معروفترین رستوران ها و کافه ها در براتیسلاوا

5 سال پیش 0 دیدگاه

|| 10 رستوران و کافه در براتیسلاوا

رستوران آسمان (Sky Bar & Restaurant)

غذاهای ترکیبی با تکان دادن سر و بر هم زدن چشم، توسط سرآشپزهای مجرب این رستوران هفت طبقه تهیه می شوند. در میان نورپردازی بنفش و گرم اینجا شاید نتوانید منو را بخوانید، اما اصلا مهم نیست! زیرا همه چیز خوشمزه است، از ماهی قزل آلا با ریحان تایلندی گرفته تا گوشت آهو و گوزن همراه با سبزیجات. پیشنهاد ما؟ کوکتل «شکارچی وحشی» (Wild Hunter).

برای صرف عصرانه، از قبل جا رزرو کنید. اگر میزهای کنار پنجره را اختیار کنید، می توانید از مناظر دیدنی قلعه لذت برده و در تابستان می توانید در تراس روباز طبقه ی هشتم این رستوران غذایتان را صرف کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Hviezdoslavovo námestie 7, 811 02 Bratislava, Slovakia

ساعات کاری : 12PM-12AM

تلفن : 421948109400+
وب سایت :
www.skybar.sk

رستوران آسمان براتیسلاوا

رستوران آسمان براتیسلاوا

رستوران آسمان براتیسلاوا

رستوران آسمان براتیسلاوا

رستوران فِلَگ شیپ (The Flagship Restaurant)

اگر به دنبال غذاهای اصیل اسلواکی می گردید، رستوران «فِلگ شیپ» (Flagship، به معنی کشتی دریادار) براتیسلاوا انتخابی مناسب است. این رستوران، یکی از بزرگترین رستوران ها در سطح شهر است که نه تنها بهترین غذاهای اسلواکی را سرو می کند، بلکه تولیدات اختصاصی پنیر را نیز در فروشگاه چاشنی ها به فروش می رساند. به محض ورود به فضای داخلی، راهروی باریکی فرد را به سمت رستوران و فروشگاه چاشنی ها می برد. با ادامه ی مسیر، رستورانی بزرگ پیش رو قرار می گیرد که یادآور عرشه ی چوبیِ یک کشتیِ قرون وسطایی است.

غذاهای اسلواکی، به شکل سنتی، بسیار پنیری و سرشار از چربی است. باید «برینزووِه هالوشکی» (Bryndzové halušky) را امتحان کنید که چیزی نیست جز کوفته های سیب زمینی در سسِ پنیر گوسفندی که همراه با بیکن کباب شده سرو می شود. غذاهای اصیل معمولاً شیرین تر هستند و در حجم بالا سرو می شوند. شما حتی می توانید صرفا سوپ سیر با نان ساده یا شنیسل را امتحان کنید. به طور کلی، این رستوران غذا و فضای دلپذیری را برای تجربه ی طعم اسلواکی فراهم می کند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Námestie SNP 8, 811 02 Bratislava, Slovakia

ساعات کاری : 10AM-12AM

تلفن : 421907227754+

وب سایت : www.bratislavskarestauracia.sk

رستوران فِلَگ شیپ براتیسلاوا

رستوران فِلَگ شیپ براتیسلاوا

رستوران فِلَگ شیپ براتیسلاوا

بودای سبز (Green Buddha)

«بودای سبز» (Green Buddha) یکی از معدود رستوران های «شهرک قدیمی براتیسلاوا» (Bratislava Old Town) است که بهترین غذاهای ترکیبی آسیایی در کشور را سرو می کند. این رستوران همچنین بسیار گیاهی و مناسب برای افراد گیاهخوار است که از همین رو، به یکی از رستوران های مورد علاقه ی گردشگران این کشور بدل شده است. این رستوران دارای فضای نشیمن روباز است که بهترین چشم اندازهای شهرک قدیمی براتیسلاوا را به نمایش می گذارد.به دلیل عرضه ی غذای مرغوب ، رستوران بودای سبز، فضایی ایده آل برای ملاقات های عاشقانه است. منوی ناهار آن در ارائه ی گزینه های غذایی سبک و در عین حال خوشمزه شهرت دارد. حجم سرو غذاهای این رستوران مناسب است و میزان ادویه ی به کار رفته نیز متناسب. حتما اردک قرمز و ماهی دلچسب اینجا را امتحان کنید. سالاد پاپایای خام و ساتای (گوشت کبابی به سیخ کشیده شده و چاشنی زده همراه با سس) از بهترین انتخاب های موجود در این رستوران می باشد. برای صرف دسر، حتما Tres Bon Thai را امتحان کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Zelena 4, Old Town, 811 01 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : 11AM-11PM

تلفن : 421948904404+

وب سایت : www.greenbuddha.sk

بودای سبز

بودای سبز

بودای سبز

رستوران کوچک سن ژرمن (Bistro St.Germain)

شهرتِ رستوران کوچک سن ژرمن (Bistro St.Germain) که در فهرست رستوران های خوب براتیسلاوا قرار دارد، به دلیل فضا و غذای فرانسوی آن است. سن ژرمن، واقع در گوشه ی دنج خیابانی منتهی به میدان اصلی شهرک قدیمی براتیسلاوا، رستورانی کوچک است که مکانی مناسب برای صرف عصرانه با دوستان فراهم می آورد. فضای داخلی رستوران، شیک و زیبا است. این رستوران حتی کتابخانه ی مخصوص خود را دارد که به روی مشتریان باز است و شما می توانید در آنجا استراحت کنید یا از صرف قهوه و کیک لذت ببرید. اگر در زمستان به این رستوران می روید، از سوپ های لذیذ و ساندویچ های کلاب آن غافل نشوید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Rajska 7, Old Town, 811 08 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : 10AM-11PM

تلفن : 421911331999+

وب سایت : www.stgermain.sk

رستوران کوچک سن ژرمن

رستوران کوچک سن ژرمن

رستوران کوچک سن ژرمن

رستوران کوچک سن ژرمن

برگر روکسور (Roxor BRGR and BEER)

این رستورانِ همبرگر نه تنها نامی منحصر به فرد دارد، بلکه یکی از ارزانترین رستوران های براتیسلاوا است.اگر بخواهید غذایی سریع و بدون صرف هزینه ی زیاد تهیه کنید، به برگر روکسور (Roxor BRGR) بروید. همانطور که از نام این رستوران پیداست، همبرگر تقریباً گزینه ای است که سرو می شود، اما کیفیت آن عالی است. این فست فود آمریکایی، هیچ جایگزینی برای گیاهخواران ندارد. همبرگرها به همراه حجم مناسبی از سیب زمینی سرخ کرده و سس هایی خوش طعم سرو می شوند. این رستوران از مرکز اصلی شهر فاصله دارد، اما یافتن آن بسیار آسان است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Sankova 19, 811 05 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : 11AM-9PM

تلفن : 4212/21020500+

وب سایت : www.roxorburger.sk

برگر روکسور

رستوران آلبرشت (Albrecht)

رستوران آلبرشت(Albrecht) در براتیسلاوا، به مهمان نوازی و مکانی بی نظیر معروف است. این رستوران سطح بالا را می توان در حاشیه ی رودخانه ی دانوب و در یکی از مناطق بسیار زیبای براتیسلاوا یافت. در این رستوران، اهمیت فراوانی به نحوه ی ارائه و کیفیت مواد غذایی می شود. محیط رستوران مزین به لوسترهایی ظریف و زیبا و کارد و چنگال هایی بسیار مرغوب است. این رستوران دارای منوی گیاهخواری است و فضایی آرام برای گذراندن شبی آرام در کنار عزیزان را فراهم می کند. تکه های بره و گوشت گوزن از غذاهای بسیار لذیذ این رستوران هستند که حتما باید طعم آن را بچشید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Mudronova 82, 811 03 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : 7AM-11PM

تلفن : 421902333888+

وب سایت : www.restaurantalbrecht.com

رستوران آلبرشت

رستوران آلبرشت

رستوران آلبرشت

رستوران ویژه ی کرپ فانکی پانکی (Funki Punki)

«فانکی پانکی» (Funki Punki) یک رستوران معمولی نیست، بلکه یک مرکز کرپ است که انواع کرپ های شیرین و غیر شیرین را در براتیسلاوا سرو می کند. فانکی پانکی، مکانی محبوب برای صرف صبحانه در شهر است که در رده ی رستوران های ارزان براتیسلاوا قرار دارد. این مکان کوچک همچنین دارای فضای نشیمن روباز با دیدی عالی است. برخورد کادر آن دوستانه است و همراه این کرپ های لذیذ، آب میوه های تازه سرو می کنند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Klariska 12, 811 03 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : 10AM-11PM

تلفن : 4212/21028881+

وب سایت : www.funkipunki.sk

رستوران ویژه ی کرپ فانکی پانکی

رستوران ویژه ی کرپ فانکی پانکی

رستوران ویژه ی کرپ فانکی پانکی

رستوران فَچ (FACH)

برای چشیدن طعم غذاهای سالم اروپای مرکزی، باید به رستوران FACH در شهرک قدیمی براتیسلاوا بروید. رستوران FACH، یکی از رستوران های سطح بالا در کشور است که غذاها را با استفاده از تازه ترین محصولات فصلی تهیه می کند. این رستوران فضای داخلی بسیار جذابی دارد و متشکل از کافی شاپ و نانوایی است. توصیه می شود برای رفتن به این رستوران رزرو قبلی داشته باشید و ممکن است لازم باشد برای صرف ناهار در این رستوران، از لباس های شیک راحتی استفاده کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Ventruska 274/10, 811 01 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : 8:30AM-10PM

تلفن : 421918734129+

وب سایت : www.fachbratislava.sk

رستوران فَچ

رستوران فَچ

رستوران مودرا هویزدا (Modra Hviezda)

مودرا هویزدا (Modra Hviezda) از جمله رستوران های سنتی براتیسلاوا است که غذاهای محلی را به شکلی مدرن و استثنایی سرو می کند. این رستوران که در شلوغ ترین منطقه ی شهر قرار گرفته، فضایی آرام برای استراحت در شهر فراهم می کند. فضای داخلی باشکوه آن به همراه نور کم و راهروهای غار مانند، تداعی کننده ی یک کافه ی قرون وسطایی است. این رستوران مکانی ایده آل برای صرف ناهار و همچنین میان وعده ها است. اگر چه این رستوران دارای منوی گیاهخواری است، اما تعدد غذاهای گوشتی، شما را از گزینش عاجز می کند. گوشت خوک و گوزن، از غذاهای محبوب این رستوران هستند. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Beblaveho 14, 811 01 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : 11AM-11PM

تلفن : 421948703070+

وب سایت : www.modrahviezda.sk

رستوران مودرا هویزدا

رستوران مودرا هویزدا

رستوران مودرا هویزدا

رستوران Towers Steak and Salad

یکی از رستوران های با قیمت مناسب در براتیسلاوا که استیک فوق العاده ای سرو می کند، رستوران «Towers Steak and Salad» است. هر بشقاب استیک آن، شامل حجم زیادی استیک کبابی به همراه کمی سبزیجات، سیب زمینی سرخ کرده و گریوی خامه ای یا سس دیپ می باشد. به غیر از استیک، فیله ی ماهی و گوشت شانه ی خوک این رستوران نیز مشهور هستند. این رستورانِ ویژه ی استیک، همچنین دارای دسرهای ویژه و کلکسیونی جذاب است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Bajkalska 9, 811 04 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : 8AM-11PM

تلفن : 421917488046+

وب سایت : new.towersrestaurant.sk

رستوران Towers Steak and Salad

رستوران Towers Steak and Salad

رستوران Towers Steak and Salad

رستوران Towers Steak and Salad

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات