جاذبه‌های دیدنی فلورانس

6 سال پیش 0 دیدگاه

جاذبه فلورانس یا Firenze پایتخت منطقه معروف ایتالیا در توسکانی باعث شده هر ساله حدود ده میلیون گردشگر از این شهر زیبا دیدن کنند. فلورانس با جاذبه‌های شگفت‌انگیز و تاریخی خود همچنین مقصدی عالی برای تاریخ دوستان است‌. در ادامه با ما همراه باشید تا با جاذبه های بی‌شمار این شهر زیبا بیشتر آشنا شوید‌.

چنانچه با تور ایتالیا به شهر فلورانس سفر کنید، می‌توانید از جاذبه‌های رنگارنگ و متنوع این شهر دیدن فرمایید و نهایت لذت را ببرید.

کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره (Santa Maria del Fiore)

نمای پانورامیکی کلیسای جامع سانتا ماریا دل فیوره این فرصت را به شما می‌دهد که چشم انداز زیبایی از فلورانس را تماشا کنید. این جاذبه توریستی به عنوان بزرگترین بنای گنبدی شکل دنیا شناخته می‌شود و یکی از زیباترین جاهای دیدنی اروپاست که ۶۰۰ سال قدمت دارد. مجموعه با ارزشی از آثار معماری و هنری و  پنجره‌های بلند و شیشه‌ای­ زیبا، مجسمه‌های برنزی، موزاییک‌های براق و خیره‌کننده و برج ناقوس Giotto در کنار نمای ساختمان که با رنگ قرمز، سبز و سفید مرمری طراحی شده هر بیننده  را مجذوب خواهد کرد.

آدرس: Piazza del Duomo, 50122 Firenze FI, Italy

وب‌سايت: www.ilgrandemuseodelduomo.it

جاذبه‌های دیدنی فلورانس

بیشتر بخوانید: برترین مراکز خرید فلورانس

پونته وکیو (Ponte Vecchio)

مقصدی عالی برای عکاسان

پل پونته وکیو یکی از جاذبه‌های دیدنی فلورانس است که از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین پل­‌های فلورانس به شمار می‌رود. معماری شگفت‌انگیز این پل عکاسان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. این پل که در ابتدا از چوب ساخته شده بود، در سال ۹۹۶ میلادی توانستند با استفاده از سنگ ساخت پل سنگی پونته وچیو را تکمیل کنند. در طی سال‌ها سیل‌های عظیم  پل را تخریب کردند و سرانجام این پل زیبا توسط تادئو گادی در سال ۱۳۳۵ میلادی بازسازی شد‌ و بعد از گذشتن سال‌ها هنوز عاشقان معماری بسیاری از آن دیدن می‌کنند.

آدرس: Ponte Vecchio, 50125 Firenze FI, Italy

سفر به ایتالیا و جاذبه‌های دیدنی فلورانس

گالری اوفیتزی (Uffizi Gallery)

این گالری در سال ۱۵۶۰ با هدف دادسرا ساخته شد و امروزه به یکی از بهترین موزه‌های هنری و جاذبه دیدنی فلورانس تبدیل شده است. پس از پایان دوران سلطنت خاندان Medici  این مکان به عنوان یکی‌ از معروفترین موزه ‌های هنری شناخته می‌شود. در سال ۱۷۶۵ اجازه بازدید برای عموم داده شد و افراد زیادی برای دیدن آثار باارزش دوره رنسانس به این موزه می‌آیند. Michelangelo, Botticelli, Leonardo da Vinci و Titian از آثار هنرمندان معروف این موزه هستند.

آدرس: Piazzale degli Uffizi, 6, 50122 Firenze FI, Italy

میدان دلا سینیوریا ( Piazza della Signoria )

 از زیباترین و پر بازدیدترین میدان‌های فلورانس که در گذشته نقش مهمی‌ در سیاست و رویدادهای تاریخی‌ داشته است. امروزه توریست‌ها و افراد محلی بسیاری در این میدان جمع می‌شوند و از فواره نپتون و قصر وکیو، که هنوز هم مقر دولت است دیدن می‌کنند. گالری فضای باز به نام «لوجیا دی لانتزی» درست روبروی دیوار اوفیتزی در یک سمت میدان قرارگرفته که با نمای بی‌نظیر مجسمه‌ها فضای منحصربه‌فردی را خلق کرده است. برساووش با سر مدوزا اثر مشهور سلینی یکی از معروفترین مجسمه‌ها و همچنین بدل مجسمه داوود اثر میکل آنژ در روبروی قصر وکیو قرار دارد.

آدرس: Piazza della Signoria, 50122 Firenze FI, Italy

کاخ وکیو (Palazzo Vecchio)

 سمبل شهر فلورانس

قدمت «کاخ وکیو» به قرن 13 میلادی می‌رسد و در ابتدا ساختمان مقر دولت بود که شبیه به قلعه‌های نظامی طراحی شده است. برای نشان دادن قدرت و نفوذ خاندان مدیچی بر شهر فلورانس آرنولفو دی کامبیو این ساختمان را با هدف سازه نظامی طراحی کرد. آرنولفو دی کامبیو همچنین معمار کلیسای سانتا کروچه و گنبد مشهور کلیسا است. از ویژگی‌های این کاخ زیبا می‌توان به حیاط اصلی با ستون‌های سنگی، آب‌نمایی فوق‌العاده، زیبا به نام Verrocchio fountai حکاکی‌های بسیار ظریف روی ستون‌ها اشاره کرد. همچنین مجسمه‌های بسیار بی‌نظیر در مقابل ساختمان، کپی بی‌نظیری از مجسمه داوود شاهکار Michelangelo که بسیار شبیه نسخه اصلی ساخته شده و دو مجسمه کپی دیگر از آثار Donatello بسیار قابل توجه است. تالار مجلل Salone dei Cinquecento در هنگام ورود شما را بسیار هیجان‌زده خواهد کرد. سقف و دیوارها و نقاشی‌های زیبا و مجسمه‌ی مرمری Genius of Victory شاهکار Michelangelo از جذابیت‌های بی‌بدیل این کاخ باشکوه است. دیوارهای سالن اصلی پر از شاهکارهای نقاشی نفیس عصر رنسانس بوده و اتاق مطالعه‌ی خاندان مدیچی در راهروی مخفی قصر در طبقه همکف قرار دارد. محل اقامت خاندان مدیچی بوده Sala dei Gigli  در طبقه‌ی دوم با دکوراسیونی بسیار فاخر تزئین شده و همچنین تالار Sala dell’Udienza  گذشته تالار مهمان بوده است. از ویژگی‌های بی‌نظیر دیگر می‌توان به دیوارها پر از نقاشی، مجسمه  Guardaroba در گوی بزرگ در تالار و قاب ایوان Loggiato di Saturno اشاره کرد.

آدرس: Piazza della Signoria, 50122 Firenze FI, Italy

وب‌سايت: museicivicifiorentini.comune.fi.it

 

گشت‌وگذار در فلورانس، جاذبه‌های دیدنی فلورانس

گالری آکادمیا ( Galleria dell'Accademia )

این موزه با کلکسیونی از مجسمه‌های شگفت‌انگیز یکی از دیدنی‌های فلورانس است که گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند. گالری اوفیتسی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین موزه‌های نقاشی دنیا محسوب می‌شود و از تعداد آثار و تنوع سبک‌های نقاشی بسیاری تشکیل شده است. تندیس داوود، اثر میکل‌آنژ، نقاش و مجسمه‌ساز برجسته ی ایتالیائی که در سال ۱۵۰۴ میلادی، ساخته شده بیش از هر چیز دیگر توجه بازدیدکنندگان را جلب می‌کند. این شاهکار عصر رُنسانس به عنوان شکست‌دهنده گولیات(جالوت) ۵ متر ارتفاع دارد و از سنگ مرمر ساخته شده است و همچنین به عنوان سمبل و نماد شهر فلورانس شناخته می‌شود.

آدرس: Via Ricasoli, 58/60, 50122 Firenze FI, Italy

تلفن: 390552388609+

وب‌سايت: www.galleriaaccademiafirenze.beniculturali.it

بازدید از جاذبه‌های دیدنی فلورانس

کلیسای سن لورنزو فلورانس (Basilica di San Lorenzo)

کلیسای سن لورنتزو  از قدیمی‌‌ترین و بزرگترین کلیساهای شهر در دل بازار اصلی‌ فلورانس قرار دارد. فیلیپو برونلسکی در حدود سال ۱۴۱۹ ساخت آن را شروع کرد و در سال ۱۴۴۶ پس از مرگش، آنتونیو مانتی یا میکل آنژ کار او را تکمیل کرد. این کلیسا محل دفن اعضای مهم خانواده مدیچی است و امروزه به عنوان عبادتگاه از  گنجینه‌هایی مقدس مانند  اثر دوناتلو ، کتابخانه لارنس مقدس اثر میکل‌آنژ و کلیسای مدیچی اثر ماتئو نیجتی نگهداری می‌کند.

آدرس: Piazza di San Lorenzo, 9, 50123 Firenze FI, Italy

وب‌سايت: basilicadisanlorenzofirenze.com

 

باغ بوبولی ( The Boboli Gardens )

این باغ یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهر فلورانس است که در چند قدمی پل ویکینو قرار دارد.  ورودی باغ بوبولی گاردن در سراسر اروپا شهرت بسیاری دارد که بر روی یک تپه قرار گرفته و یکی از زیباترین باغ‌های شهر محسوب می‌شود. برای دیدن این باغ شگفت‌انگیز باید از پله‌های زیادی بالا بروید که ارزشش را دارد. می‌توانید تصویر رویایی و زیبا شهر را از بالای تپه ببینید که این فرصت را به شما می‌دهد نمای حیرت‌انگیزی شهر فلورانس و کلیسای دائومو از بالای باغ بوبولی را تماشا کنید. بوبولی در قرن 17 بازسازی شد و تا امروز با مجسمه‌ها و فواره‌های تاریخی بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود می‌کشاند.

آدرس: Piazza Pitti, 1, 50125 Firenze FI, Italy

تلفن: 390552298732+

وب‌سايت: www.uffizi.firenze.it

میدان میکل آنژ (Piazzale Michelangelo)

مجسمه داوود میکل آنژ  در ابتدا در این میدان قرار گرفته بود و برای حفاظت بیشتر آن را به گالری آکادمیا منتقل کردند. در قرن نوزده میلادی مجسمه‌هایی از روی آثار اصلی میکل آنژ ساخته شد و این میدان را به یکی از جاذبه‌های دیدنی فلورانس تبدیل کرد. این میدان بزرگ در بالای تپه ای قرار گرفته و نمای شهر و همچنین  تصاویر آبرنگی از مناظر اصلی شهر  بسیار دیدنی است.

آدرس: Piazzale Michelangelo, 50125 Firenze FI, Italy

کاخ پیتی ( Pitti Palace )

این کاخ  که در بخش جنوبی رود Arno قرار دارد متعلق به قرن پانزدهم است و در سال ۱۹۱۹ محل اقامت فرمانروایان فلورانس بود. این  کاخ امروزه به عنوان موزه‌ای بزرگ شناخته می‌شود که نمای زیبا و کامل از شهر قابل مشاهده است‌. آثار باقی‌ مانده از فرمانروایان فلورانس از کلکسیون زیبا و ارزشمند این موزه بوده که بازدیدکنندگان را بسیار هیجان زده خواهد کرد.

آدرس: Piazza de' Pitti, 1, 50125 Firenze FI, Italy

تلفن: 39055294883+

وب‌سايت: www.uffizi.it

 

کلیسای سانتا کروچه ( Basilica of Santa Croce )

بازدید از  کلیسای سانتا کروچه یکی از بهترین تجربه‌های شما در فلورانس خواهد بود. در سال 1442 بازدید از کلیسا برای عموم آزاد شد و افراد می‌توانند از آرامگاه اشخاص بزرگ و معروفی چون Michelangelo ، Rossini ، Galileo و Dante دیدن کنند. نقاشی‌های زیبای Giotto که داستان‌های تاریخی‌ را از دوران رنسانس و مرگ St. Francis را به تصویر می‌کشد از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کلیسای شگفت‌انگیز است.

آدرس: Piazza di Santa Croce, 16, 50122 Firenze FI, Italy

تلفن: 390552466105+

وب‌سايت: www.santacroceopera.it

تور ایتالیا، جاذبه‌های گردشگری شهر فلورانس

ساختمان لوگیا دی لنزی (Loggia dei Lanzi)

این ساختمان در کنار Piazza della Signoria واقع شده و با آثار معماری، تاریخی‌ بزرگ دوران رنسانس  به یک گالری بسیار ارزشمند تبدیل شده و افراد بی‌شماری از آن دیدن می‌کنند. مجسمه برنز Perseus اثر Benvenuto Cellini که سر Medusa را در دست دارد و مجسمه‌ی  Rape of the Sabine Women اثر Giambologna از آثار با ارزش این مجموعه هستند.

آدرس: Piazza della Signoria, 50121 Firenze FI, Italy

تلفن: 3905523885+

وب‌سايت: www.uffizi.it

 

میدان ریپابلیکا ( Piazza della Repubblica )

نحوی ساخت نئو کلاسیکی این میدان قدیمی باعث شده که شهرت بسیاری پیدا کند. این بنا در سال ۱۴۳۱ برای یادبود Colonna dell’Abbondanza ساخته شد در قرون وسطی افراد بسیاری در آن رفت‌وآمد می‌کردند. ستون‌های اطراف، ساختمان‌های قرون وسطی، کلیساها و معابد اطراف جلوه ای بسیار دیدنی به شهر بخشیده است‌. در قرن هجدهم برای بازسازی این میدان برج های قرون وسطی و برخی از کلیساها، کارگاه‌ها، خانه‌ها را از بین رفتند. مهم‌ترین توافق‌نامه‌های تاریخ روم در این میدان صورت می‌گرفت و امروزه با داشتن یک مرکز خرید لوکس و رستوران‌های متنوع و کافه‌های معروفی‌ مثل Giubbe Rosse در بین گردشگران و مردم محلی محبوبیت بسیاری دارد.

آدرس: Piazza della Repubblica, 50123 Firenze FI, Italy

کلیسای سن مینیاتو ال مونته (Abbazia di San Miniato al Monte)

 

بیشتر بخوانید: گردش در ساحل آمالفی، خیره‌کننده‌ترین ساحل ایتالیا

 کلیسای san miniato almonte

از جاذبه‌های دیدنی فلورانس است که این فرصت را به شما می‌دهد منظره پانورامیک زیبا شهر را تماشا کنید. این شاهکار معماری بیزانس با سنگ‌های موزاییک سفید و سبز تزئین شده و فضای داخلی با کف موزاییک و سقف چوبی طراحی شده است که سبک معماری رنسانس را به خوبی نشان می‌دهد. Cappella del Crocifisso محراب کلیسا، شاهکار میکل آنجو بسیار شگفت‌انگیز و دیدنی است. بازدید از کلیسای تاریخی و تماشای شهر زیبای فلورانس از بالای san miniato almonte  تجربه‌ای است که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.

آدرس: Via delle Porte Sante, 34, 50125 Firenze FI, Italy

تلفن: 390552342731+

وب‌سايت:: www.sanminiatoalmonte.it

 

مرکاتو نوو ( Loggia del Mercato Nuovo )

این  بازارهای خرید در فلورانس یکی از عجیب‌ترین جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شود. وجود اثر تاریخی‌ از مجسمه‌ای برنزی از یک گراز خرید اجناس گوناگون مثل کلاه‌های حصیری افسانه‌ای را به یک تجربه شگفت‌انگیز تبدیل می‌کند. در افسانه‌ها آمده برای روزی بیش‌تر می‌توانید بینی این گراز را لمس کنید. گردشگران بسیاری برای دیدن این جاذبه افسانه‌ای به این بازار می‌آیند.

آدرس: Piazza del Mercato Nuovo, Florence, Italy

وب سایت: www.aviewoncities.com

جاذبه‌های گردشگری شهر فلورانس

 Mercato Centrale (Food Halls)

بازار سرپوشیده مرکاتو سنترال با عرضه گوشت تازه، سبزیجات، میوه، پاستا و ماهی مراجعه‌کنندگان بسیاری دارد‌.  انواع غذاهای تازه  در فضای دل‌پذیر بازار تجربه‌ای دلپذیر خواهد بود. همچنین می‌توانید از غذاهای پخته شده از جمله غذاهای توسکانی مانند پورچتا و از تعدادی بار دنج بسیار لذت ببرید. این بازار بزرگ این فرصت را به شما می‌دهد در فضای شلوغ بازار کمی استراحت کنید.  Mercato Centrale برای خرید سوغاتی و لباس گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند‌.

آدرس:  Piazza del Mercato Centrale, Via dell'Ariento, 50123 Firenze FI, Italy

تلفن: 390552399798+

وب‌سايت: www.mercatocentrale.it

Medici Chapels

کلیساهای مدیچی در نزدیکی کلیسای سن لورنزو قرار گرفته و از سه قسمت تشکیل شده است. پشت در ورودی مقبره اعضای ناشناس خانواده مدیچی Cappella dei Principi و یک مقبره خانوادگی بزرگ وجود دارد. این کلیسا متعلق به سال 1604 است و امروزه شش مقبره از دوک‌های بزرگ را خواهید یافت. همچنین در New Sacristy طراحی میکل آنژ، مقبره های Urbino، Giulano و Lorenzo de Medici را خواهید دید. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazza di Madonna degli Aldobrandini, 6, 50123 Firenze FI, Italy

تلفن: 390550649430+

وب‌سايت: http://www.bargellomusei.beniculturali.it

Galileo Museum

این موزه  شگفت‌انگیز یکی دیگر از جاذبه‌های فلورانس محسوب شده که به آثار ستاره‌شناس گالیله اختصاص یافته است. پیزایانی که در پیزا به دنیا آمد، بیشتر عمر خود را در فلورانس گذراند و موزه معاصر به موضوعات علمی که با ابزارهای علمی باستانی نشان داده شده‌اند اختصاص دارد. این موزه با نمایش زندگی گالیله در نمایشگاه‌های موزه مرکزی ادای احترامی به گالیله بوده و همچنین مجموعه‌های علمی خانواده‌هایی مانند مدیسی‌ها و لورن قابل مشاهده است. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Piazza dei Giudici, 1, 50122 Firenze FI, Italy

تلفن: 39055265311+

وب‌سايت: www.museogalileo.it

سفر به ایتالیا و جاذبه‌های فلورانس

Bargello National Museum

Museo Nazionale del Bargello در یک کاخ قدیمی قرار دارد و یکی از مهم‌ترین موزه‌های فلورانس شناخته می‌شود.  مجموعه‌ای از هنرهای کاربردی و مجسمه‌های رنسانس از آثار با ارزش این موزه است. این ساختمان ابتدا تالار شهر و سپس به زندان تغییر یافت، اما در سال 1865 به عنوان یکی از اولین موزه‌های ملی ایتالیا افتتاح شد. این موزه سه طبقه در فلورانس بسیار قابل توجه بوده و اتاق میکل آنژ شناخته شده‌ترین طبقه آن است.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via del Proconsolo, 4, 50122 Firenze FI, Italy

تلفن: 390550649440+

وب‌سايت: http://www.bargellomusei.beniculturali.it/

 

Palazzo Medici-Riccardi

خانواده مدیچی‌ها در گذشته در این کاخ زندگی می‌کردند. در سال 1444 این کاخ توسط میکلوزو برای کوزیمود مدیچی بزرگتر ساخته شد و برای یک قرن در دست خانواده مدیچی باقی ماند، اما پس از آن کاخ با تعدادی اتاق زیبا به خانواده ریکاردی فروخته شد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Via Camillo Cavour, 3, 50129 Firenze FI, Italy

تلفن: 390552760340+

Pisa برج کج معروف پیزا

پیزا تقریباً در 83 کیلومتر از فلورانس قرار دارد که در قرون وسطی، بر دریای مدیترانه تسلط داشت.  Duomo، Baptistery و Campanile در قرن دوازدهم ساخته شدند و بر زیبایی های شهر افزودند، اما پس از شکست از جنوا، شهر پیزا رو به افول رفت. برج پیزا و هم دوومو در کامپو دی میراکولیدر مشهورترین میدان پیزا بسیار قابل توجه است. همچنین می‌توانید از گورستان Campostano دیدن کنید، جایی که نقاشی‌های دیواری معروف را می‌توانید ببینید و در یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های گیاه‌شناسی اروپا  قدم بزنید. موزه ای که در صومعه سابق سن ماتئو قرار دارد در گذشته یک زندان بود و امروزه به عنوان یک موزه  از مجموعه‌ای از هنر پیسان و فلورانس که متعلق به قرن دوازدهم تا هفدهم است نگه‌داری می‌کند. همچنین بازدید  از Palazzo dei Cavalieri، خانه یکی از انستیتوهای دانشگاه پیزا بسیار دیدنی خواهد بود. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: Florence, Metropolitan City of Florence, Italy

جاذبه‌های فلورانس

Chianti region

 مسیر سیه نا از فلورانس با عبور از بین انواع درختان انگور بسیار تماشایی است که تا امتداد تپه‌های توسکانی ادامه دارد. نوشیدنی‌های انگور معروف ایتالیایی مانند Isole e Olena Chianti Classico بسیار شهرت دارند. همچنین  منطقه چیانتی با منظره‌ای غنی در غرب بخشی از آپنین، یعنی Monte dei Chianti قرار دارد. علاوه‌براین، تپه‌های از باغ های زیتون، تاکستان‌ها، جنگل‌ها و دهکده‌های قرون وسطایی از جاذبه‌های دیدنی فلورانس محسوب می‌شوند. روستای Greve di Chianti با کلیسای زرد رنگ سانتا کروچه، مجسمه جووانی دا ورازانو و مجسمه برنزی اثر ایگور میتوراج بسیار دیدنی است. این روستا به‌خاطر پیازاهای با شکل عجیب‌وغریب و میدان بازارش معروف بوده و همچنین قلعه ی پانزانو متعلق به قرن دوازدهم در این منطقه قرار دارد‌.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 53017 Radda in Chianti, Province of Siena, Italy

دیدنی‌های فلورانس

شهر زادگاه بوکاچیو Certaldo

سرتالدو  تقریباً در چهل کیلومتری از فلورانس قرار گرفته و به‌خاطر پیازهایش بسیار معروف است. بخش قدیمی شهر، سرتالدو آلتو بازدیدکنندگان بی‌شماری را به سمت خود می‌کشاند و قلعه قرون وسطایی استبر روی تپه ای قرار دارد و شما می توانید با فونیکولار یا پیاده به آن برسید. مجسمه نیم تنه بوکاچیو شاعر، نویسنده و اومانیست مشهور قرن چهاردهمی را در این منطقه خواهید یافت که در کلیسای سرتالدو به خاک سپرده شده است. می توانید از Palazzo Pretorio که شهر برای مدت طولانی از آن‌جا اداره می شد، Chiesa dei Santi Tomasso e Prospero که در آن می‌توانید نقاشی های دیواری Gozzoli و موزه‌های Casa di Boccacio و Museo di Arte Sacra را تماشا کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 50052 Certaldo, Metropolitan City of Florence, Italy

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در فلورانس

شهر معروف Siena

سیه‌نا در حدود هشتاد کیلومتری فلورانس قرار گرفته و به‌خاطر Il Palio، مسابقات اسب‌دوانی که از سال 1287 در معروف‌ترین پیاتزا سیه‌نا برگزار می‌شود، شهرت بسیاری دارد. Piazza del Campo و Palazzo Publico و Torre del Mangia از جاذبه‌های فلورانس است که در این منطقه قرار  دارد. همچنین فواره معروف گایا را در این‌جا خواهید یافت. سانتا ماریا آسونتا از دیگر جاذبه‌های شگفت‌انگیز است که به قرن دوازدهم باز می‌گردد و با نمای بسیار تزئین شده‌اش، نمونه‌ای درخشان از سبک گوتیک ایتالیایی را نشان می‌دهد. 

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 53100 Siena, Province of Siena, Italy

Monteriggioni یکی از بهترین استحکامات قرون وسطایی ایتالیا

این جاذبه گردشگری فلورانس در 55 کیلومتری این شهر یکی از بهترین استحکامات قرون وسطایی کشور ایتالیا محسوب می‌شود. این بنا ها در قرن سیزدهم به دستور podesta از Siena به عنوان حفاظت در برابر تهدید فلورانس ساخته شد و هدف آن حفاظت از مسیر زیارتی از غرب اروپا به رم بود. مونتریجیونی بر روی یک تپه قرار دارد و امروزه شهر توسط دیوارهای بلند، دو دروازه و چهارده برج مستحکم احاطه شده است.

جاذبه توریستی فلورانس

میدان بزرگ با کلیسای رومی، Chiesa di Santa Maria، خانه‌ها و مغازه‌های زیبا از مکان های دیدنی و همچنین Castello di Monteriggioni از نوشیدنی‌های محلی معروف این منطقه است. در ماه جولای جشنواره‌های قرون وسطایی توسط صدها شوالیه و شاهزاده خانم تزئین می‌شود و مبارزات شوالیه‌ها و رقص‌های قرون وسطایی برای تماشا وجود دارد. این جشن با غذاهای آشپزی قرون وسطایی همراه است. همچنین داستان بازی‌های محبوب Assassin's Creed II، Brotherhood و Revelations در این شهر می‌گذرد.

آدرس/شماره تلفن/وب‌سايت:

آدرس: 53035 Monteriggioni, Province of Siena, Italy

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات