معروفترین رستوران ها و کافه ها در کبک

5 سال پیش 0 دیدگاه

|| 10 رستوران و کافه در کبک

رستوران لِجِند (Restaurant Legende) 

لِجِند، بزرگداشت و احترامی به نیاکان کبکی، بازگشتی به ریشه های کهن و دیرین مردمان آن و بازتابی از تاریخچه ی آشپزی نخستین ساکنین کبک تا به امروز است. مردم از قدیم تا کنون، دور میزهای این رستوران جمع می شوند و همدیگر را ملاقات می کنند و از روزمره های خود حرف می زنند. اینجا پاتوق قدیمی خیلی از بومی هاست.

در این رستوران، جذاب ترین داستان های آشپزی که از اِلِمان های تاریخی الهام گرفته اند و با قوه ی تخیل آمیخته شده اند، بر سر میزها و در بشقاب هایی متفاوت روایت می شوند و قرار است این داستان ها از نسلی به نسل دیگر منتقل شوند. سبک آشپزی این رستوران، تمام حواس شما را با اکتشافات تازه اش درگیر خواهد کرد. رستوران لجند توجه خاصی به جزئیات دارد و این جزئیات، بخشی جدائی ناپذیر از ساختار کلی آن هستند. منوی لجند از میراث آشپزی مردمان کهن الهام گرفته و رد پای آن بر تک تک بشقاب های روی میز دیده می شود. بیشتر از این چیزی نمی گوییم تا خودتان مزه ی بی نظیر غذاهای لجند را زیر زبانتان احساس کنید.   

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 255 Rue Saint-Paul, Québec, QC G1K 3W5, Canada

ساعات کاری : 5:30–10P (دوشنبه ها و سه شنبه ها : تعطیل)

تلفن : 14186142555+

وب سایت : restaurantlegende.com

رستوران لِجِند

رستوران لِجِند

رستوران لِجِند

سن آمور (Saint-Amour)

سن آمور، خود به تنهایی یک آیکون و نماد در تغذیه ی شهر کبک محسوب می شود که ابتکار و سنت را با یکدیگر پیوند می دهد. تیم حرفه ای آشپزخانه ی رستوران از جدیدترین تکنیک های آشپزی استفاده می کنند تا بهترین بشقاب ها را بر سر میز بیاورند؛ بشقاب هایی که از بهترین محصولات تولیدکننده های داخلی پر می شوند.

این رستوران اخیراً به عنوان یکی از ده رستوران مورد علاقه ی گردشگران کشور کانادا انتخاب شده است. در طول سالیان، سلبریتی های زیادی چون Sir Paul McCartney، Sting، Alicia Keys، One Republic، The Black Keys،Johnny Haliday  و خیلی های دیگر در مدت اقامتشان در کبک، این رستوران را انتخاب کرده اند. به جز این موارد، رستوران سن آمور، صاحب عناوین و جایزه های زیادی از ارگکان های مختلف شده است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 48 Rue Sainte-Ursule, Québec, QC G1R 4E2, Canada

ساعات کاری : 11:30AM–1:30PM, 5:30–10PM

تلفن : 14186940667+

وب سایت : www.saint-amour.com

سن آمور

سن آمور

شه بوله (Chez Boulay-Bistro Boreal)

با تأکید بر مواد اولیه ای که از جنگل های شمالی و وسیع کانادا تأمین می شوند، رستوران شه بوله هزاران طعم را به حضور در بشقاب های خود دعوت می کند. طعم هایی که نمونه های شبیه به آنها را در هیچ جای دیگری نخواهید چشید. طعم متفاوت قارچ های سمی و عصاره ی درخت به و شربت درخت غان از نمونه های این طعم های منحصر به فرد و لذیذ هستند. از آشپزی به سبک شمالی در فضایی خاص و ساخته شده از چوب شکلات نهایت لذت را ببرید. منوی این رستوران که به دلیل استفاده از تازه ترین مواد اولیه، به صورت فصلی تغییر می کند، هنرِ دستِ سرآشپزهای معروف Jean Luc Boulay و Arnaud Marchand را به رخ می کشد. این غذاها در ظرف های بسیار بزرگ سرو می شوند و حتی تماشای آنها هم آب از دهانتان سرازیر خواهد کرد.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1110 Rue Saint-Jean, Québec, QC G1R 1S4, Canada

ساعات کاری : 11:30AM–10PM

تلفن : 14183808166+

وب سایت : chezboulay.com

شه بوله

شه بوله

شه بوله

تور غذایی شهر کبک قدیم (The Old Quebec City Food Tour)

با یک تیر دو نشان بزنید!

در اینجا می توانید از سویی به کاوش در تاریخچه ی کبک قدیم بپردازید و از سویی دیگر از میراث غذایی مردمان آن باخبر شوید. با انتخاب اینجا شما می توانید به جای تست کردن یک رستوران، 12 نوع از نوشیدنی ها و خوراکی های مختلف رستوران های منطقه را تست کنید. اینجا می توانید احساس کنید که مثل کبکی ها غذا خوردن یعنی چه و در حالی که دارید از بشقاب های سنتی و جدید رستوران تست می کنید، شنونده ی داستانهایی باشید که راهنمای تور درباره ی تاریخچه ی منطقه روایت می کند. دو نمونه از رستورانهایی که غذاهای آنها در منوی این رستوران گنجانده شده، رستورانهای La Buche و La Chic Shak هستند.

بر هیچ کس پوشیده نیست که کبک قدیم یک مقصد دلخواه در کشور کاناداست. معماری تاریخی، بناها و لوح های یادبود در گوشه و کنار محله ها، خیابان ها و کوچه های سنگ فرش شده، رستوران های معروف و محبوب و جنب و جوش مردمان، تنها گوشه ای از جذابیت های این منطقه هستند که اینجا را تبدیل به این فضای خاص و رؤیایی می کنند. صاحبین این رستوران بهترین غذاخوری های منطقه را دست چین کرده اند و با اطمینان از گنجاندن تنوع گسترده ای از غذاهای سنتی کبکی، ادعا می کنند که غذا خوردن در این رستوران به معنی داشتن قدرت انتخاب از میان بهترین غذاها و رستوران های منطقه است. در این رستوران می توانید از گزینه ی تور محلی هم استفاده کنید که جاهای دیدنی و تاریخی منطقه را به شما نشان می دهد و برای شما از گذشته ی شهر قصه های جالبی روایت می کند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : ...........................

ساعات کاری : .............................

تلفن : ............................

وب سایت : ...............................

تور غذایی شهر کبک قدیم

تور غذایی شهر کبک قدیم

تور غذایی شهر کبک قدیم

تور غذایی شهر کبک قدیم

آی ایکس پور بیسترو (iX Pour Bistro)

آی ایکس پور بیسترو رستوران کوچکی است که در منطقه ی پررفت و آمد Limoilou در کبک قرار گرفته است. Limoilou یک منطقه ی مسکونی است و رستوران آی ایکس در یک ساختمان کوچک و معمولی قرار گرفته است. به محض ورود، صاحب رستوران به استقبال شما می آید و درباره ی رستوران به شما توضیحاتی می دهد. بنا به دلایلی که برای وینسنت (Vincent) و بنویت لمیو  (Benoit Lemieu) صاحبین رستوران، وجود داشته اند، رستوران تنها 10 میز کوچک و 2 کارمند دارد؛ یک گارسن و یک سرآشپز. به همین دلیل حتماً باید از قبل میز را رزرو کرده باشید. منوی رستوران هر شب تغییر می کند و هر روز از مواد غذایی قابل تهیه از بازار در طبخ غذاهای خود استفاده می کند. برای انتخاب غذا، یک تخته ی چوبی که منو روی آن نوشته شده، سر هر میز می آورند و آشپز با جزئیات شروع به توضیح دادن درباره ی غذاها می کند. به جرئت می توان گفت آخرین درجه ی کیفیت استارترها، غذاهای اصلی و دسرها را همین جا پیدا می کنید. همه ی کسانی که مهمان آی ایکس می شوند، از خاطره ی یک شام به یادماندنی در این رستوران در تمام طول سفرشان صحبت می کنند و اگر دوباره به کبک بازگردند، غیرممکن است به اینجا سر نزنند. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1104 18e Rue, Québec, QC G1J 1Z1, Canada

ساعات کاری : 5PM–10PM (جمعه ها و شنبه ها : تعطیل)

تلفن : 14189148525+
وب سایت : 
ixbistro.com

آی ایکس پور بیسترو

آی ایکس پور بیسترو

آی ایکس پور بیسترو

رستوران لَ پِلَنک (La Planque Restaurant)

کلمه ی Planque در زبان فرانسوی، به معنی مکانی برای پناه گرفتن و به عبارتی پناهگاه است. ممکن است بپرسید پناه بردن از چه چیزی؟ خوب در واقع باید بگوییم از هوای طوفانی کبک، شلوغی محله های شهر، یک نواختی های زندگی روزمره و دغدغه های بی شمار آن.

این رستوران در جایی شروع به کار کرد که می توانست از چیزهای خوبی که مردمان گذشته ی کبک بر جای گذاشته بودند، در رستوران و سبک آشپزی خود استفاده کند؛ چیزهایی مثل دستور پخت غذاهایی فوق العاده، نوشیدنی های درجه یک و موسیقی گوش نواز. تمام اینها در این رستوران جمع شده اند. پس حتماً یکی از میزهای این رستوران را به خود اختصاص دهید. در طبقه ی زیرزمین این رستوران، فضای دنجی هست که بیش از 10 نفر ظرفیت ندارد و می توانید آن را برای قرارهای شخصی و محرمانه ی خود رزرو کنید.  

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1027 3e Ave, Quebec City, QC G1L 2X3, Canada

ساعات کاری : 5:30–10PM (دوشنبه ها : تعطیل)

تلفن :  14189148780+
وب سایت : 
laplanquerestaurant.com

رستوران لَ پِلَنک

رستوران لَ پِلَنک

لا تانیه (La Taniere)

این رستوران از سال 1977 غرق در تاریخ بوده و از آن زمان تلاش کرده که مرزهای سبک آشپزی کبک را جا به جا کند و بدعتی تازه در آن بنا نهد. مکان قرارگیری لا تانیه یک انبار قدیمی بازسازی شده است که بین رودخانه و کاخ سلطنتی قرار دارد. این بنا شاهد وقایع بسیار مهمی بوده است که در این منطقه رخ داده اند. سکان این رستوران در دستان سرآشپز معروف Francois-Emmanuel Nicol می باشد. درست است که قیمت های این رستوران بالاست، ولی پولی که در اینجا می پردازید، کاملاً ارزش خدمات و کیفیت خوب غذاهای این رستوران را دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 36 1/2 rue Saint-PierreQuebec City, Quebec G1K 3Z6, Canada

ساعات کاری : 5:15PM-9:15PM

تلفن : 14188724386+

وب سایت : taniere3.com

لا تانیه

لا تانیه

لا تانیه

رستوران پاناش (Panache)

رستوران تحسین شده ی هتل Auberge St-Antonie’s به خاطر سبک آشپزی دلچسب و خلاقانه و خدمات درجه یک، در میان رستوران های شهر کبک جایگاه بالایی را از آن خود کرده است. شام و میان وعده های مناسب قیمتِ اینجا از تازه ترین مواد اولیه ی بازار تهیه می شوند. این رستوران در یک ساختمان با دیوارهای سنگی و ستون های چوبی که متعلق به قرن 19 می باشد، قرار گرفته و در آن روزها یک انبار وابسته به دریانوردی بوده است. به همین دلیل است که وقتی در فضای آن قرار می گیرید، حال و هوای تاریخی آن شما را غرق در خود می کند. وقتی به این رستوران می روید، می توانید با خیال راحت در یک فضای رمانتیک به صرف غذایی بسیار باکیفیت بنشینید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 10 Rue Saint-Antoine, Québec, QC G1K 4C9, Canada

ساعات کاری : 6:30–10:30AM, 12–2PM, 6–10PM

تلفن : 14186921022+
وب سایت : 
www.saint-antoine.com

رستوران پاناش

رستوران پاناش

رستوران پاناش

فیل اسموکت میت (Phil Smoked Meat)

رستوران گوشت دودی!

این رستوران خوشمزه در منطقه ی زیبای Nouvo St-Roch قرار گرفته و همه ی غذاهای آن با گوشت دودی پخته می شود. در این رستوران، گوشت دودی را در اسپاگتی، در پیتزا، در غذای معروف کشور کانادا یعنی پوتین یا حتی در نان های ساندویچی چاودار و سنتی می بینید. از مزیت های این رستوران، یکی فضای دل چسب و آرامش بخش آن است و دیگری آشپزخانه ی باز آن که به شما این امکان را می دهد که طرز آماده شدن غذای خود را از نزیدک ببینید و با خیال راحت آن را نوش جان کنید. برای تجربه ی یک حس متفاوت حتماً سری به این رستوران بزنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 461 Rue Saint-Joseph Est, Québec, QC G1K 3B6, Canada

ساعات کاری : 11AM–8:30PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 14185234545+

وب سایت : philsmokedmeat.com

فیل اسموکت میت

فیل اسموکت میت

فیل اسموکت میت

تا پیس (Ta Pies)

شاید توقع نداشته باشید که غذاهای استرالیایی و نیوزلندی را در قلب پایتخت فرانسوی کانادا پیدا کنید. اما رستوران «تا پیس» جایی است که می‌توانید در آن بهترین غذاهای استرالیایی و نیوزلندی را امتحان کنید. یکی از غذاهایی که در منوی این رستوران شهرت زیادی دارد پای گوشت است. البته پای گوشت با گوشت گاو یا مرغ تهیه می‌شود. این پای با تاپینگ‌های متفاوتی سرو می‌شود. دسرهای استرالیایی این رستوران را فراموش نکنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 4520 Park Ave, Montreal, QC H2V 4E3, Canada

ساعات کاری : 11AM–8PM (دوشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 15142777437+

وب سایت : www.ta-pies.com

تا پیس

تا پیس

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات