معرفی کامل دیزنی لند توکیو + لیست بازی‌ها

15 روز پیش 0 دیدگاه

در دیزی لند توکیو قدم بگذارید و با سفید برفی و کوتوله‌ها در این سرزمین جادویی گردش کنید. همراه با میکی‌موس وارد قلعه سیندرلا شوید و با لاک‌پشت غول‌پیکر ملاقات کنید! امروزه نام والت دیزنی برای کمتر کسی ناشناخته است. والت دیزنی در سال 1923 با مشارکت برادر خود استودیوی کوچکی برای ساخت و پخش کارتون و انیمیشن در آمریکا تأسیس کرد. این استودیو با سرعت فزاینده‌ای گسترش و توسعه یافت و به یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین استودیوهای هالیوود بدل شد.

دیزنی خالق بسیاری از کاراکترهای کارتونی مشهور جهان مانند سیندرلا، سفید برفی، زیبای خفته، میکی‌موس و... است که توانسته خاطرات جذابی برای کودکان اقصی نقاط جهان در نسل‌های مختلف بیافریند. این استودیو به اندازه‌ای توسعه یافته که امروزه چندین پارک تفریحی تحت عنوان دیزنی لند در کشورهای مختلف ساخته شده است. بازدیدکنندگان از این مکان‌ها می‌توانند با تجدید خاطرات جذاب انیمیشن‌ها و آثار دیزنی پا در جهان قصه‌ها بگذارند و در قصرهای سیندرلا و زیبای خفته به گشت و گذار بپردازند. ایده ساخت دیزنی لند در دهه 30 و 40 میلادی به ذهن والت دیزنی خطور کرد و ساخت نخستین دیزنی لند در سال 1954 در آمریکا آغاز شد. امروزه 14 دیزنی لند در سراسر جهان آماده پذیرایی از گردشگران هستند. در این جستار قصد داریم شما را با دیزنی لند توکیو ژاپن که به‌زعم بسیاری بهترین دیزنی لند جهان است آشنا کنیم.

 

سرزمین‌های جذاب دیزی لند توکیو

شهربازی دیزنی لند توکیو در سال 1983 در شهر توکیو تأسیس شد. افتتاح رسمی این پارک به سال 2001 میلادی بازمی‌گردد. دیزنی لند توکیو به‌دلیل شاخصه‌هایی مثل کیفیت نگهداری، تنوع فراوان بازی‌ها، امکانات رفاهی گسترده، رستوران‌ها و غذاخوری‌های متنوع، شهرت و اعتبار فراوانی در جهان به دست آورده است؛ تا حدی که بسیاری این مرکز را جذاب‌تر از دیزنی لندهای سایر نقاط جهان مثل دیزنی لند پاریس قلمداد می‌کنند. دیزنی لند توکیو از هفت سرزمین جذاب تشکیل شده است:

 

  • بازار جهانی (World Bazzar)

شگفتی شما با ورود به دیزنی لند توکیو از این محل آغاز می‌شود. این محل پاساژ خرید سرپوشیده‌ای است که مغازه‌ها و رستوران‌های زیادی را در خود جای داده است. این محل مانند یک شهر آمریکایی اوایل قرن بیستم طراحی شده است و مرکز خرید اصلی پارک محسوب می‌شود. بازار جهانی شهری با ساختمان‌هایی به سبک ویکتوریایی است که در خیابان‌ها قرار گرفته‌اند. به‌دلیل پیشرفت سریع اختراعات تکنولوژیکی، چراغ‌های گازی با چراغ‌های برقی و کالسکه‌های اسبی با وسایل نقلیه موتوری جایگزین شده‌اند و فضای شهر را دلنشین و هیجان‌انگیز کرده‌اند.

  • سرزمین ماجراجویی (Adventureland)

این سرزمین از دیزنی لند توکیو، دنیایی از ماجراجویی سرشار از طبیعت و تنوع فرهنگی را در خود دارد. با ورود به این محل وارد یک ماجراجویی فوق‌العاده می‌شوید که حس کنجکاوی شما را برمی‌انگیزد. این محل شامل جاذبه‌هایی است که روح ماجراجویی را به‌خوبی در برمی‌گیرند. در اینجا می‌توانید به یک سفر دریایی در جنگل بپیوندید، خانه درختی خانواده سوئیس را کاوش کنید، در راه‌آهن رودخانه غربی سوار قطار شوید و با دزدان دریایی کارائیب قایقرانی کنید.

  • سرزمین غربی (western land)

این سرزمین از دیزنی لند توکیو، از مرزهای غربی ایالات متحده در امتداد رودخانه‌های آمریکا را بازنمایی می‌کند. در این محل می‌توانید صدای سوت قایق بخار را هنگام عبور از رودخانه‌های باشکوه آمریکا بشنوید. هیجان سوار شدن بر قطار در میان کوه‌های سنگی را تجربه کنید یا در یک کمپینگ منحصربه‌فرد از هیجان لذت ببرید. بدون شک حضور در این محل برای علاقه‌مندان فیلم‌های وسترن حیرت‌آور خواهد بود.

  • سرزمین موجودات (Critter Country)

در این بخش از دیزنی لند توکیو می‌توانید از کاراکترهای حیوانی انیمیشن‌های دیزنی دیدن کنید و همچنین از تورهای قایق‌رانی استفاده کنید. در این محل کوهی با سنگ قرمز در سواحل رودخانه‌های آمریکا به چشم می‌خورد. همچنین می‌توانید نگاهی به زندگی شاد موجودات کوچک در اطراف بیندازید و داستان‌های آن‌ها را در این دنیای کتاب مصور تجربه کنید.

  • سرزمین عجایب (Fantasyland)

سرزمین عجایب دیزنی لند توکیو، دنیایی از افسانه‌ها و رؤیاهایی مملو از جادوی دیزنی است که با وارد شدن به آن  مسحور داستان‌های بی‌انتها دیزنی می‌شوید. این سرزمین براساس فیلم‌های انیمیشن کلاسیک دیزنی ساخته شده است. قلعه سیندرلا نیز در مرکز پارک و همچنین شخصیت‌های دیگری مانند دیو و دلبر، پیتر پن، سفیدبرفی در قسمت‌های مختلف این محل خودنمایی می‌کنند. بی‌تردید این بازدید که در آن جاهای دیدنی ژاپن برای کودکان نیز مشاهده می‌شود لذت‌بخش خواهد بود.

  • تون تاون (Toontown)

به شهر جذاب و سرگرم‌کننده‌ای که میکی و دوستانش در آن زندگی و بازی می‌کنند، خوش آمدید! چیزهای زیادی برای دیدن، شنیدن، لمس کردن و لذت بردن در این شهر بی‌نظیر وجود دارد. در این محل می‌توانید با میکی و مینی در خانه‌هایشان ملاقات کنید و در قایق دانلد داک بازی‌کنید یا سوار ترن‌های هوایی شوید.

  • سرزمین فردا (Tommorrow Land)

این سرزمین از دیزنی لند توکیو، موضوعات فضا و فناوری‌های آینده را بررسی می‌کند. قطعاً بازدید از این محل برای علاقه‌مندان به تکنولوژی و فضانوردی بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. تخیل ما هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد، پس بیایید به دنیای هیجان‌انگیز، بکر و کشف‌نشده فردا شیرجه بزنیم!

 

  • بازی‌های دیزنی لند توکیو

در ادامه و پس از معرفی کامل دیزنی لند توکیو برای علاقه‌مندان تور ژاپن، اکنون به معرفی بهترین بازی‌های این مرکز خواهیم پرداخت.

اوج گرفتن؛ پرواز فوق‌العاده

از زمان افتتاح این بازی در سال 2019، این جاذبه همچنان محبوب بوده و می‌تواند مورد علاقه گردشگران با هر سن و سالی باشد. بازدیدکنندگان در این بازی سوار بر چیزی شبیه پاراگلایدر می‌شوند و سفری باشکوه را در آسمان آغاز می‌کنند، نقاط دیدنی معروف دیزنی لند توکیو و شگفتی‌های طبیعی نفس‌گیر آن را تجربه می‌کنند.

کتاب داستان سندباد سفر

سفر آرامش‌بخش در داستان سندباد بازی محبوب دیگر دیزنی لند توکیو است. بازدیدکنندگان در این بازی سوار قایقی می‌شوند که در منطقه ساحل عربستان واقع شده است. آن‌ها در کنار سندباد ملوان و توله ببر چاندو به ماجراجویی می‌پردازند تا در اقیانوس وسیع به دنبال گنج بگردند. چه چیزی شگفت‌انگیزتر از پیدا کردن گنج؟   

 

داستان اسباب‌بازی‌ها

طرف‌داران دیزنی در سراسر جهان عاشق شخصیت‌های دوست‌داشتنی مجموعه داستان اسباب‌بازی‌ها هستند. شاید به همین دلیل است که جاذبه داستان اسباب‌بازی‌ها یکی از بازی‌ها و سواری‌های پرطرف‌دار در دیزنی لند توکیو است. در اینجا بازدیدکنندگان می‌توانند سوار تراموا شوند و درحالی‌که با شخصیت وودی و بقیه وقت می‌گذرانند بازی‌های متنوعی انجام دهند.

برج وحشت

این جاذبه در ساحل آمریکایی پارک دیزنی لند ژاپن واقع شده است. ماجرای آن به سال 1912 در نیویورک برمی‌گردد و اسرار برج وحشت را بررسی می‌کند؛ هتلی که از زمان ناپدید شدن صاحبش در سال 1899 ویران شده است. بهترین قسمت این بازی، فرود از ارتفاع حدود 59 متری است.

سفر به مرکز زمین

نابغه مرموز کاپیتان نمو واقع در جزیره اسرارآمیز، دنیایی ناشناخته را در اعماق زمین کشف کرده است. او در طول سفر خود با یک وسیله نقلیه زیرزمینی منحصربه‌فرد شما را به مکان‌های هیجان‌انگیزی مثل آتشفشان‌هایی می‌برد که ناگهان می‌لرزند و فوران می‌کنند.

ماجراجویی ایندیانا جونز: معبد جمجمه کریستالی

معبد جمجمه کریستال بازی دیگر دیزنی لند توکیو است. در این بازی گردشگران تور معبد که دستیار دکتر ایندیانا جونز آن‌ها را سازماندهی کرده است، بازدید خود را آغاز می‌کنند، اما زمانی که مهمانان ناخوانده وارد معبد می‌شوند، موجب خشم خدای نگهبان معبد می‌‌شوند و جمجمه کریستالی منفجر می‌شود. سپس تله‌ها و نفرین‌ها یکی پس از دیگری به مهمانان حمله می‌کنند. در این زمان بازدیدکنندگان برای فرار باید با سرعتی بالا از موانع بگریزند. به‌دلیل وجود چنین بازی‌های جذابی شهربازی دیزنی لند توکیو حتی از دیگر شهربازی‌های ژاپن از محبوبیت بیشتری نزد گردشگران برخوردار است.

گوندولاهای ونیزی

گوندولاهای ونیزی جاذبه دلنشینی است که در آن بازدیدکنندگان بر گوندولا یا همان قایق باریک ونیزی سوار می‌شوند و از طریق کانال‌های زیبای ایتالیا به گشت و گذار می‌پردازند. بازدیدکنندگان با هدایت راهنمای قایق، در حالی که از منظره بندر دیزنی سی توکیو لذت می‌برند، به‌آرامی دریانوردی می‌کنند.

صحبت با لاک‌پشت

این جاذبه یک بازی نمایشی است که در آن مهمانان می‌توانند از مکالمات سرگرم‌کننده با کراش، شخصیت لاک‌پشت دریایی، لذت ببرند. کراش با بازدیدکنندگانی که به‌طور تصادفی انتخاب می‌شوند، در زمان واقعی مکالمه می‌کند و گاهی اوقات با بازیگوشی آن‌ها را اذیت می‌کند.

در جست‌وجوی نمو

این بازی یک سواری سبک شبیه‌ساز پرواز است که بازدیدکنندگان می‌توانند سوار یک زیردریایی کوچک شده و وارد ماجراجویی در دنیای اقیانوس و انیمیشن در جستجوی نمو شوند.

 تئاتر مرداب پری دریایی

این تئاتر جاذبه‌ای است که گردشگران می‌توانند نمایش موزیکال را تجربه کنند. نقطه برجسته آن صحنه‌ای تماشایی است که در آن شخصیت آریل با ظرافت به سمت تماشاگران شناور می‌شود.

قیمت بلیت دیزنی لند توکیو

قیمت بلیت ورودی دیزنی لند توکیو براساس میزان سن بازدیدکنندگان متفاوت است؛ به این شکل که بهای بلیت برای بزرگسالان (بالای 18 سال) 7400 ین ژاپن، برای 12 تا 17 سال 6400 ین و برای کودکان زیر 12 سال 4800 ین است. این مبلغ ورودی برای تور یک روزه بازدید از دیزنی لند است.

سخن پایانی

تصور چنین سرزمین اعجاب‌آوری در ذهن هر فرد، وسوسه بازدید از این مرکز حیرت‌آور مملو از رؤیا و سرگرمی را برمی‌انگیزد. سالانه گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان برای بازدید از این مرکز رؤیایی ژاپن خود را به توکیو می‌رسانند و اوقات خاطره‌انگیز و تکرارنشدنی برای خود ایجاد می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سفر شگفت‌انگیز با راه‌های ارتباطی ما در ارتباط باشید.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات