حیرت‌انگیزترین جاهای دیدنی جزایر قناری

6 سال پیش 0 دیدگاه

جزایر قناری گردشگران زیادی را هرساله به این مناطق می‌کشاند. این مجموعه جزایر، از مجموع هفت جزیره در اقیانوس اطلس تشکیل شده و به‌خاطر نزدیکی جغرافیایی به کشور مراکش، سال‌هاست که این کشور ادعای مالکیت آن را دارد. در صورتی‌که جزایر قناری بخشی از خاک اسپانیاست و مردم آن ملیت اسپانیایی دارند. اگرچه جزایر قناری بخشی از اسپانیا محسوب می‌شود اما به آفریقا بسیار نزدیک‌تر است. جزیره‌ی تنه ریف و جزیره‌ی گرن کاناری جزء جزایر مهم قناری به‌شمار می‌روند و اصلی‌ترین جاهای دیدنی اسپانیا محسوب می‌شوند. شهر لاس پالماس پایتخت جزایر قناری است و در گرن کاناری قرار دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با جاهای دیدنی جزیره قناری بیشتر آشنا شویم.

کلیسای ایگلسیا دو نوئسترا سینیورا

کلیسا قدیمی Iglesia de Nuestra Señora de las Nieves یکی از جاهای دیدنی جزایر قناری است و هر ساله از گردشگران بسیاری از سراسر دنیا پذیرایی می‌کند. شهر ِ سانتا کروز نامش را از این کلیسا گرفته که به معنای صلیب مقدس است. از ویژگی‌های این کلیسا می‌توان به برج ناقوس کلیسا و کاشی‌کاری‌های سقف اشاره کرده که به معماری اسلامی شباهت دارند. در قرن پانزدهم، ساختمان اصلیِ کلیسا ساخته شد، در قرون هفده و هجدهم آن را بازسازی کرده و بخش‌های جدیدی ساختند. صلیب مقدسِ پیروزی در قسمت مرکزی کلیسا قرار گرفته است.

آدرس: Pl. de los Remedios, 38201 San Cristóbal de La Laguna, Santa Cruz de Tenerife, Spain

جاذبه‌های دیدنی جزایر قناری

 

صخره انگشت خداوند (El Dedo de Dios)

El Dedo de Dios صخره‌ای است که به شکلی عجیب و عمود بر روی زمین قرار گرفته و محلی‌ها به آن انگشت خداوند می‌گویند. این صخره دیدنی جزایر قناری در چند کیلومتری جنوب قله قرار دارد و یکی از شگفت‌انگیز‌ترین جاذبه‌های جزایر قناری محسوب می‌شود. هر ساله بازدید‌کنندگان بسیاری از این صخره دیدن می‌کنند.

صخره انگشت خداوند جزایر قناری

پارک ملی تیمانفایا، لانزاروته

فوران‌های آتش‌فشانی در سال‌های ۱۷۳۰ تا ۱۷۳۶ آسیب زیادی به لانزاروته رسانده است. 11 فوران آتش‌فشانی باعث نابوردی کامل روستا شد و مردم بسیاری خانه‌های خود را از دست دادند و زمین‌ها در لایه‌ای از خاکستر پوشیده شد. کشاورزان بعد از پایان فوران‌ها به جزیره بازگشتند و با سخت کوشی و شیوه‌های خلاقانه راهی برای احیای دوباره زمین‌های کشاورزی جهت کشت محصول پیدا کردند.

پارک ملی تیمانفایا، لانزاروته

مناظر آتش‌فشانی پارک ملی «تیمانفایا»

(Timanfaya) یکی از جاذبه‌های توریسی جزایر قناری است که گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. این پارک زیبا و خارق‌العاده در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و توجه افراد بسیاری را به‌خود جلب می‌کند. آتش‌فشان در زیر گدازه های سفت شده این پارک در جریان است و شما می‌توانید حرکت آن را از لابلای شکاف‌های زمین ببینید. دمای هوا در این منطقه به‌قدری بالاست که برای آزمایش می‌توانید چند شاخ‌ و برگ خشک را درون شکاف‌ها بیندازید؛ شاهد خواهید بود که سریعا آتش خواهند گرفت. قطره آبی که وارد شکاف‌ها می‌شود با بخاری برمی‌گردد. شما می‌توانید در رستوران این پارک، یک وعده مرغ سوخاری که با حرارت آتش‌فشان آماده می‌شود را میل کنید. از شگفتی‌های بی‌شمار دیگر این منطقه می‌توان به ساحلی خلیجی که از دهانه فروریخته آتش‌فشان‌ها به وجود آمده و همچنین به سنگ‌های نیمه قیمتی، غارهای دریایی‌ و رد گدازه‌های قرمز آتش‌فشان اشاره کرد.

جاذبه‌های دیدنی جزایر قناری

سواحل گرن کاناریا

(Gran Canaria) ردیفی زیبا از سواحل شن کرانه‌ی جنوبی «گِرَن کاناریا» را به یک ساحل طلایی تبدیل کرده است. مکان‌های تفریحی بسیاری در «پلایا دِ سَن آگوستین» (Playa de San Agustin) در غرب و «پورتو دِ مورگان» (Puerto de Mogán) تا شرق با ارائه بهترین امکانات از مهمان‌های خود پذیرایی می‌کند. «ماسپالوماس» جزء یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی جزایر قناری است که در سواحل «گِرَن کاناریا» قرار دارد. امکانات رفاهی این منطقه، شامل چترهای آفتاب‌گیر رنگی، پیاده‌راه پشت آفتاب‌گیرها، رستوران‌ها و کافه‌ها، تمامی نیازهای گردشگران را برآورده می‌کنند. «کلا ماسپالوماس» در تمامی ساعات روز بسیار شلوغ و سرزنده‌ است و به‌عنوان یکی از زیباترین و پویاترین سواحل این منطقه شناخته می‌شود.

تپه‌های شنی که در یک سمت ساحل در محوطه‌ محافظت‌شده‌ای قرار دارند و ارتفاع بعضی از آن‌ها بیش‌تر از ۱۲ متر است، با وزش باد شکل‌های جدیدی می‌گیرند. در این منطقه می‌توانید ساعت‌ها قدم بزنید و از لحظات بودن در تور اسپانیا لذت کامل را ببرید. شتر سواری بر روی تپه‌های شنی تجربه شگفت‌انگیزی است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. سواحل زیبا در «لاس پالماس» یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری جزایر قناری بوده که بازدید‌کنندگان بسیاری دارد.

ساحل شنی پلایا لاس کانتِراس

ساحل شنی «پلایا لاس کانتِراس» (Playa Las Canteras) یکی از مناظر شنی شگفت‌انگیز به‌حساب می‌آید. در این منطقه، به واسطه موج شکن‌ها جریان آب بسیار آرام است. غواصی به‌خاطر آب‌گرم و زلال از تفریحات هیجان‌انگیز این مناطق بوده و ساحل کوچک «لا پلایا جینامار» (La Playa Jinámar) با شن‌های تیره رنگ و امواج ملایم بر زیبایی‌های آن افزوده است.

جاذبه‌های گردشگری جزایر قناری

پارک زیرآبی آریناگا

پارک زیرآبی «آریناگا» (Arinaga) واقع در شمال «پلایا دِ سَن آگوستین» یکی از زیباترین جاذبه‌های توریستی جزایر قناری محسوب می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای زیر آب را به‌خود جذب می‌کند. آموزشگاه‌های غواصی متعددی در مناطق «ماسپالوماس»، «پلایا اینگِلز» (Playa Ingles) و چند ساحل دیگر وجود دارند که امکانات رفاهی بسیاری مانند ورزش‌های آبی، قایق‌رانی بادبانی و بادموج‌سواری را در دسترس بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

آثار سزار مانریک، لانزاروته

این منطقه به واسطه آثار هنری و شگفت‌انگیز معمار مشهوری به‌نام (سِزار مانریک)، شکل و ظاهر سنتی و بومی خود را حفظ کرده است. مانریک در سال ۱۹۶۸ پس از موفقیت هنریش در نیویورک به زادگاه خود لانزاروته بازگشت تا به واسطه هنر خود از گسترش بی‌رویه شهر و پروژه‌های گردشگری که به بافت منطقه آسیب می‌زنند، جلوگیری کند. آثار سزار مانریک مجموعه‌ای هنری است که به یک منطقه زیبای گردشگری در جزایر قناری تبدیل شده.

جاذبه‌های جزایر قناری

خانه مانریک و مجموعه‌ای از حباب‌های زیرزمینی که از جریان‌های گدازه‌ای به‌وجود آمده‌اند، از دیگر جاهای دیدنی جزایر قناری هستند. از آثار هنری «مانریک» می‌توان به «خَمِئوز دِ لاگوآ» که مجموعه‌ای شامل سالن اجتماعات، استخر شنا و رستورانی خارق‌العاده است، اشاره کرد. این رستوران شگفت‌انگیز در حباب‌های  آتش‌فشانی ساخته‌ شده‌ است. مجسمه‌ای مدرن و همچنین گالری صنایع‌دستی که «مونومِنتو آل کامپِسینو» نام دارد نیز در این مجموعه قرار گرفته است. «میرادور دِل ریو» منطقه‌ای است که در بالای صخره‌ای مرتفع قرار دارد و مناظر زیبا کرانه‌ شمالی آن تجربه‌ای فراموش نشدنی برای بازدید کنندگان خود فراهم می‌کند. مانریک پروژه‌های سازنده‌ای را برای این مناطق طراحی کرد. از جمله کارهای ارزشمند دیگر او می‌توان به قلعه‌ «آرِسیفه» اشاره کرد که با تبدیل به موزه‌ی بین‌المللی هنرهای معاصر، به یکی از ارزشمندترین جاذبه‌های جزایر قناری تبدیل شده است. اسباب‌بازی‌های بادی عظیم که در تقاطع جاده‌های جزیره قرار دارند و همچنین هتل دیدنی «سالیناس» در منطقه «کوستا تِگیسه» طراحی دیگری از «مانریک» است.

سواحل تنریفه

از جاذبه‌های گردشگری جزایر قناری می‌توان به ساحل شگفت‌انگیز "تنریفه" اشاره کرد که در قسمت جنوبی این جزیره قرار دارد. این ساحل جزو پیشرفته‌ترین جزایر قناری محسوب می‌شود و از اقامتگاه ها و مکان‌های متنوعی تشکیل شده است. امکاناتی نظیر زمین گلف، موج‌سواری و جت‌اسکی در این ساحل وجود دارند. درنهایت این ساحل با صخره‌های بلند به سواحل شگفت‌انگیز" پورتو د سانتیا گو" و" لوس گیگانتس" می‌رسد.

در قسمت شرقی شهر "لوی کریستیانوس" سواحل زیبای طبیعی وجود دارد که رنگ شن‌های آن نسبت به جاهای دیگر تیره‌تر است. جزیره " ال مدانو" برای شنا کردن و حمام آفتاب به علت ورزش باد مکان مناسبی به‌حساب نمی‌آید اما این جزیره به علت ورزش بادهای شدید از بهترین مکان‌ها برای موج‌سواری در دنیا محسوب می‌شود. اگر به دنبال منظره صخره‌ای هستید حتما باید به سواحل "پلازا ساتتیاگو" و " پلازا دل با آرنا" که در قسمت غربی جزیره هستند سری بزنید. اما اگر به دنبال امکانات بیشتر مانند تفریحات آبی هستید حتما به منطقه تفریحی "آدخه" بروید. این کرانه و سواحل زیبای "پلایا دِ لاس تِرِسیتاس" با شن‌های طلایی رنگ که از آفریقا آورده شده است، به علت آرام بودن موج ها انتخاب مناسبی برای شنای کودکان و بزرگسالان و تفریحات خانوادگی است.

دیدنی‌های جزایر قناری

سواحل فوئرتونتورا

سواحل زیبای «فوئِرتِوِنتورا» بسیار آرامش‌بخش بوده و تقریبا خلوت‌ است. این سواحل از لحاظ زیربناهای گردشگری جزو پیشرفته‌ترین و از جاذبه‌های دیدنی جزایر  قناری مناطق محسوب می‌شوند و بسیار شلوغ و پر رفت‌و‌آمد هستند. سواحل شمال موج‌های سنگینی داشته و سواحل شمال‌شرقی بسیار بادخیز هستند. بندر ماهیگیری «کورالِخو» در کرانه‌ شمالی جزو دیدنی‌ترین و زیباترین جاذبه‌های این مناطق بوده و برای موج‌سواری مناسب است. منطقه کورالِخو با فرهنگ ورزش‌های آبی، آموزشگاه‌های موج‌سواری متعددی شرایط ایده‌آلی را برای گردشگران مهیا کرده است. تفریحات آبی و مناظر بکر و زیبا هر ساله گردشگران بسیاری را به این مناطق می‌کشاند.

ساحل «فوئِرتِوِنتورا» یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های این منطقه است که علاقه‌مندان به مناظر ساحلی را شگفت‌زده می‌کند. این ساحل کل کرانه‌ جنوبی شبه‌جزیره‌ «خاندیا» را تا جنوب در بر می‌گیرد. یادتان باشد که حتما در ۳۰ کیلومتری این ساحل بر روی شن‌طلایی قدم بزنید و در آب‌های فیروزه‌ای‌ دریا شنا کنید. خلوتی و آرامش سواحل به گردشگران احساس آرامش فوق العاده‌ای می‌دهد. اگر به این نوع جزایر علاقه‌مندید، جزیره مایورکا نیز گزینه مناسبی است. 

بیشتر بخوانید: بهترین سوغات اسپانیا

سانتا کروز د تنریفه

سانتا کروز د تنریفه شهری سرزنده و مملو از جاذبه‌های معماری است که در "مرکز جزیره‌ی تِنِریفه" قرار دارد. «سانتیاگو کالاتراوا» معمار برجسته‌ی اسپانیایی و معمار بنای اودیتوریو دِ تِنِریفه و یکی از بناهای باشکوه و اپراخانه و سالن کنسرت این شهر است. موزه‌ هنرهای زیبا در منطقه «سانتا کروز» از جاذبه‌های گردشگری جزایر قناری است که از مجموعه ارزشمندی نگهداری می‌کند. بقایای مردم بومی «تِنِریفه» در موزه‌‌ طبیعت، یکی دیگر از جاذبه‌ها‌ی این منطقه است که شامل مجموعه‌های دیگری مربوط به ورود مهاجران اروپایی بوده و تاریخ آتش‌فشانی جزیره را به تصویر می‌کشد.

جاذبه توریستی جزایر قناری

غرفه‌های موجود در «مِرکادو دِ نوئِسترا سِنیورا دِ اَفریکا» (Mercado de Nuestra Señora de Africa)  فرصت مناسبی برای خرید کردن هستند. این غرفه‌ها تمام نیاز مراجعه کنندگان خود را مهیا کرده و با برگزاری سالانه کارناوال‌ها جلوه‌ای زیبا و سرشار از رنگ به آن می‌بخشند.

شهر قدیمی لاس پالماس د گرن کاناریا

شهر ساحلی و قدیمی لاس پالماس دِ گِرَن کاناریا که در قرن پانزدهم ساخته شده، بسیار زیبا و آفتاب‌خیز است. این شهر در سال ۱۴۷۸ به‌عنوان نخستین پایگاه استعماری اسپانیا ساخته شد‌ که تا قسمت غربی کشور به‌سمت «نیو وُرلد» و به‌سمت نیم‌کره‌ غربی زمین و نزدیک به خاک آمریکا ادامه داشت. «سانتا آنا» (Santa Ana) کلیسایی که متعلق به قرن شانزدهم است و به سبک معماری گوتیک ساخته شده، از دیدنی‌ترین بناهای قدیمی و جاذبه‌های جزایر قناری محسوب می‌شود. موزه «دیوسِسان» (Diocesan) در سمت جنوبی کلیسا از مجموعه‌ با ارزشی مانند آثار هنری مذهبی و طلاکاری و نقره‌کاری محافظت می‌کند. توصیه می‌شود از مجموعه‌ باستان‌شناسی و قوم‌نگاری موزه‌ جزایر قناری که روایتگر فرهنگ مردم بومی جزیره است، حتما دیدن کنید.

از دیگر دیدنی‌های تاریخی می‌توان به نخستین اقامتگاه فرمانداران جزیره قناری «لاس پالماس دِ گِرَن کاناریا» و «کاسا دِ کولون» (Casa de Colon) اشاره کرد. گفته می‌شود که کریستف کلمب نیز در مسیر حرکت خود به‌ سمت آمریکا در این منطقه توقف داشته. اکتشافات این دریانورد در موزه بسیار قابل توجه و معروف است. از نمونه‌های معماری‌های قناریایی با تراس چوبی، پاسیوی چشم‌گیر و دری باشکوه را می‌توان نام برد که جلوه‌ای شگفت‌انگیز دارد. «نِستور» یک مرکز فرهنگی و موزه است که علاقه‌مندان به کارهای هنری را به سمت خود می‌کشاند. آثار هنری نقاشان نمادگرای اسپانیا «نِستور مارتین-فِرناندِز دِ لا توره» (Néstor Martín-Fernández de la Torre) از ارزشمندترین آثار این موزه هستند. نقاشی‌های پرتره و منظره و نیز طراحی‌ها و اسکیس‌های این هنرمند بزرگ در موزه موجود هستند. موزه‌ «نِستور» در «پوئِبلو کاناریو» با الهام از ‌سبک نئو-قناریایی ساخته شده. دیدن «لاس پالماس» باغ‌های گیاه‌شناسی «گِرَن کاناریا» نیز خالی از لطف نیست. این باغ‌ها با انبوهی از گیاهان بومی منطقه در دره‌ای خوش‌منظره و زیبا احاطه شده است.

بهترین جاذبه‌های دیدنی جزایر قناری

سن کریستوبال د لا لاگونا، تنریفه

«سَن کریستوبال دِ لا لاگونا» (San Cristobal de la Laguna) که به‌اسم «لا گونا» نیز معروف است در گذشته یک شهر استعماری بود که در گذشته پایتخت کل جزایر قناری محسوب می‌شد و امروزه به‌خاطر جاذبه‌های فرهنگی بی‌‌همتای خود توانسته است در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گیرد. بناهای باشکوه این شهر تاریخی شامل کلیساهای رنسانسی و نئوکلاسیکی و عمارت‌های باشکوهی که توسط ثروتمندان قرن‌های هفدهم و هجدهم ساخته شده‌اند، هستند. در کلیسای قرن پانزدهمی «ایگلِسیا دِ نوئِسترا لا کونسِپسیون» می‌توانید نمونه‌هایی از سبک معماری مودِخار را پیدا کنید. کلیسای قرن هفدهمی «ایگلِسیا دِ سانتو دومینگو دِ گوزمَن» از دیگر جاذبه‌های این منطقه است. همچنین موزه تاریخ و انسان‌شناسی متعلق به سال ۱۵۹۳ نیز علاقه‌مندان به مرور تاریخ را به سمت خود می‌کشاند. 

 

لا اوراتاوا، تنریفه

جالب است بدانید مکان‌های تاریخی-هنری ملی شهر استعماری «لا اوراتاوا» La Oratava که جزء جاذبه‌های توریسی جزایر قناری محسوب می‌شود، در مزارع موز قرار گرفته است. خانه‌های قدیمی با بالکن‌های چوبی‌شان که خانواده‌های ثروتمند در آن زندگی می‌کردند، نمایی بسیار زیبا به شهر داده است. کاساس دِ لوس بالکونِس Casas de los Balcones متعلق به سال ۱۶۳۰ بوده و جزء معروف‌ترین‌ بناهای این منطقه شناخته می‌شود. این بنا امروزه به موزه‌ و گالری صنایع‌دستی و سوزن‌دوزی‌های سنتی تبدیل شده است. توصیه می‌شود از کلیسای قرن شانزدهمی «ایگلِسیا دِ نوئِسترا سِنیورا دِ لا کانسِپسیون» با برج‌ها و ناقوس‌های خاص و دیگر موزه‌های دیدنی شهر حتما دیدن کنید.

معرفی جاذبه‌های دیدنی جزایر قناری

هیخوئِلا دِل بوتانیکو

جاذبه‌ گردشگری هیخوئِلا دِل بوتانیکو (Hijuela del Botánico) در «لا اوراتاوا» با بیش از سه هزار گل استوایی رنگارنگ و گیاهان کمیاب تزئین شده و استخرهای زیبایی در آن وجود دارد. در نزدیکی «پوئِرتو دِ لا کروز» باغ گیاه‌شناسی از دیگر جاذبه‌های توریستی جزایر قناری است که در گذشته بخشی از «لا اوراتاوا» بود. بندر «پوئِرتو دِ لا کروز» برای ماهیگیری بسیار پر طرفدار است. رستوران‌های این مناطق ماهی‌های خود را از صید روزانه ماهی تهیه می‌کنند. سزار مانریک ساحل «خاردین» (Jardin) در «پوئِرتو دِ لا کروز»  را به زیبایی طراحی کرده است.

از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جزایر قناری می‌توان به «کوئِوا دِ لوس وِردِس» اشاره کرد که هر ساله میزبان بازدید‌کنندگان بسیاری از سراسر دنیا است. این مجرای آتش‌فشانیِ که از کوه «لا کورونا» تا دریا هفت کیلومتر امتداد پیدا کرده، زمانی‌که سطح گدازه‌ در جریان هوا سرد و سخت شد شکل گرفت اما گدازه‌ی مذاب هنوز در زیر آن در جریان است. گدازه‌ی زیرزمینی به‌ داخل اقیانوس تخلیه شد و مجرای توخالی بسیار عمیقی را در زیرزمین به وجود آورد‌. داخل غار تقریبا چیزی تغییر نکرده است و تنها  چراغ‌ها و مسیر پیاده‌روی به آن اضافه شده‌اند. از راه سوراخی که در سقف مجرا وجود دارد می‌توان به داخل غار رفته و از آن بازدید کرد.  برخی اتاقک‌های این غار ارتفاعی حدود ۹ الی ۱۲ متر دارند. این سنگ‌ها که از ترکیباتی همچون آهن اکسید و کلسیم کربنات تشکیل شده‌اند و رنگ‌های قرمز، نارنجی و سیاه دارند، علاقه‌مندان به زمین‌شناسی را  شگفت‌زده خواهد کرد.

کوه آتش‌فشان تیده (Mount Teide Cable Car)

بلندترین نقطه اسپانیا کوه ‏آتش‌فشان تیده با ارتفاع 3718 متر ‏بالاتر از سطح دریا است که در منطقه تنریف قرار دارد و به‌عنوان سومین کوه بزرگ جهان و بلندترین نقطه در جزایر اقیانوس اطلس شناخته می‌شود. این کوه در بین بومیان تنریف به "جهنم" cheyde معروف بوده و یکی از جاهای دیدنی جزایر قناری محسوب می‌شود. مردم محلی اعتقاد داشتند نیروهای شیطانی کوه‌های آتش‌فشانی را فعال کرده‌اند.

برای گشت‌وگذار در این منطقه یک تله‌کابین وجود دارد که گردشگران را در کمتر از ۸ دقیقه به بالای کوه می‌رساند. مناظر به‌قدری زیبا و مسحور کننده هستند که بازدید کنندگان شگفت‌زده خواهند شد و خاطره سفر به جزایر قناری را هرگز فراموش نخواهند کرد. پارک ملی این منطقه همچنین به‌عنوان یک جاذبه دیدنی در  یونسکو به ثبت رسیده است. این پارک زیبا با انبوهی از گیاهان عظیم و سنگ‌های آتش‌فشانی گوناگون و عجیب‌وغریب به نام Paisaje Lunar نمایی فوق‌العاده دارد و بازدید کنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری جزایر قناری

پارک سیام (Siam Park)

این  پارک یکی از بزرگترین پارک‌های آبی در اروپا است و به‌عنوان یکی از هیجان‌انگیز‌ترین جاهای دیدنی جزایر قناری شناخته می‌شود. ساخت این پارک که بزرگترین موج مصنوعی جهان را دارد از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ با هزینه 52 میلیون یورو انجام شد. پارک به سه بخش خانوادگی و آدرنالین و ریلکسی تقسیم شده است و مراجعه‌کنندگان خود را بسیار شگفت‌زده خواهد کرد.

قسمت خانوادگی این پارک شامل سرسره‌های ناگا، سرسره پیچی سواسدی، سرسره‌ی مار جنگل، زمین بازی شهر گمشده و قصر موج سرسره‌های غول‌پیکر است که همه اعضای خانواده می‌توانند از آن لذت ببرند. اگر به دنبال هیجان بیش‌تری هستید، بخش آدرنالین می‌تواند نیاز شما را برآورده کند. سرسره قیفی کیناری، سرسره تیوپی پیچ مکونگ، سرسره اژدها، سقوط آزاد برج قدرت، سرسره آتش‌فشان و سرسره سینگا شما را به هیجان می‌آورند و باعث ترشح زیاد آدرنالین در خونتان می‌شوند. قسمت بعدی ساحل سیام و جزیره شیر دریایی است که می‌توانند لحظات آرام‌بخشی را برای شما فراهم کنند. شما در این بخش احساس راحتی و آرامش بیشتری خواهید کرد.

جاذبه‌های جزایر قناری | تور اسپانیا

باغ‌وحش لورو پارک (Loro Parque)

این باغ‌وحش که در Puerto de la Cruz واقع شده، یکی از جاذبه‌های توریستی جزایر قناری محسوب می‌شود و گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند. این پارک که در ابتدا فقط طوطی‌ها در آن زندگی می‌کردند امروزه زیستگاه بسیاری از انواع حیوانات، پرندگان و گیاهان حتی نهنگ‌ها، شیرهای دریایی، انواع ببرها و شامپانزه‌های گوناگون است.

محوطه بازی کودکان در این محیط شرایط ایده‌آلی را برای کودکان مهیا کرده و خانواده‌ها می‌توانند با خیال آسوده از محیط اطراف لذت ببرند. روستای تایلندی و آکواریوم داخل باغ‌وحش از مکان‌های دیدنی این منطقه هستند.

اگر می‌خواهید از هر دو منطقه Loro Parque و Siam Park دیدن کنید، یک بلیط مشترک برای هر دو تهیه کرده و از تخفیف‌های موجود نهایت استفاده را ببرید.

بیشتر بخوانید:  زیباترین جزایر اسپانیا 

پارک آبی آکولند (aqualand water park)

این پارک آبی، به‌عنوان یکی‌دیگر از جاذبه‌های گردشگری جزایر قناری شناخته می‌شود که در Costa Adeje قرار دارد‌. استخر مواج، پارک دلفین‌ها و محوطه‌ی بازی کودکان از دیگر امکانات رفاهی این مجموعه هستند. سرسره‌های آبی شما را هیجان زده می‌کند و در کنار خانواده می‌توانید اوقات پر نشاطی را تجربه کنید.

 

جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های جزایر قناری

Masca village فضای شگفت‌انگیز 

فضای شگفت‌انگیز این منطقه در کوه‌های Masca فرصت پیاده روی  مناسبی را فراهم می‌کند. تور ماسکا یک جاذبه دیدنی است که بازدید‌کنندگان خود را شگفت‌زده خواهد کرد. دهکده‌ ماسکا یک دهکده‌ کوچک کوهستانی به‌حساب می‌آید که تنها ۱۰۰ نفر جمعیت داشته و 650 متر از سطح دریا فاصله دارد. برای رسیدن به این منطقه باید از راهی باریک و بسیار پر پیچ و خم عبور کنید. پیاده‌روی در مسیر رفت فرصت مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا زیبایی‌های مناظر اطراف را بیشتر ببینید و با قایق‌سواری لذت سفر را دو چندان کنید.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات