málaga, Spain

ساعت کاری: 8AM-3PM

تلفن: 34951926010+

وب‌سایت: visita.malaga.eu/es/que-hacer/Mercado

بازارهای مالاگا

خیابان Alameda Principal

Alameda Principal به‌عنوان یکی از خیابان‌های اصلی شهر، بازدیدکنندگان بسیاری دارد. دوازده فروشگاه گل تازه در اطراف، فضای زیبایی به منطقه بخشیده است که می‌توانید از آن‌ها گل‌های زیبا خریداری کنید.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Alameda Principal, Málaga, Spain

مرکز خرید بندر مالاگا Mall Pier 1 in Malaga port

تعداد زیادی فروشگاه را در این مرکز خرید در بندر مالاگا می‌توانید پیدا کنید. از ویژگی‌های این بازار می‌توان به پارکینگ خصوصی که در اسکله 1 وجود دارد و همچنین کوپن پارکینگ رایگان برای مهمانان اشاره کرد‌.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: P.º del Muelle Uno, 4, 29016 Málaga, Spain

ساعت کاری: 12AM-12PM

تلفن: 34952003942+

وب‌سایت: www.muelleuno.com

مرکز خرید میرامار Miramar Shopping Centre

مرکز خرید Miramar در سال 2004 به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین  مناطق خرید در کوستا دل سول با مساحت تقریبا 120000 مترمربع افتتاح شد. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و امکانات رفاهی سرگرم‌کننده، گردشگران بسیاری را به این مجموعه می‌کشاند. این مجتمع یکی از بهترین مراکز خرید مالاگا اسپانیا محسوب می‌شود که توانسته است در سال 2018، گواهینامه Trip Advisor را به‌عنوان یک مرکز خرید عالی به‌دست آورد. 12 سینمای بسیار مجهز، یک باشگاه کودکان و یک پیست کارتینگ نوجوانان از امکانات قابل‌توجه این مجموعه هستند.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Av. de la Encarnación, s/n, 29640 Fuengirola, Málaga, Spain

ساعت کاری: 10AM-11PM

تلفن: 34952198195+

وب‌سایت: www.miramarcc.com/en

مرکز خرید مالاگا

بازار سنتی La Merced 

این بازار عمومی سنتی در شرق مرکز تاریخی مکزیکو سیتی واقع شده است و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خرده‌فروشی غذای سنتی در کل شهر شناخته می‌شود. بازرگانان از اوایل دوره استعمار در این منطقه که La Merced نیز نامیده می‌شود، از سایر مناطق اسپانیای جدید به این‌جا می‌رسیدند و فعالیت تجاری بسیاری در آن انجام می‌دادند. 

در گذشته تقریبا کل محله مملو از غرفه‌های بازار بود و در دهه 1860 به یک بازار دائمی در محوطه صومعه قدیمی لا مرسدس تبدیل شد. در نیمه اول قرن بیستم، این مجموعه به‌عنوان بازار عمده‌فروشی کل شهر فعالیت داشت. پس از این Central de Abasto در دهه 1980 افتتاح شد و La Merced به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار خرده‌فروشی سنتی باقی ماند.  

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Merced, 4, 29012 Málaga, Spain

ساعت کاری: 7AM-8PM

مرکز خرید Designer Outlet Malaga

Designer Outlet Malaga مکانی عالی با ارائه برندهای لوکس دنیاست که علاقه‌مندان به صنعت مد را به سمت خود می‌کشاند. شما می‌توانید بسیاری از شناخته‌شده‌ترین برندهای معروف جهان را با تخفیف‌های فوق‌العاده خریداری کنید. این بازار خرید مالاگا در ضلع شرقی Plaza Mayor واقع شده است و بیش از 100 برند از جمله پرادا، آرمانی و ناوتیکا در آن یافت می‌شود. غذاخوری ایبری MásQMenos در این مرکز خرید می‌تواند برای استراحت در نظر گرفته شود.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: C. Alfonso Ponce de León، 6، 29004 مالاگا، اسپانیا

ساعت کاری: دوشنبه تا شنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب (یکشنبه ها بسته است)

تلفن: 34951564222+

وب‌سایت: www.mcarthurglen.com

بیشتر بخوانید: معرفی فرودگاه بارسلونا در اسپانیا

مرکز خرید Marina Banus Shopping Center

Marina Banus یکی از مراکز خرید مالاگاست که در قلب Puerto Banus قرار دارد‌. محیطی آرام و بدون استرس که با توزیع کالاهای برند، شرایط ایده‌آلی را برای مشتریان فراهم کرده است. مارینا بانوس به دو بخش تقسیم می‌شود و رستوران‌هایی برای صرف ناهار و شام دارد. این مرکز با تهویه مطبوع و طراحی بی‌نظیر دقیقا روبروی فروشگاه بزرگ ال کورت اینگلز قرار دارد و یکی از بهترین مراکز خرید مالاگا اسپانیا محسوب می‌شود‌.

از امکانات رفاهی دیگر این مجموعه می‌توان به دستگاه‌های خودپرداز، سرویس‌های بهداشتی مخصوص کودکان و افراد معلول و آسانسورهای مخصوص زنان باردار اشاره کرد. در سراسر جولای و آگوست، مارینا بانوس از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10:30 صبح تا 10:30 شب باز است. همچنین در چندین تعطیلات بانکی اسپانیا و کریسمس، مشغول فعالیت هستند که برای خرید هدیه لحظه آخری بسیار مفیدند.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Plaza Marina Banus, s/n , Puerto Banus , 29660

ساعت کاری: 10AM-10PM

تلفن: 34952906544+

وب‌سایت: www.marinabanus.com

Centro Comercial Bahía Málaga

این مرکز خرید کنار شهرک صنعتی ال ویسو قرار دارد و دارای فروشگاه، سوپرمارکت و منطقه سرگرمی و رستوران‌های فراوان و یک پارکینگ وسیع و رایگان است.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Carretera de Cártama km. 2, 29006

ساعت کاری: 10AM-10PM

تلفن: 952357001

 وب‌سایت: http://www.elcorteingles.es

Vialia Centro Comercial

این مرکز خرید با امکانات رفاهی شامل فروشگاه، سینما، کافی‌شاپ و رستوران توانسته شرایط ایده‌آلی را برای مراجعه‌کنندگان خود فراهم ‌کند. قیمت‌های مناسب کالاها، این مجموعه را به یکی از بهترین مراکز خرید مالاگا تبدیل کرده است.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Explanada Estacion s/n, 29002 Malaga, Spain

ساعت کاری: 10AM–10PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن: 34952040915+

وب‌سایت: www.vialiamalaga.es

مراکز خرید شهر مالاگا

مرکز خرید Larios Centro

این مجموعه با عرضه برندهای مطرح دنیا از تمام کلکسیون‌های مختلف، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به سبب نزدیکی به ایستگاه اتوبوس و مترو، دسترسی راحتی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم آورده است.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Avenida Aurora 25 | centro comercial Larios Centro, 29002 Malaga, Spain

ساعت کاری: 10AM-10PM

تلفن: 34952369393+

وب‌سایت: www.larioscentro.com

 

مرکز خرید El Corte Inglés

این مرکز که در خیابان آندالوسیا قرار دارد، با انواع برندهای مختلف اسپانیایی و بین‌المللی افراد زیادی را به سمت خود می‌کشاند‌. در این خیابان، انواع متنوعی از پاساژهای مالاگا و بازارهای مختلف به چشم می‌خورد. برای دسترسی به این مجموعه خود را با اتوبوس به ایستگاه آندالوسیا برسانید.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Avenida de Andalucía, 4 and 6, Málaga, Spain

ساعت کاری: 10AM–10PM (یکشنبه ها : تعطیل)

وب‌سایت: www.elcorteingles.es

تلفن: 34952076500+

 

Málaga Plaza Shopping Centre

 مجموعه‌ای از جدیدترین کتاب‌ها، سی‌دی‌های موسیقی، فیلم‌ها و همچنین جدیدترین ابزارهای الکترونیکی را در این مرکز خرید مالاگا به راحتی می‌توانید پیدا کنید.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: C/Armengual de la Mota 12, Málaga

ساعت کاری: 9AM–10PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن: 34952614040+

وب‌سایت: www.malagaplaza.com

 

Plaza Mayor Shopping Park

این مرکز خرید که کمی از مرکز شهر فاصله دارد با امکانات رفاهی و سرگرم‌کننده در کنار توزیع انواع کالاها با قیمت مناسب، بازدیدکنندگان بسیاری دارد. برای دسترسی به این مجموعه می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید‌.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Alfonso Ponce De León 3, Málaga

ساعت کاری: 10AM–3AM

تلفن: 34952247580+

وب‌سایت: www.plazamayor.es

 

آشنایی با بهترین مراکز خرید مالاگا اسپانیا

مرکز خرید Muelle Uno

این مرکز در نزدیکی دریا بسیار شبیه به بازارهای ساحلی جنوب و شمال ایران است و حس‌وحال این بازارها را برای شما تداعی می‌کند‌. قدم‌زدن در این بازار در کنار اجرای گروه‌های موسیقی و تماشای صنایع‌دستی محلی، تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Paseo del Muelle Uno, 29016 Málaga, Spain

ساعت کاری: 10AM–12AM

تلفن: 34952003942+

وب‌سایت: www.muelleuno.com 

 

Málaga Nostrum Commercial Park

در این مرکز خرید می‌توانید بسیاری از برندهای محبوب دنیا را با 70 درصد تخفیف تهیه کنید. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه این مرکز خرید می‌توان به مجموعه‌ای از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف نیز اشاره کرد که توجه افراد زیادی را به‌خود جلب کرده و به سبب قرارگیری در مرکز شهر، معمولا بسیار شلوغ و پر رفت‌آمد است‌.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Calle Jaén, 1. Polígono Guadalhorce

تلفن: 34952244005+

وب‌سایت: pcmalaganostrum.com

بیشتر بخوانید: قبل از سفر به اسپانیا بدانید! نکات سفر به اسپانیا

Rosaleda Shopping Centre

اطراف این مجموعه با گل‌های زر زیبا آراسته شده و این مرکز خرید با الهام از این گل‌ها، نام‌گذاری شده است. عرضه انواع برندهای اروپایی-اسپانیایی این مرکز را به یکی از بهترین بازارهای مالاگا تبدیل کرده است‌.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Av. Simón Bolívar, S/N, 29011 Málaga, Spain

ساعت کاری: 9AM–10:30PM

تلفن: 34952280500+

وب‌سایت: centrocomercialrosaleda.com

 

معرفی مراکز خرید مالاگا

خیابان Calle Larios

این خیابان با وجود فروشگاه‌های مختلف لباس و زیورآلات توانسته نیاز بسیاری از مراجعه‌کنندگان خود را برآورده کند.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: La Calle Larios, Malaga

 

مرکز خرید Alfajar

Alfajar با ارائه انواع صنایع‌دستی محلی، مکان مناسبی برای خرید سوغاتی محسوب می‌شود و گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس/ شماره تلفن / وب‌سایت:

آدرس: Calle Císter, 1, 29015 Málaga, Spain

ساعت کاری: 10AM–8:30PM

تلفن: 34952211272+

وب‌سایت: alfajar.es

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات