بهترین هتل‌های ونیز طبق نظر مردم

9 ماه پیش 0 دیدگاه

 

بی‌شک انتخاب یکی از بهترین هتل‌های ونیز از مقدمات ضروری برای سفر به این شهر رؤیایی است؛ چراکه نیمی از لذت‌ سفر در این است که مسافران بتوانند در مکان مناسبی استراحت و غذای باکیفیت و مناسب میل کنند و از طرفی دیگر به‌راحتی بتوانند به مکان‌های دیدنی شهر ونیز در ایتالیا سر بزنند؛ از این‌رو بر آن شدیم تا در این مقاله 4 مورد از بهترین هتل‌های ونیز را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هتل‌های ونیز

بهترین هتل‌های ونیز عنوانی است که به هتل‌هایی تعلق می‌گیرد که از نظر زیبایی، معماری، دکوراسیون، سبک رستوران و کیفیت غذاها، کادر خدمات، تمیزی و بهداشت و از همه مهم‌تر موقعیت مکانی مطلوب و مورد تأیید مسافران باشد. بهترین هتل‌های شهر ونیز عبارت‌اند از:

 

1. هتل دنیلی لاکچری کالکشن؛ مکانی تاریخی و سلطنتی

 یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره ونیز، هتل دنیلی (Hotel Danieli) با 215 اتاق مجهز است. در میان هتل‌های شهر ونیز، این هتل یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ها محسوب می‌شود که در نزدیکی میدان سنت مارکو قرار دارد. این میدان جزء میدان‌های اصلی شهر ونیز است.

هتل دنیلی لاکچری کالکشن از 3 ساختمان تاریخی متعلق به قرن‌های 14، 19 و 20 میلادی تشکیل شده است. این ساختمان‌های تاریخی به‌کمک پل‌هایی به یکدیگر متصل شده‌اند که نشان‌دهنده یکپارچگی این ساختمان‌ها هستند. فضای داخلی این هتل مجلل، دارای گچ‌بری‌های زیبا و بی‌نظیری است. ظرافت و زیبایی این گچ‌بری‌ها با وجود نورپردازی لوسترهای عظیم‌الجثه این هتل بیشتر خود را نشان می‌دهد.

 در دیزاین و دکوراسیون داخلی این هتل از سبک کلاسیک سلطنتی استفاده شده است. رنگ‌های استفاده‌شده در دکوراسیون داخلی رنگ‌های درباری همچون آبی درباری، کرم و زرشکی هستند. در چیدمان اتاق‌ها دقت کافی صورت گرفته است و همه امکانات رفاهی در تمامی اتاق‌ها وجود دارند. از این امکانات می‌توان به تلویزیون، مینی‌بار با شارژ هر روزه، اینترنت پرسرعت، فضای نشیمن، حمام مجلل به سبک ممرین ایتالیایی، تخت‌‌خواب و... اشاره کرد.

این هتل دارای رستورانی با انواع غذاهای ایتالیایی، بین‌المللی و انواع نوشیدنی‌ها با طعم‌های مختلف است. فضای داخلی رستوران به‌گونه‌ای طراحی و دیزاین شده است که صرف هر وعده غذایی را بسیار لذت‌بخش می‌کند و این هتل را در ردیف یکی از بهترین هتل‌های مجلل در ونیز قرار داده است. از دیگر امکانات هتل دنیلی لاکچری کالکشن داشتن خدمات شستشو و خشک‌شویی، صندوق امانات، اتاق بازی کودکان، سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب و... است.

همچنین این هتل پذیرش 24 ساعته دارد و در هر زمانی از شبانه‌روز میزبان مهمانان خواهد بود. البته مسلم است در هر هتل و اقامتگاهی، دسترسی آسان از هتل به مکان‌های مورد نظر مسافران و جاهای دیدنی ونیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. هتل دنیلی لاکچری کالکشن تا میدان اصلی شهر ونیز، میدان سنت مارک تنها 200 متر فاصله دارد. از طرفی دیگر با یک پیاده‌روی دو دقیقه‌ای می‌توان به ایستگاه اتوبوس آبی رسید. فاصله این هتل تا پل ریالتو، کلیسای جامع سن مارکو و فرودگاه بین‌المللی مارکوپولوی ونیز نیز به‌ترتیب 7 و 3 و 8 کیلومتر است.

هتل دنیلی لاکچری کالکشن ونیز

 

2. هتل اکسلسیور ونیز؛ هتلی رویایی در ساحل 

 یکی دیگر از بهترین هتل‌های ونیز، هتل 5 ستاره اکسلسیور با 197 اتاق مجهز و مجلل است که در سال 1908 افتتاح شده است. این هتل به‌دلیل نزدیکی به ساحل در ردیف یکی از خاص‌ترین و رؤیایی‌ترین هتل‌های ونیز قرار گرفته است. هتل اکسلسیور یکی از بهترین هتل‌های مجلل در ونیز است که برای اقامت زوج‌های جوانی که به‌منظور ماه عسل به این شهر سفر می‌کنند گزینه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود؛ چراکه فاصله این هتل تا رسیدن به ساحل تنها نیاز به یک دقیقه پیاده‌روی دارد و قطعاً قدم زدن در این ساحل نه‌تنها برای زوج‌های جوان بلکه برای همه افراد و همه سنین لذت‌بخش و آرام‌بخش است.

از امکانات اتاق‌های هتل 5 ستاره اکسلسیور می‌توان به تراس‌، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، حمام‌های مرمرین ایتالیایی، تلویزیون، مینی‌بار با شارژ هر روزه، نشیمن‌گاه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه مناسب، تخت‌خواب‌های راحت و... اشاره کرد. ناگفته نماند که فضای تمامی اتاق‌ها دیزاینی شیک و زیبا با طیف رنگ‌های هارمونی همچون بنفش و آبی دارد.

همچنین وجود رستورانی با انواع غذاهای بین‌المللی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای به همراه انواع نوشیدنی‌های متنوع، استخر، پارکینگ، ساحل اختصاصی، زمین تنیس، زمین گلف، اتاق نگهداری کودکان، پذیرش 24 ساعته و... از دیگر امکانات هتل اکسلسیور است. درواقع وجود این امکانات سبب شده است عنوان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره ونیز به این هتل تعلق بگیرد و گردشگران تور ونیز از آن استقبال کنند.

مسلم است که مکان قرار گرفتن هتل و فاصله آن با مراکز مهم شهر نیز از ویژگی‌هایی است که می‌تواند سبب محبوبیت یک هتل باشد. هتل اکسلسیور تا میدان نت مارک تنها 4 کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله آن تا دیگر مکان‌های تفریحی همچون پل ریالتو و کلیسای جامع سن مارکو به ترتیب 4 و 4.5 کیلومتر است. این هتل مجلل تا فرودگاه بین‌المللی مارکوپولوی ونیز هم تنها 8 کیلومتر فاصله دارد؛ از این‌رو رفت و آمد از این هتل به مراکز اصلی شهر ونیز بسیار ساده خواهد بود؛ چراکه در این هتل برای رفاه حال مسافران ماشین نیز با راننده یا به‌طور شخصی کرایه داده می‌شود.

هتل اکسلسیور ونیز

3. هتل وستین اروپا اند رجینا؛ چشم‌اندازی رویایی از ونیز

 یکی دیگر از بهترین هتل‌های ونیز که شهرت بسیار بالایی دارد هتل 5 ستاره و مجلل وستین اروپا اند رجیناست. این هتل 185 اتاق مجهز با منظره‌‌ای زیبا و چشم‌نواز از کانال بزرگ ونیز دارد. دیزاین و طراحی داخل لابی هتل نیز دنیای خارق‌‌العاده‌ای دارد. وجود لوسترهای زینتی با نورهای درخشان در کنار دیوارها و کف‌پوش‌های مرمرین، زیبایی خاصی را پدید آورده است. از طرفی دیگر چیدمان و نوع انتخاب مبلمان و اسباب و وسایل هتل نیز به‌گونه‌ای است که سخت‌پسندترین سلایق را نیز راضی می‌کند.

هرکدام از اتاق‌های این مجموع به انواع وسایل رفاهی همچون تلویزیون، تخت‌خواب، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، حمام مرمرین ایتالیایی، مبلمان و... مجهز هستند و در صورتی ‌که مهمانان به هر چیزی نیاز داشته باشند در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانند آن را درب اتاق خود تحویل بگیرند؛ البته آن چیزی که سبب خاص‌تر شدن اتاق‌های این هتل در میان سایر رقبا شده، چشم‌انداز پانارومایی از کانال ونیز است. این مجموعه بی‌نظیر اتاق‌های تک‌نفره، دوبلکس و حتی سوییت‌های مخصوص زوج‌های جوان دارد که در حال گذران ماه عسل خود هستند. کف‌پوش‌های تمامی اتاق‌ها نیز چوبی و دارای چیدمان اصولی و بروز است.

از دیگر امکانات این هتل عبارت‌اند از: خدمات اسپا و ماساژ، رستوران با انواع غذاهای بین‌المللی و ایتالیایی، بار و منوی ویژه برای افراد دارای رژیم، اتاق نگهداری کودکان، خدمات شست‌وشو و خشک‌شویی، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، خدمات صبحانه در اتاق، سیستم تهویه مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، خدمات هواپیمایی و... داشتن این ویژگی‌ها سبب شده است هتل وستین اروپا اند رجینا در ردیف بهترین هتل‌های مجلل در ونیز قرار بگیرد و همه ساله میزبان مهمانان بی‌شماری از سراسر جهان باشد.

بدیهی است یکی از ویژگی‌های مشترک بهترین هتل‌های 5 ستاره ونیز، فاصله این هتل‌ها از مراکز شهر و محل‌های تفریحی است. هتل وستین اروپا اند رجینا نیز، از این امر مستثنا نیست و موقعیت مکانی این هتل به‌گونه‌ای قرار گرفته است که تا میدان سنت مارک تنها 4 کیلومتر فاصله دارد و از پل ریالتو، کلیسای جامع سن مارکو و فرودگاه بین‌المللی مارکوپولوی ونیز به‌ترتیب 6،3 و 8 کیلومتر فاصله دارد؛ از این‌رو می‌تواند انتخابی سنجیده برای بیشتر مسافران سخت‌گیر باشد.

هتل وستین اروپا اند رجینا

4. هتل هیلتون مولیون استاکی ونسی؛ الماسی درخشان در ونیز

هتل 5 ستاره هیلتون مولیون استاکی ونسی نیز در ردیف بهترین هتل‌های ونیز قرار دارد. این هتل مجلل دارای 379 اتاق مجهز و کامل است و کارکنان هتل در طول 24 ساعت شبانه‌روز احتیاجات مسافران را برای آنان تأمین می‌کنند. این هتل مجهز به‌دلیل داشتن برخی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود به‌خوبی توانسته است در میان رقبا خود را متمایز کند. از این ویژگی‌های خاص می‌توان به نورپردازی سراسری هتل اشاره کرد که در شب سبب می‌شود هتل همچون الماسی درخشان بدرخشد.

 همچنین وجود استخری بزرگ و مجهز در پشت‌بام این هتل، بسیاری از مسافران را به‌سوی خود جذب می‌کند. مسافران در این استخر می‌توانند در حین شنا از منظره شهر لذت ببرند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مرکز اسپا و آب گرم، نورپردازی‌های بی‌نظیر در قسمت‌های مختلف هتل، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تهویه مناسب، اتاق‌های مجهز با کلیه امکانات رفاهی مورد نیاز، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، پذیرش 24 ساعته، اتاق نگهداری کودک، خدمات شست‌وشو و خشکشویی، شاتل هواپیمایی و... اشاره کرد.

همچنین این هتل مجلل رستورانی بسیار مجهز با منوی انواع غذاهای بین‌المللی و ایتالیایی و نوشیدنی‌های متنوع دارد. به‌شدت توصیه می‌شود در رستوران‌های این هتل غذای مخصوص سرآشپز را امتحان کنید؛ چراکه طعم بی‌نظیر و خاصی را تجربه خواهید کرد. انواع غذاهای رژیمی نیز در این رستوران موجود و قابل سفارش دادن هستند. از دیگر ویژگی‌های مهمی که هتل هیلتون مولیون استاکی ونسی را به یکی از بهترین هتل‌های ونیز تبدیل کرده، موقعیت مکانی این هتل باشکوه است.

فاصله این هتل تا میدان سنت مارک که یکی از میادین اصلی شهر ونیز محسوب می‌شود تنها یک و نیم کیلومتر است. همین‌طور فاصله این هتل از پل ریالتو، کلیسای جامع سن مارکو و فرودگاه بین‌المللی مارکوپولوی ونیز به‌ترتیب 1.5، 1.6 و 8.6 کیلومتر است. ناگفته نماند در این هتل ماشین‌هایی با رانندگانی آشنا و مسلط به شهر و مکان‌های دیدنی حضور دارند و درصورت تمایل مسافران می‌توانند توسط این رانندگان، در سریع‌ترین زمان ممکن در هر مکانی حضور پیدا کنند.

 

هتل هیلتون مولیون استاکی ونسی

سخن پایانی

در این مقاله 4 مورد از بهترین هتل‌های شهر ونیز به‌صورت کامل معرفی شدند. هدف از این معرفی این بود که مسافران این شهر رؤیایی پیش از سفر به ایتالیا، با توجه به نیاز و انتظارات خود به برخی از بهترین هتل‌های این شهر شناخت پیدا کنند. این شناخت قطعاً می‌تواند در انتخاب هتل مناسب به مسافران کمک شایانی کند. بدیهی است اقامت در یکی از بهترین هتل‌های ونیز می‌تواند تضمین‌کننده سفری کامل و بی‌عیب و نقص باشد. در وب‌سایت رز آبی می‌توانید انواع تور ایتالیا و دیگر کشورهای اروپایی را خریداری کنید. 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور سنگاپور - اندونزی

89990000
مشاهده

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

اسپانیا-یونان

49990000
مشاهده

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات