برترین مراکز خرید ونکوور

5 سال پیش 0 دیدگاه

|| 7 مرکز خرید برتر ونکوور

 

متروپلیس در متروتاون (Metropolis at Metrotown)

متروپلیس با مساحت 167000 مترمربع، بین بزرگ ترین مراکز خرید کانادا رتبه ی سوم را به خود اختصاص می دهد. این مرکز در شهر ونکوور و استان بریتیش کلمبیا واقع شده است و در سال 1986 افتتاح شد. اینجا سالیانه پذیرای بیش از 27 میلیون خریدار و بازدیدکننده است و بیش از 360 فروشگاه و مرکز خدماتی در آن قرار گرفته اند که از میان آنها می توان به Hudson’s bay Sears، Toys “R” us، T&T supermarket و Forever 21 اشاره کرد. بعد از بازسازی هایی که در این مرکز خرید انجام شد، اینجا به شدت پیشرفت کرد و به نوبه ی خود تبدیل به جاذبه ای شد که به سبب مراسم و برنامه هایی که فقط در همین جا برگزار می شوند یا رستورانهایی در کلاس جهانی و تئاترهای موضوعی ،مکانی منحصر به فرد است. فروشگاه های مختلف در زمینه های پوشاک زنانه و مردانه، وسایل الکترونیکی، جواهرات، وسایل دکوری منزل و رستورانهای ویژه در سه طبقه ی این مجتمع پراکنده شده اند. فودکورت بین المللی این مرکز جوابگوی همه ی ذائقه ها و رژیم های غذایی است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 4700 Kingsway, Burnaby, BC V5H 4N2, Canada

ساعات کاری : 10AM–9PM

تلفن : 16044384715+

وب سایت : www.metropolisatmetrotown.com

متروپلیس در متروتاون

متروپلیس در متروتاون

متروپلیس در متروتاون

متروپلیس در متروتاون

پسیفیک سنتر مال (Pacific Center Shopping Mall)

پسیفیک سنتر اصلی ترین مجتمع خرید مرکز شهر ونکوور است. این مرکز که در خیابان 701 West Georgia واقع شده است، بیش از 100 فروشگاه از برندهای رده بالا را زیر سقف خود گرد هم آورده است. اگر به دنبال مرکزی در قلب ونکوور هستید که مجموعه ای از برندهای مطرح مثل فروشگاه های چندمنظوره ای Nordstrom و Holt Renfrew یا برندهایی همچون Aritzia، Bebe، Boss، Coach، Disney Store و H&M را پوشش می دهد، حتماً به اینجا سر بزنید. پسیفیک سنتر هم چنین مستقیماً به هتل لوکس و مجلل Four Seasons Hotel در خیابان 791West Georgia متصل می شود که این موضوع کار را برای مسافران ثروتمندتر راحت می کند؛ چون می توانند ساک های خریدشان از پسیفیک سنتر را در اتاقشان بگذارند و دوباره راهی انجام دادن باقی خریدهایشان یا گشت و گذار در شهر شوند. یک شعبه از فروشگاه های معروف Hudson’s Bay هم درست در روبروی این مرکز قرار دارد. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 701 W Georgia St, Vancouver, BC V7Y 1G5, Canada

ساعات کاری : 10AM–7PM

تلفن : ..........................
وب سایت : 
www.cfshops.com

پسیفیک سنتر مال

پسیفیک سنتر مال

پسیفیک سنتر مال 

اُکریج سنتر (Oakridge Center)

یکی از بهترین مراکز خرید شهر ونکوور

اکریج سنتر مرکز خریدی منطقه ای و با کلاس نسبتاً بالایی است که در مرکز شهر ونکوور قرار دارد. اینجا با مساحت 54000 متر مربع، ترکیبی از برندهای معمولی و رده بالا را در خود جمع کرده است. این مرکز سالیانه 7/8 میلیون بازدیدکننده دارد و برندهای مطرح Crate & Barrel، Apple، Maxmara، Hugo Boss، DKNY، LEGO، Tiffany و .... در این مرکز دارای نمایندگی هستند. این مرکز به دلیل داشتن فروشگاه های اسباب بازی بزرگ، زمین بازی مخصوص کودکان و دسترسی به کتابخانه ی VPL Oakridge برای کودکان نیز مناسب است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 650 W 41st Ave, Vancouver, BC V5Z 2M9, Canada

ساعات کاری : 9:30AM–7PM

تلفن : .............................

وب سایت : www.oakridgecentre.com

اُکریج سنتر

اُکریج سنتر

اُکریج سنتر

ریچموند سنتر (Richmond Center)

ریچموند سنتر هم یکی از مراکز خرید در ونکوور بزرگ است که در نزدیکی ایستگاه متروی Richmond-brighthouse قرار دارد و بیش از 200 فروشگاه و مرکز خدماتی در آن قرار دارند. اینجا با داشتن تنوع زیادی از انواع محصولات، تجربه ی بسیار خوبی را از خرید برای شما فراهم می کند. فودکورتی تحت عنوان داینینگ تراس (Dining Terrace) نیز در این مرکز قرار دارد که تنوع بسیار خوبی از غذاها با قیمت های مناسب را پوشش می دهد و به شدت پیشنهاد می شود که حتماً به آن سر بزنید. اینجا را می توان یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در قسمت جنوبی ونکوور دانست. برندهایی که در اینجا به چشمتان می خورند، Coach، Apple، David’s Tea، Ecco، Gap، Indigo و ... هستند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 6551 No 3 Rd, Richmond, BC V6Y 2B6, Canada

ساعات کاری : 10AM–9PM

تلفن : 16047137467+

وب سایت : www.cfshops.com

ریچموند سنتر

ریچموند سنتر

ریچموند سنتر

آبِردین سنتر (Aberdeen Center) 

اینجا نقطه ی تجلی و اوج سبک زندگی مدرن در کاناداست. بیش از 150 فروشگاه در 3 طبقه به عرضه و نمایش کالاهای گرانبهایی همچون غذاهای گیاهی و ارگانیک آسیایی، بهترین مارک های لوازم آرایشی، آخرین ترندهای پوشاک روز دنیا، اجناس دکوری منزل، وسایل برقی، اجناس کادویی، جواهرات و اکسسوری، وسایل ورزشی و شیرینی های خوشمزه می پردازند. اینجا اولین و بزرگ ترین بازار دلارفروشان در ژاپن است و با مساحت 2340 مترمربع، بهشتی گمشده برای معتادان خرید است؛ چرا که بیش از صدهزار از انواع محصولات سبک زندگی در یک آفر ویژه هر یک تنها به قیمت 2 دلار به فروش می رسند. برای اینکه اینجا به مکانی تبدیل شود که همه نوع نیازی را پوشش می دهد. مرکز خدماتی مثل بانک، مراکز پزشکی و دندان پزشکی، مرکز بیمه، فروشگاه های اینتنرنتی، آژانس های مسافرتی و .... هم در این مرکز مستقر شدند. در اینجا می توانید شاهد رقص موزیکال فوراه ها هم باشید که هر ساعت یک بار اجرا می شوند، به اضافه ی اینکه فستیوال ها و مراسم خاصی هم د رآخر هفته ها برگزار می شوند. فودکورتی با ظرفیت 800 صندلی و یا 7 رستوران، غذاهایی از سرتاسر دنیا را در اینجا برای شما طبخ می کنند. غذاهایی از کشورهای مالزی، تایوان، چین، ژاپن، کره، ویتنام و .... در بازدیدتان از ونکوور، حتما به این جا هم سری بزنید.  

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 4151 Hazelbridge Way, Richmond, BC V6X 4J7, Canada

ساعات کاری : 11AM–7PM

تلفن : ..........................
وب سایت : 
www.aberdeencentre.com

آبِردین سنتر

آبِردین سنتر

خیابان های رابسن و آلبرنی (Robson & Alberni Street Shopping)

هر شهری که در کلاس جهانی قرار دارد، دارای خیابانی است که به قطب خرید در آن شهر معروف است. خیابانی که در دوران تعطیلات با نور چراغ های رنگارنگ روشن می شود. مهم هم نیست که هوا چه طور است، آن خیابان همیشه از ازدحام جمعیت سرشار است. خیابان فروشگاه های زنجیره ای، خریدهای پنجره ای، برندهای سوپرلوکس و مطرح در سطح جهانی. چنین جایی در شهر ونکوور، خیابان های رابسن و آلبرنی می باشند. رابسن که از خیابان گرانویل تا خیابان جرویس امتداد دارد، بیش از 100 فروشگاه و رستوران را در خود جای می دهد. در فاصله ی کوتاهی از خیابان Robson، فروشگاه های معروفی مثل Hudson’s Bay، Nordstrom، Holt Renfrew  و مرکز خرید Pacific Center Mall قرار گرفته اند. موازی با خیابان رابسن، خیابان آلبرنی است که جایگاه برندهای لوکس مثل Gucci، Christian Dior است و به این خیابان ونکوور گاهی "نقطه ی تجمل" هم گفته می شود. این دو خیابان همراه با فروشگاه های متنوعشان، مرکز ونکوور را به منطقه ای مختص به خرید تبدیل می کنند. خیابان رابسنی برای هر سلیقه و هر بودجه ای، کالایی مناسب برای عرضه دارد. اگر به دنبال کفش های ارزان قیمت هستید، به فروشگاه آلدو (Aldo) سری بزنید. در واقع بیشتر فروشگاه های Robson، اجناسی با قیمت های متوسط عرضه می کنند. این فروشگاه ها، هم برندهای بین المللی مثل Guess، Bebe، Armani Exchange، Zara و هم برندهای محلی کشور کانادا مثل Le Chateau، Aritzia، Boy’s Co را عرضه می کنند. برندهای جدیدی مثل سفورا (Sephora) و ایندیگو(Indigo)  هم به تازگی در این خیابان جا خوش کرده اند. این خیابان به جز پوشاک، اقلام دیگری مثل کفش، اکسسوری، فروشگاه های جواهرفروشی، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی مثل Lush، M.A.C را نیز عرضه می کنند. اگر هم در هنگام خرید گرسنه می شوید، اینجا را برای شما ساخته اند. اینجا پر از رستورانهای رنگارنگ و غذاهایی متنوع از همه ی کشورهاست.      

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : 1098 Alberni St #1098, Vancouver, BC V6E 1A3, Canada

ساعات کاری : 10AM–6PM

تلفن : 16045586900+

خیابان های رابسن و آلبرنی

خیابان های رابسن و آلبرنی

خیابان های رابسن و آلبرنی

خیابان های رابسن و آلبرنی

خیابان گرانویل جنوبی (South Granville)

این خیابان یکی از اولین مناطق شهری مربوط به خرید در ونکوور است. خیابان گرانویل مملو از فروشگاه های مد و فشن، وسایل منزل، گالری ها، عتیقه فروشی ها و انواع دیگری از فروشگاه های دیگر است. هر چیزی به راحتی در فروشگاه های این خیابان پیدا می شود. از فروشگاه های برندهای مطرح و بین المللی گرفته تا کسب و کارهای کوچک محلی. این خیابان را به دلیل داشتن تعداد زیادی گالری در آن "خیابان گالری ها" می گویند.

در اینجا به راهنمای کوچکی اشاره می کنیم که در بازدیدتان از این خیابان می توانید از آن استفاده کنید:

  1. تور خود را با خوردن یک صبحانه یا نهار در Meinhardt آغاز کنید که در گوشه ی خیابان گرانویل قرار دارد. اینجا غذاهای آماده ی خوبی دارد که می توانید برای برانچ از آنها استفاده کنید.
  2. به سمت شمال Meinhardt که حرکت کنید، به فروشگاه معروف Misch می رسید. اینجا مکان دلخواه خانم های علاقه مند به مد و فشن است. این بوتیک که به سبک بوتیک های نیویورک است، برندهای کمیاب را عرضه می کند که شاید مدت هاست به دنبالشان بوده اید.
  3. در فروشگاه Bacci که در کوچه ی دوازدهم گرانویل قرار دارد، می توانید ظروف و وسایل دکوری منزل را با بیشترین تنوع پیدا کنید.
  4. در مجاورت فروشگاه Bacci، فروشگاه معروف بوبولی (Boboli) قرار دارد که ورودی سنگی آن، معروف ترین ورودی در گرانویل جنوبی است. برندهای لوکس و گران قیمت مردانه و زنانه مثل Issey، Miyake ، Robert Cavalli، Armani، Girbaud و Valentino را در این فروشگاه پیدا می کنید.
  5. به سمت شمال خیابان که پیش بروید، به راسته ی گالری های هنری گرانویل جنوبی می رسید.
  6. فروشگاه Furniture Galore هم برای علاقه مندان به اجناس آنتیک و عتیقه، مکانی دلخواه است.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Neighbourhood in Vancouver, Canada

ساعات کاری : .........................

تلفن : ..........................

وب سایت : .........................

خیابان گرانویل جنوبی

خیابان گرانویل جنوبی

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات