برترین مراکز خرید رم

6 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید رم در کنار جاذبه‌های هنری و تاريخی فراوان، گردشگران زيادی را از سراسر دنیا به این کشور می‌کشاند. جاذبه‌های هنری و تاريخی، بسیار چشم‌گیر و بی‌نظیر هستند و در کنار مغازه‌های متنوعی از لباس و جواهرات گرفته تا لوازم هنری و عتيقه‌جات توجه افراد زیادی را به‌خود جلب کرده‌اند. مراكز خريد پر زرق‌و‌برق در شهر و حومه و محله‌های اصلی مانند خيابان‌های دل‌كورسو و كندوتی و كوچه پس كوچه‌های اطراف و همچنین خيابان دل كورسو که حضور طراحان لباس معروف مانند گوچی، آرمانی، ديور، والنتينو، هرمس بسیار قابل‌توجه بوده و در بین علاقه‌مندان به لباس‌های برند، طرفداران بسیاری دارد. در مراکز كندوتی، كولا دی ريِنزو يا دور و بر پانتئون می‌توانید اجناس برندی مانند ميس سيكستی و فورلا را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید. اگر قصد سفر به ایتالیا و شهر رم  را دارید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

 

RINASCENTE ROMA TRITONE

Rinascente در سال 2017 با هزینه‌ ساخت حدود 200 میلیون یورو افتتاح شد که به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید رم و برند تجاری، تاریخی ایتالیایی شناخته می‌شود. برندهای معرفی که در فروشگاه‌های این مرکز خرید عرضه می‌شوند، شامل برندهای Gucci، Versace Fendi و Chanel هستند.

همچنین بهترین رستوران‌ها با فودکورت عالی این مرکز خرید، شرایط ایده‌آلی را برای استراحت مراجعه‌کنندگان در کنار فضای آرامش‌بخش و مجلل فروشگاه‌ها فراهم کرده است. از 9 صبح تا 11 شب می‌توانید از این مجتمع بزرگ بازدید کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 61 Via del Tritone, Roma, Italy

تلفن: 3906879161+

وب‌سایت‌: www.rinascente.it

 

بهترین مراکز خرید رم ایتالیا

بیشتر بخوانید: لوکس‌ترین هتل های روم برای اقامت رویایی

CASTEL ROMANO DESIGNER OUTLET

Castel Romano Designer Outlet در خارج از شهر در در کنار پارک تفریحی و تلویزیونی Cinecittà قرار دارد که در تعطیلات، بازدید‌کنندگان بسیاری از آن دیدن می‌کنند.

Furla، Michael Kors، Burberry، Hugo و Boss از برندهای مطرح این مرکز خرید رم هستند که تمامی اجناس‌شان را با تخفیف بسیار عالی در اختیار مشتری قرار می‌دهند. اگر از شهروندان غیر اتحادیه اروپا هستید، همچنین می‌توانید با پرداخت مالیات از تخفیفات بی‌نظیر این مجموعه استفاده کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 64 Via del Ponte di Piscina Cupa, Castel Romano, Italy

تلفن: 39065050050+

وب‌سایت‌: www.mcarthurglen.com

 

Galleria Alberto Sordi

مرکز خرید Galleria Alberto Sordi در سال 1922 در قلب رم، راه‌اندازی شد و امروزه به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌ها و مراکز خرید رم شناخته می‌شود. پس از مرگ بازیگر سرشناس ایتالیا در سال 2003، فروشگاه به احترام او Galleria Colonna نام گرفت. بوتیک‌های کوچک ایتالیایی مانند Boggi، Pinko و فروشگاه محلی La Rinascente علاقه‌مندان به مد را به این مجموعه می‌کشاند و در کنار سرو غذاهای سنتی ایتالیایی در رستوران‌های اصلی به یکی از بهترین مراکز خرید شهر رم تبدیل شده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazza Colonna, Roma, Italy

تلفن: 390669190769+

وب‌سایت‌: www.galleriaalbertosordi.it

مراکز خرید رم


پورتا دی روما (Porta di Roma)

پورتا دی روما یکی از شیک‌ترین و بزرگ‌ترین  مراکز خرید در رم در سال 2007 با مساحتی در حدود 150 هزار متر در یکی از خیابان‌های بزرگ تجاری رم افتتاح شد. از معروف‌ترین برندها می‌توان به اپل ،Benetton، Pull & Bear، H & M و Zara اشاره کرد. بهترین پاساژهای رم را در این مرکز خرید می‌توانید پیدا کنید، هرچند قیمت کالاها نسبت به دیگر مراکز گران است.

همچنین برند Decathlon در یکی از فروشگاه‌های بزرگ این مجموعه و نمایندگی Ikea از برندهای محبوب لوازم منزل در این مرکز خرید قرار دارند. از امکانات رفاهی این مرکز می‌توان به سالن سینما، رستوران، کافه و مرکز بازی برای کودکان اشاره کرد. رستوران‌ها با ارائه بهترین غذاهای ایتالیایی به‌خصوص پیتزا و پاستا از مراجعه‌کنندگان به بهترین شیوه، پذیرایی می‌کنند.

خيابان گراند راكوردو، خروجی بوفالوتا در نزدیکی این مرکز خرید هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Alberto Lionello, 201, 00139 Roma RM, Italy

تلفن: 3906807070275+

وب‌سایت‌: porta-di-roma.klepierre.it

 

مرکز خرید Euroma2

در این مرکز خرید پاساژها و فروشگاه‌های متنوعی وجود دارد و با توجه به انواع برندهای معروف مانند: Calvin Klein، Benetto، GuessHollister، Mango Quiksilver و Swatch افراد زیادی از آن دیدن می‌کنند. Euroma2 با تعداد زیادی رستوران، کافه و یک فودکورت بزرگ به یکی از بهترین مراکز خرید رم ایتالیا تبدیل شده است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Viale dell'Oceano Pacifico, 83, 00144 Roma RM, Italy

تلفن: 00390605262161

وب‌سایت‌: www.euroma2.it/it

 

مرکز خرید در رم

مرکز خرید Coin

کوین در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های ایتالیا به نام via cola di rienzo در پرلی قرار دارد. این مرکز خرید مجلل دارای چند طبقه است و شما می‌توانید انواع محصولات متنوع برندهای بین‌المللی و داخلی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، بدلیجات، عطر و لوازم آرایشی را از این‌جا خریداری کنید. هر دو شعبه این مجموعه در نزدیکی ایستگاه مرکزی قطار و شعبه دیگر در san Giovanni مراجعه‌کنندگان بسیاری دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Coin Excelsior: Via Cola di Rienzo 173, Rome, Italy

تلفن: 3906036004298+

وب‌سایت‌: https://en.coin.it/

 

Davide Cenci

بزرگ‌ترین سینمای شهر رم در این مجموعه قرار دارد و در کنار بهترین فروشگاه‌ها و امکانات رفاهی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است. جورجیو آرمانی، ورساچه، بربری، هوگان، لاکاست و تادز از برندهای مطرح مرکز خرید داوینچی بوده و افراد بسیاری برای دیدن آخرین مد دنیا از این مجموعه، دیدن می‌کنند. گشت‌وگذار در این مرکز خرید در رم بیش از ۳ ساعت زمان خواهد برد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via di Campo Marzio, 1-7, 00186 Roma RM, Italy

تلفن: 396990681+

وب‌سایت‌: www.davidecenci.com

 

پاساژهای رم

Centro Commerciale I Granai

مرکز تجاری I GRANAI در سال ۱۹۹۲ افتتاح شد که به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز تجاری رم شناخته می‌شود. 120 فروشگاه و رستوران و کافه این مرکز در کنار پارک معروف FORTE ARDEATINO که در سال 2006 افتتاح شد، آن را به یکی مجموعه‌های محبوب و پر رفت و آمد تبدیل کرده است. Calzedonia، Classe Foot Locker، Guess، Intimissimi، Motivi، Tezenis، Timberland، Yamamay از برندهای معروف در این مرکز خرید هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 60 Via Mario Rigamonti, 00142 Rome RM

تلفن: 390651955890+

وب‌سایت‌: www.centroigranai.it

 

خيابان ویا دل کورسو (Via del Corso)

از دوران کلاسیک تا به امروز ویا دل کورسو به‌عنوان یکی از معروف‌ترین خیابان‌های اصلی در مرکز شهر رم شناخته می‌شود. خرید در این خیابان که به مرکز مد هم معروف است، بسیار گران تمام خواهد شد. از انواع برندها و نمايندگی‌ها می‌توان به برندهای كارتيه، بولگاری، تيفانی و مون‌بلان زارا، دیزل، کلس و اتیک اشاره کرد‌. همچنین فروشگاه‌های كفش و كيف‌های چرمی و فروشگاه‌های لباس‌های كودكانه متنوعی در این خیابان وجود دارد.

اگرچه قیمت اجناس در این مرکز بالاست، اما شما می‌توانید از تخفيف‌های تابستانه‌ از ١۵ ژوييه (هفته‌ آخر تيرماه) و همچنین حراج‌های مخصوص سال نو استفاده کنید. جاذبه‌های تاریخی چون ویتوریانو، قصر رویایی پمفلیج در کنار معماری زیبای ساختمان‌ها، فضایی زیبایی به این خیابان بخشیده و توجه افراد بسیاری را به‌خود جلب کرده است.

برای دسترسی به این خیابان می‌توانید به خط A بروید و در ایستگاه Flaminio پیاده شوید و پس از عبور از ویا دل پوپو، خیابان را خواهید دید. همچنین می‌توانید از اتوبوس‌های شهری که به ایستگاه پیازا ونزیا (Piazza Venezia) می‌رسد به دل کورسو دسترسی پیدا کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via del Corso, Rome, Italy

بازارهای رم

مرکز خرید Monti

در خیابان مونتی، بافت سنتی روم را خواهید یافت؛ جایی که خیابان‌های باریک مملو از مغازه‌های فروش لوازم دست‌دوم، جواهرات بیژو و ویترین استودیوهای طراحان مد مستقل و پیشرو وجود دارد. برای گشت‌وگذار در پاساژهای رم از ظهر تا اوایل شب که بهترین زمان برای خرید کردن است، مسیر خود را در تقاطع Via del Boschetto و Via Panisperna شروع کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via dei Serpenti, 25, 00184 Roma RM, Italy

ساعت کاری: 11AM-7:30PM

تلفن: 390683911999+

 

Via del Governo Vecchio

این خیابان زیبا از مرکز استوریکو، درست در نزدیکی میدان ناوونا قرار دارد. بوتیک‌ها و جواهرات‌فروشی‌های این مجموعه بسیار منحصر‌به‌‌فرد است و بهترین فروشگاه‌های اجناس دست دوم در این خیابان وجود دارد.

آدرس: 00186 Roma RM, Italy

 

مراکز خرید شهر رم

Via dei Coronari

در گذشته تجمع بی‌شماری از فروشگاه‌ها و استودیوها در یک خیابان بسیار رایج بود و در Via dei Coronari، این سنت هنوز پابرجاست. خیابانی پر از فروشندگان عتیقه، فروشگاه‌های چاپ‌، نقشه‌های قدیمی، مجسمه نیم‌تنه رومی، عتیقه عجیب و غریب (یا یک بازتولید هنوز کاملا قدیمی)، قطعه کوچکی از جواهرات از ویژگی‌های بی‌نظیر این خیابان هستند.

آدرس: Via dei Coronari, 59, 00186 Roma RM, Italy

 

Via Cola di Rienzo

در مرکز خرید Via Cola di Rienzo انواع لوگوهای جهانی مانند Calvin Klein در کنار مارک‌های معروف ایتالیایی مانند Benetton، COIN و Zara را خواهید دید. این مرکز خرید یکی از  بهترین مکان‌ها  برای خرید سوغاتی در نظر گرفته می‌شود و همچنین  اگر به یک شلوار جین و کفش جدید نیاز دارید، می‌توانید آن‌ها را در این مرکز خدیداری کنید.

آدرس: Roma RM, Italy

 

مرکز خرید Trastevere 

گنجینه‌ای واقعی از فروشگاه‌های بی‌نظیر را می‌توانید در خیابان‌هایی که بین Via Garibaldi و Viale Trastevere قرار گرفته‌اند، پیدا کنید. هدایا، کفش، لباس و چیزهای عجیب‌وغریب فراوانی در این خیابان وجود دارد که از گشت‌وگذار در بین کوچه پس کوچه‌ها به دست خواهد آمد. مرکز RomaStore Profumi برای عطرهای سفارشی و Polvere di Tempo برای ساعت‌های عتیقه، ساعت‌های آفتابی، کره‌ها و نقشه‌ها بسیار شهرت دارد. بعدازظهرها بعد از یک خرید طولانی به یک بار دنج بروید و یک غذای خوش‌طعم سفارش دهید.

آدرس: Trastevere, Rome, Metropolitan City of Rome, Italy

 

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره برج پیزا | علت کج‌بودن برج پیزا

Via dei Giubbonari

در گذشته Campo de' Fiori مملو از مغازه‌ کفش‌ها، کیف‌های دستی و لباس‌های دست‌ساز بود. و امروز می‌توانید در همان نزدیکی، Via dei Giubbonari اجناس عجیب‌وغریبی را خریداری کنید، اگرچه اکثر ویترین‌های کوچک آن که لباس و کفش را با قیمت مناسبی می‌فروشند، بیشتر ساخت چین هستند تا ساخت ایتالیا.

آدرس: 00186 Roma RM, Italy

 

مرکز خرید رم

Galleria Alberto Sordi

این مرکز خرید کوچک اما دوست‌داشتنی در ساختمانی زیبا متعلق به سال ۱۹۲۲ قرار دارد. سقف شیشه‌ای سر به فلک کشیده و کف‌های مرمری بر زیبایی‌های این مجموعه افزوده و گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. فروشگاه‌ها عمدتا برندهای ایتالیایی سطح بالایی مانند Furla را عرضه می‌کنند و مراجعه‌کنندگان می‌توانند در بارها و کافه‌های این مرکز با سفارش یک اسپرسو یا پانینی از بودن در این مجموعه، لذت ببرند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via del Corso, 33, 00187 Roma RM, Italy

ساعت کاری: 9AM–8PM

تلفن: 390669190769+

وب‌سایت‌: www.galleriaalbertosordi.com

 

مرکز خرید Fausto Santini

برای خرید  یک کیف یا یک جفت کفش چرم اصل دست‌ساز ایتالیایی این مرکز خرید می‌تواند بهترین گزینه باشد. نمایشگاه Fausto Santini در Via Frattina 120 فضای بسیار دلنشین و آرامی دارد و کیفیت و ساخت اجناس، بسیار بی‌عیب و نقص و منحصر‌به‌‌فرد هستند. اگرچه قیمت کالاها بسیار بالا بوده اما این مدل‌های دست‌ساز ایتالیایی را هیچ جای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید. خروجی Via Cavour 106 در نزدیکی این مرکز قرار دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Frattina, 120, 00187 Roma RM, Italy

ساعت کاری: 10AM–7:30PM

تلفن: 39066784114+

وب‌سایت‌: www.faustosantini.com

معرفی بهترین مراکز خرید رم ایتالیا

Spanish Steps

منطقه اطراف پله‌های اسپانیایی که به «Tridente» معروف است (به دلیل سه خیابانی که از پیازا دل پوپولو منشعب می‌شوند) نه تنها مکانی عالی برای خرید کردن است، بلکه یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر رم نیز محسوب می‌شود.‌

آدرس: Piazza di Spagna, 00187 Roma RM, Italy

 

Termini Station

ایستگاه قطار ترمینی مکانی بسیار زیبا و قدیمی است که علاقه‌مندان به تاریخ را به سمت خود می‌کشاند. از فروشگاهای این مرکز می‌توان به Sephora و Desigual، Victoria's Secret، COIN اشاره کرد. یک فودکورت مناسب و یک سالن غذای خیابانی افسانه‌ای Mercato Centrale در ضلع جنوبی ایستگاه از امکانات رفاهی این مرکز خرید رم هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Giovanni Giolitti, 40, 00185 Rome, RM, Italy

 

آشنایی با بهترین مراکز خرید رم ایتالیا

فروشگاه لوکس La Rinascente

یک فروشگاه لوکس که در پشت نمای یک قصر باشکوه در نزدیکی فواره تروی قرار دارد و نمای آن، کاملا شیک و مدرن است. در مرکز خرید La Rinascente آماده باشید که پول زیادی را هزینه کنید. این مرکز خرید دارای پنج طبقه مملو از مدهای گران‌قیمت زنانه و مردانه، لوازم خانگی و لوازم آرایشی است. به‌علاوه یک فودکورت در طبقه ششم با منظره‌ای از رم این امکان را به شما می‌دهد تا خط افق Via del Tritone 61 را مشاهده کنید‌.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via del Tritone, 61, 00187 Roma RM, Italy

ساعت کاری: 10AM–9PM

تلفن: 390291387388+

وب‌سایت‌: www.rinascente.it/en/

 

 

Eataly، بزرگ‌ترین مراکز خرید در شهر رم

Eataly به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در شهر رم شناخته می‌شود و برای برخی از غذاهایی که در رستوران‌های این مجموعه سرو می‌شود، باید 800 پوند‌ هزینه کنید. انواع محصولات خوراکی و اجناس ساخت ایتالیا را به سادگی می‌توانید در این مرکز تهیه کنید. بزرگ‌ترین خروجی Eataly که در ایستگاه قدیمی راه‌آهن Ostiense قرار دارد، طبقات متعددی از غذاهای ایتالیایی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazzale 12 Ottobre 1492, 00154 Roma RM, Italy

ساعت کاری: 9AM–12AM

تلفن: 39800975880+

وب‌سایت‌: eataly.net

 

گشت‌وگذار در مراکز خرید رم

Via Dei Condotti

خیابان محبوب Via Dei Condotti بهترین مرکز خرید رم ایتالیا است که به سبب فروشگاهای کیف‌های چرمی ایتالیایی برند بسیار شهرت دارد. در این خیابان همچنین انواع برندهای گوچی، دیور، دولچه و گابانا و غیره، محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Condotti, 00187 Rome, Italy

ساعت کاری: 10AM-7:30PM

تلفن: 390669797535+

وب‌سایت‌: www.bottegaveneta.com

 

Via Del Boschetto: برای اقلام صنایع دستی

این خیابان که در محله زیبای مونتی واقع شده است، به‌خاطر مغازه‌های صنایع دستی‌اش بسیار شهرت دارد. کوکورو با بوتیک‌های صنایع‌دستی مختلف، مغازه‌ای تک‌فروشی محسوب شده که مواد دست‌ساز رنگارنگی را به فروش می‌رساند که هرگز دست خالی آن‌جا را ترک نخواهید کرد! 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 00184 Roma RM، ایتالیا

 

بهترین مرکز خرید در رم

گالری هنری Via Margutta

خیابان کوچک زیبا که با وجود گیاهان زیبا، گالری‌های هنری و مغازه های متنوع بسیار قابل توجه است. Via Margutta مکانی است که لذت‌بخش‌ترین تجربه خرید را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. همچنین، اگر قصد دارید یکشنبه به خرید در رم بروید، بدون شک این بهترین زمان برای بازدید و دیدن جاذبه‌های تاریخی شهر است.

آدرس: Centro Storico، Via Margutta، 00187 Rome، ایتالیا

 

Via Frattina، مرکز کفش‌های چرم ایتالیایی

این خیابان با وجود فروشگاه‌هایی مانند Fausto Santini، Andrea Fabini و به‌خاطر بهترین کیفیت کفش در رم بسیار معروف است. این مکان در نزدیکی پله‌های اسپانیایی محبوب واقع شده و همچنین به‌عنوان یکی از پربازدیدترین مکان‌ها برای خرید در رم شناخته می‌شود. یک جفت کفش «ساخت ایتالیا» بهترین خریدی است که می‌توانید از این‌جا داشته باشید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 00187 Roma RM، ایتالیا

Chez Dede | مرکز کیف، روسری طراح و عطرهای قدیمی

Chez Dede یکی از انواع بوتیک‌های مستقل و همچنین یک گالری و آتلیه نیز هست. این مکان بیشتر مورد بازدید افرادی قرار می‌گیرد که به دنبال روسری‌های ویژه‌ای هستند که توسط داریا رینا و آندریا فرولا طراحی شده‌اند. در این‌جا همچنین می‌توانید اجناسی مانند کیف و وسایل خانه را که بسیار شیک هستند را پیدا کنید. کتاب‌های Assouline و عطرهای قدیمی نیز در این مرکز خرید، پیدا می‌شود و افرادی که به دنبال بهترین فروشگاه‌های رم هستند، می‌توانند یک بار از این فروشگاه دیدن کنند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via di Monserrato, 35, 00186 Roma RM, ایتالیا

ساعت کاری: 11AM–1PM, 2:30–7:30PM

تلفن: 39068377 2934+

وب‌سایت‌: www.chezdede.com

 

معرفی پاساژهای رم

L'Archivio Di Monserrato، مرکز عتیقه جات، لباس‌های دیزاینر و روپوش

این بوتیک متعلق به طراح Soledad Twombly بوده که در صنعت مد به دلیل طراحی لباس‌ها و منسوجات سفارشی خود مشهور است. مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از لباس‌های طراحان، ست‌های چای عتیقه، لباس‌های سوری و همچنین گلدان‌های تبتی از مجموعه‌های منحصر‌به‌‌فرد این مکان هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via di Monserrato, 150, 00186 Roma RM, ایتالیا

ساعت کاری: 11AM–7PM

تلفن: 390645654157+

وب‌سایت‌: http://www.soledadtwombly.com/

Maison Halaby | مرکز کیف‌های چرم

مزون هالابی که توسط گیلبرت هالابی طراحی شده، جزو فهرست گالری‌های عتیقه قرار می‌گیرد. در داخل مغازه می‌توان انواع وسایل دست‌ساز مانند روسری، نقاشی، چای‌خوری و ژورنال را پیدا کرد. در کنار آن کیف‌های دستی چرمی قدیمی نیز وجود دارند. این مجموعه یکی از بهترین مراکز خرید رم و همچنین بهترین مکان برای لذت بردن از خرید و گشت‌وگذار در رم است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via di Monserrato, 21, 00186 Roma RM, ایتالیا

تلفن: 390696521585+

 

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به ایتالیا

Artisanal Cornucopia | مرکز لباس‌های هنری

بوتیک‌های معروف رم گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند، جایی که می‌توانید آخرین مد طراحان، Artisanal Cornucopia را خریداری کنید. در این مرکز خرید همچنین می‌توانید با طراحان لباس، گفتگو خوبی داشته باشید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via dell'Oca, 38/A, 00186 Roma RM, Italy

ساعت کاری: 10AM–7PM

تلفن: 393428714597+

وب‌سایت‌: www.artisanalcornucopia.com

 

آدرس بازارهای رم

 

Le Gallinelle: For Old School Homies

Le Gallinelle برای خرید یک لباس فرم می‌تواند بهترین گزینه باشد. این فروشگاه متعلق به طراح معروف ویلما سیلوستری است که در 30 سال گذشته، مد قدیمی را دگرگون کرده است. لباس‌های دست‌بافت، گلدوزی و چاپی زیبایی در این مجموعه به فروش می‌رسد که بسیار قابل توجه هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Panisperna, 60, 00184 Roma RM, Italy

ساعت کاری: 11AM–12AM

تلفن: 390648903495+

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات