معروفترین رستوران ها و کافه ها در ونکوور

5 سال پیش 0 دیدگاه

|| 10 رستوران و کافه در ونکوور

 

مارکت بای جین جورج (Market by Jean-George)

این رستوران مهم ترین رستوران هتل Shangri-La در ونکوور است که توسط سرآشپز معروف Jean-Georges Vongerichten، آشپز سه ستاره ی میشِلِن تأسیس شده است. در سیستم اعطای ستاره ی میشِلِن به رستوران ها و سرآشپزها، عنوان سه ستاره ی میشلن به معنی غذاهایی بی نظیر است که ارزش یک سفر ویژه را دارد. اداره ی رستوران نیز توسط سرآشپز اجرایی، Ken Nakano، از اهالی سواحل غربی انجام می شود که با سبک آشپزی بی نظیر و مدرن خود از مهمانان رستوران پذیرایی می کند. با عِرقی که Nakano به آشپزی نواحی شمال غربی اقیانوس آرام دارد، غذاهایی دلچسب و با کیفیتی بسیار مطلوب اما نه چندان پیچیده و عجیب و غریبی را خلق می کند و در این راه از بهترین مواد اولیه ی سرتاسر کانادا بهره می جوید. این رستوران در تمام طول هفته و برای هر سه وعده ی غذایی میزبان مهمانانش می باشد و در طبقه ی سوم هتل واقع شده است و برای رسیدن به آن می توانید از آسانسور شیشه ای مجاور با سوپرمارکت زنجیره ای Urban Fare هم استفاده کنید.  

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1115 Alberni St, Vancouver, BC V6E 0A8, Canada

ساعات کاری : 6:30AM–10PM

تلفن : 16046951115+

وب سایت : marketkitchen.com

مارکت بای جین جورج

مارکت بای جین جورج

مارکت بای جین جورج

رستوران هاکس ورث (Hawksworth Restaurant)

هاکس ورث با پرداختن به تنوع فرهنگی و زیبایی های طبیعی کشور کانادا، سبکی از آشپزی را پیاده می کند که مواد اولیه ی تازه، روش های نوین، تکنیک های فوق حرفه ای و تمایل به کمال گرایی و بی نقصی از عناصر بارز آن می باشد. مجموع این عوامل هستند که در آشپزخانه ی سرآشپز David Hawksworth گرد هم می آیند و محیطی در این حد مسحورکننده و باشکوه، ولی درعین حال صمیمی و گرم با بالاترین درجه ی سرویس دهی به مشتریان را خلق می کنند. هاکس ورث درست در قلب شهر و در خیابان های Georgia و Howe، در داخل هتل افسانه ای Rosewood Hotel Georgia قرار گرفته است و برای وعده های صبحانه، برانچ (میان وعده)، نهار و شام از مهمانان پذیرایی می کند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 801 W Georgia St, Vancouver, BC V6C 1P7, Canada

ساعات کاری : 7AM–10:30PM

تلفن : 16046737000+

وب سایت : ...........................

رستوران هاکس ورث

رستوران هاکس ورث

رستوران هاکس ورث

چَمبِر (Chambar)

چمبر، غذاهای بلژیکی را در محیطی شیک و در عین حال روستایی، با دکوری چوبی، نورپردازی حرفه ای و در فضایی به دور از تجملات رستوران های دیگر با دیوارهایی آجری سرو می کند. صاحبان این رستوران Karri and Nico Schuermans با همکاری سرآشپز Tia Kambas، فضایی را به وجود آورده اند که می توانید در آن تجربه ی صرف یک غذای عالی در محیطی آرام و دنج را داشته باشید. در منوی صبحانه ی این رستوران، وافل های معروف با تاپینگ های شیرین و خوشمزه، در منوی نهار پاستای روز با مواد اولیه ی فصلی و سالادهای تازه و برای شام هم در وعده ی اصلی، ماهی کالاماری (Calamari) با دورچین های مخصوص در بشقاب های روی میز خودنمایی می کنند. این رستوران هم چنین نوشیدنی های مخصوص به خود را تولید و همراه با غذاها سرو می کند و برای مراسم و دورهمی های بزرگ می توان آن را رزرو کرد. میان وعده در آخر هفته ها سرو می شود و می توانید در حیاط بیرونی آن را نوش جان کنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 568 Beatty St, Vancouver, BC V6B 2L3, Canada

ساعات کاری : 8AM–12AM

تلفن : 16048797119+
وب سایت : 
www.chambar.com

چَمبِر

چَمبِر

چَمبِر

لَبَتوار (L’Abattoir)

رستوران لبتوار که در مرکز منطقه ی گاستَون و بین دو خیابان تاریخی Gaoler’s Mews و Blood Alley قرار دارد، در قرن 19 و در مکان اولین زندان شهر ونکوور ساخته شد. این رستوران را به این دلیل لبتوار (کشتارگاه) می خوانند که در ابتدا از قصابی و منطقه ی بسته بندی گوشتِ شهر ونکوور محافظت می کرد و در واقع می توان گفت که لبتوار نشان از گذشته ی پرماجرای این منطقه دارد. سرآشپز و صاحب رستوران Lee Cooper بر آن بوده است که این رستوران را به فضایی حرفه ای ولی راحت و صمیمی تبدیل کند و تفاوت های این رستوران با سایر رستوران ها را برجسته تر کند و برای این هدف از سبک آشپزی فرانسوی در شمال غربی اقیانوس آرام بهره برده است. لبتوار هر روز برای شام و در روزهای آخر هفته، یعنی شنبه ها و یک شنبه ها برای میان وعده پذیرای مهمانان است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 217 Carrall St, Vancouver, BC V6B 2J2, Canada

ساعات کاری : 5:30PM–12AM

تلفن : 16045681701+
وب سایت : 
www.labattoir.ca

لَبَتوار

لَبَتوار

لَبَتوار

رستوران اِیکورن (The Acorn Restaurant)

این رستوران که برنده ی جایزه هایی هم شده است، یک غذاخوری کاملاً گیاهی است که تمرکز اصلی اش روی بشقاب هایی است خلاقانه و حاوی سبزیجات، غذاهای خام و بدون گلوتن.

ایکورن که در گوشه ی پارک Riley جا خوش کرده، یک فضای داخلی شیک و مینیمالی را به کار گرفته که به اندازه ی گیاه خواران، برای همه چیزخواران نیز محبوب واقع شده است. اینجا که تا ساعات پایانی شب هم فعالیت می کند، غذاهای تازه و فصلی و نوشیدنی های متنوعی را در منوی خود جا می دهد. این رستوران که قابل رزرو کردن هم نیست، از روزهای یک شنبه تا پنج شنبه و برای وعده ی شام دایر است و در روزهای شنبه و یک شنبه برای وعده ی برانچ از ساعت 10 صبح تا 2:30 بعدازظهر می توانید به آن سر بزنید.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 3995 Main St, Vancouver, BC V5V 3P3, Canada

ساعات کاری : 5:30PM–12AM

تلفن : 16045669001+

وب سایت : www.theacornrestaurant.ca

رستوران اِیکورن

رستوران اِیکورن

رستوران اِیکورن

ویجز (Vij’s)

این رستوران توسط مجله ی اینترنتی و گردشگری Matadornetwork به عنوان یکی از بهترین رستوران های ونکوور انتخاب شده است.

ویجز تقریباً از سال 1994 است که با سبک آشپزی الهام گرفته از کشور هندوستان و هم چنین مهمان پذیری گرم پرسنل رستوران، درهای خود را به روی مردم شهر ونکوور و گردشگرانش گشوده است. این رستوران برای وعده ی شام و از ساعت 5:30 بعدازظهر شروع به فعالیت می کند و به علت شلوغی رستوران، شما باید یا از قبل رزرو کرده باشید و یا در صف منتظر بمانید. صاحب رستوران، Vikram Vij که از مردمان کشور هندوستان است، برای جا انداختن هر چه بیشتر غذاهای هندی در کانادا و یا برای تغییر تفکر کانادایی ها نسبت به غذاهای هندی، این رستوران را تأسیس کرد. او از روش های سنتی آشپزی هندوستان، ادویه ها و عناصر تاثیرگزار بر غذاهای آن استفاده کرد و آن ها را روش های آشپزی ساکنین بریتیش کلمبیا ترکیب کرد و رستورانی را خلق کرد که یکی از معروف ترین و محبوب ترین رستوران های هندی در آمریکای شمالی است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 3106 Cambie St, Vancouver, BC V5Z 2W2, Canada

ساعات کاری : 5:30–10PM

تلفن : 16047366664+
وب سایت : 
vijs.ca/vijs-restaurant

ویجز

ویجز

ویجز

کروکودیل (Le Crocodile)

کروکودیل رستورانی فرانسوی در ونکوور است که در پخت غذاهای فرانسوی تخصص دارد. این رستوران توسط سرآشپز معروف فرانسوی، Michel Jacob تأسیس شد که فضایی بسیار دلچسب را برای صرف یک وعده ی غذایی عالی فراهم می کند. کروکودیل هر روز برای وعده های نهار و شام از مهمانانش پذیرایی می کند و دارای یک منوی مخصوص سرآشپز، منوی نهار، منوی شام و منوی دسر به صورت جداگانه است. اصلاً به دور از انتظار نبود که جیکوب که در زادگاهش، استراسبورگ، یک رستوران سه ستاره داشت، بعد از ورودش به کانادا رستوران فرانسوی خود را تأسیس کند. هدف اصلی جیکوب این بود که رستورانی را تأسیس کند که به تمام استانداردهای غذایی و رستورانی آن روز کانادا برسد و اکنون بعد از گذشت 22 سال، می توان به جرئت گفت که میشل جیکوب و رستوران او چیزی فراتر از انتظار هستند و ساکنین ونکوور از اینکه جیکوب رؤیای خود را در ونکوور دنبال کرد، بسیار خوشحال هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 909 Burrard St #100, Vancouver, BC V6Z 2N2, Canada

ساعات کاری : 11:30AM–2:30PM, 5:30–10PM (یکشنبه ها : تعطیل)

تلفن : ................................

وب سایت : ecrocodilerestaurant.com

کروکودیل

کروکودیل

کروکودیل

میکو (Miku)

سایت گردشگری cntraveller.com نام رستوران میکو را در فهرست "10 کاری که حتماً باید در ونکوور انجام دهید" قرار داده است. تخصص این رستوران در سوشی آبوری (Aburi) است. این مدل از سوشی که با تاباندن شعله ی مستقیم روی آن طبخ می شود، تقریباً یک قرن پیش در ژاپن رایج شد. اِعمال مستقیم شعله روی سطح سوشی، بافت و مزه ی طبیعی ماهی را تقویت می کند و باعث خلق یک طعم متفاوت می شود. صاحب رستورانِ میکو، Seigo Nakamura، در ابداع سوشی آبوری از سس هایی مخصوص با محتویات و مواد اولیه ی غیرسنتی ژاپن استفاده کرد و برای هر ماهی، نوع خاصی از سس را استفاده می کرد. این شعله، سس سوشی را کاراملیزه می کند و باعث آزاد شدن یک رایحه ی دودی و بیرون کشیدن بهترین طعم های هر تکه از سوشی خواهد شد. رستوران میکو در فاصله ی یک پیاده روی کوتاه از هتل Pan Pacific، ساختمان Canada Place، Fly Over Canada و ترمینال کشتی های کروز و اتوبوس های دریایی قرار دارد.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 200 Granville St # 70, Vancouver, BC V6C 1S4, Canada

ساعات کاری : 11:30AM–11PM

تلفن : 16045683900+

وب سایت : www.mikurestaurant.com

میکو

میکو

میکو

گلوبال (Glowbal)

این رستوران، پرچمدار مجموعه رستوران های گلوبال در ونکوور است که در جدیدترین شاهکار معماری ونکوور یعنی باغ TELUS قرار گرفته است. این رستوران با منوی سبک کشورهای سواحل غربی، مجموعه ی بزرگی از استیک ها، غذاهای دریایی و پاستاها را در خود جای می دهد و برای گیاه خواران و رژیم های غذایی بدون گلوتن هم گزینه هایی دارد که می توانید از میان آنها انتخاب کنید. رستوران گلوبال 15 سال است که فعالیت می کند و با غذاهایی بی نظیر، محیطی عالی و راحت و خدماتی به یادماندنی بر آن بوده است که با هر یک از مشتریانش طوری برخورد کند که گویی یک مهمان در خانه اش هستند. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 590 W Georgia St, Vancouver, BC V6E 1A3, Canada

ساعات کاری : 10AM–12AM

تلفن : 16046020835+

وب سایت : www.glowbalgroup.com

گلوبال

گلوبال

گلوبال

بلو واتر کافه (Blue Water Café)

اینجا مقصد صد درصد و نهایی علاقمندان به غذای دریایی است و به مهارتش در خلق طعم های بهشتی بریتیش کلمبیا شهرت دارد. همیشه از این رستوران به عنوان "بهترین رستوران غذای دریایی در ونکوور" یاد شده است و خدمات و سرویس های بی رقیب این رستوران در شهر ونکوور، شهره ی عام و خاص بوده است. ساختمان این رستوران که روزگاری یک انبار قدیمی بوده، با آن آجرهای قدیمی و سبک نورپردازی اش، یک سازه ی تاریخی است که در قلب منطقه ی قدیمی و پرجنب و جوش Yaletown قرار گرفته است. نشستن در حیاط زیبای رستوران لذت بسیاری دارد. بعدازظهری که در بلو واتر می گذرانید، قطعاً یک تجربه ی از یاد نرفتنی است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1095 Hamilton St, Vancouver, BC V6B 5T4, Canada

ساعات کاری : 4:30PM–12AM

تلفن : 16046888078+

وب سایت : www.bluewatercafe.net

بلو واتر کافه

بلو واتر کافه

بلو واتر کافه

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات