دهکده روسینیر؛ لوکیشن بچه‌های کوه آلپ

15 روز پیش 0 دیدگاه

اگر می‌خواهید در میان دشت‌های کوه آلپ قدم بزنید و با شخصیت‌های کارتونی کودکی خود ملاقات کنید، این مقاله را بخوانید. تقریباً بیشتر ما با انیمیشن بچه‌های کوه آلپ لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه کردیم و گاهی اوقات دوست داشتیم در دهکده بچه‌های کوه آلپ زندگی کنیم. زمانی که انیمیشن را مشاهده می‌کردیم با خود می‌گفتیم آیا واقعاً چنین دهکده‌ای در واقعیت وجود دارد؟ آیا این مکان ساخته ذهن خود نویسنده است؟ و سؤالاتی از این قبیل.

اما بهتر است بدانید چنین جایی در واقعیت وجود دارد؛ دهکده روسینیر در لوکیشن بچه‌های کوه آلپ واقعی است و می‌توان از آنجا بازدید کرد. در ادامه به بررسی مفصل این دهکده خواهیم پرداخت؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

داستان انیمیشن بچه‌های کوه آلپ

این انیمیشن حدود ۴۸ قسمت دارد و حس و حال خوبی را به شما منتقل می‌کند. داستان این انیمیشن به دختری ۴-۵ ساله به نام آنت و پسری به نام لوسین و خانواده‌های آن‌ها مربوط می‌شود بکه ماجراهای زیادی را تجربه می‌کنند. لوکیشن این انیمیشن دهکده روسینیر است. در این انیمیشن اتفاق بدی برای برادر کوچک‌تر آنت می‌افتد و همین اتفاق باعث کینه او از لوسین می‌شود و باقی ماجرا. هر چه بیشتر در دهکده بگردید شباهت‌های زیادی با انیمیشن پیدا خواهید کرد؛ برای مثال کلیسای دهکده روسینیر یا الوارهایی که پدر آنت به سبک خود آن‌ها را می‌شکست. این دهکده همچنین یکی از بهترین جاهای دیدنی سوئیس برای کودکان شمار می‌آید و می‌تواند برای آن‌ها بسیار خوشحال‌کننده باشد. یکی از جاهایی که نباید بدون دیدن آن دهکده روسینیر را ترک کنید، مدرسه‌ای است که آنت و لوسیون به آنجا می‌رفتند. این لوکیشن بسیار شبیه انیمیشن است؛ جایی که در آنجا شاهد دعواهای زیادی بین آنت و لوسین و همچنین آشتی‌هایشان بوده‌ایم.

 

 

روسینیر؛ دهکده واقعی بچه‌های کوه آلپ

دهکده روسینیر در سوئیس واقع شده است و مردم این منطقه بیشتر با زبان آلمانی صحبت می‌کنند. شما می‌توانید از طریق شهرهای مختلف و مسیرهای گوناگون با قطار به این دهکده سفر کنید که اتفاقاً بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در ابتدای ورود به دهکده اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد کلبه‌های چوبی کوچک و برگی است که در این دهکده وجود دارند که هر چه از زیبایی معماری آن‌ها بگوییم کم است.

همان‌طور که به راه خود ادامه می‌دهید کمی جلوتر، بیشتر با دهکده روسینیر آشنا می‌شوید. در این میان طبیعت سوئیس را نیز دربیابید و حسابی از آن لذت ببرید؛ چون به‌جرئت می‌توان گفت در هیچ جای دیگر چنین طبیعت بکری را نخواهید یافت. اگر به گشت و گذار علاقه دارید و می‌توانید مسیرهای طولانی را پیاده‌روی کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً در تمام دهکده پیاده‌روی کنید و از تک تک کوچه‌ها و مناظر آن لذت تمام ببرید. برای بازدید از کل دهکده روسینیر حدود ۲ تا ۳ ساعت گشت و گذار و پیاده‌روی کافی است. قشنگی این دهکده به این است که اگر قبلاً انیمیشن را دیده باشید به‌راحتی می‌توانید با تک تک مکان‌های آن خو بگیرید. برای یافتن جاهای دیدنی دهکده روسینیر نیازی به مپ ندارید و تنها کافی است یک قسمت از انیمیشن را دوباره ببینید تا همه چیز برایتان تازه شود.

یکی از صحنه‌هایی که در انیمیشن بسیار تکرار شده است و قطعاً از دیدن آن حیرت‌زده خواهید شد، فواره و برج ساعت است. به نظر می‌رسد برج ساعت‌دار حکم میدان اصلی، اما کوچک دهکده بچه‌های کوه آلپ را دارد. همچنین در این دهکده دریاچه‌ای وجود دارد که به احتمال زیاد آن را در انیمیشن نیز دیده‌اید. مسیر رسیدن به این دریاچه ممکن است کمی دور باشد اما خب تلاش برای دیدن آن بی‌فایده نیست..

 

خلاصه اینکه هر چه از زیبایی و شباهت دهکده روسینیر با دهکده روسینیر بچه‌های کوه آلپ بگوییم کم گفتیم و باید خودتان به آنجا سفر کنید تا متوجه این حجم از شگفتی شوید. هم اکنون هنوز برای رزرو تور اروپا نوروز دیر نشده است و می‌توانید در عید امسال به این دهکده زیبا سفر کنید.

 

قیمت تور سوئیس

اگر قصد دارید امسال به سوئیس سفر کنید و از جاهای دیدنی مخصوصاً طبیعت بکر آن لذت ببرید پس باید هر چه زودتر تور سوئیس خود را رزرو کنید. همان‌گونه که خودتان هم اطلاع دارید کشور سوئیس یکی از کشورهای گران اروپا به شمار می‌آید؛ البته هزینه‌ها را نمی‌توان بسیار دقیق محاسبه کرد، اما معمولاً میانگین قیمت تورهای ۵ روزه سوئیس ۱۳۰۰ یورو به همراه هزینه پرواز است. دهکده روسینیر یکی از معدود روستاهای سوئیس است که می‌توانید در آن هتل و رستوران نیز پیدا کنید. رستوران واقع شده در این دهکده Elite نام دارد و معمولاً برای ظهرها غذا ندارد و تنها در آن شام سرو می‌شود. پس اگر حدس می‌زنید که ممکن است گرسنه شوید با خود اغذیه‌ای را به همراه ببرید.

 

سخن پایانی

همه کسانی که یک‌بار به دهکده روسینیر سفر کرده‌اند به شما پیشنهاد می‌کنند حتماً از این دهکده دیدن کنید. همچنین به شما سفارش می‌کنند حتماً قبل از سفر به آنجا تمام ۴۸ قسمت انیمیشن را دوباره نگاه کنید تا بتوانید بیشتر با این دهکده و فضای آن ارتباط برقرار کنید. در این دهکده نسبتاً کوچک می‌توانید انواع مختلفی از جاذبه‌ها را ببینید و از دیدن آن‌ها لذت ببرید. معمولاً یک روز برای بازدید از این دهکده کافی است، اما درصورت تمایل می‌توانید در آنجا هتلی را رزرو کنید و شب را آنجا اقامت داشته باشید. در این مطلب سعی کردیم دهکد روسینیر و جاهای دیدنی‌اش را به شما معرفی کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

 

سؤالات متداول

  • آیا دهکده روسینیر واقعاً شباهت زیادی به انیمیشن دارد؟

بله، این دهکده به‌قدری شبیه تصاویر موجود در انیمیشن است که تا زمانی که از نزدیک با چشمان خود نبینید باور نخواهید کرد.

 

  • داستان انیمیشن بچه‌های کوه آلپ چیست؟

این انیمیشن درباره دختری ۴-۵ ساله به نام آنت و یک پسر بچه به نام لوسین است که با خانواده‌هایشان در این دهکده زندگی می‌کنند و داستان‌ها و ماجراهای زیادی میان آن‌ها اتفاق می‌افتد.

 

  • از جمله جاهایی که در دهکده روسینیر و انیمیشن مشترک است کدام‌اند؟

کلیسا، ایستگاه قطار، برج ساعت، فواره، دریاچه و مدرسه‌ای که آنت و لوسین در آن بودند.

 

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات