معرفی مجتمع تجاری مرکاتو در دبی

2 سال پیش 0 دیدگاه

مجتمع خرید مرکاتو در دبی، معمولا مردم محلی و گردشگران آمریکایی ساکن دبی را به خود جذب می‌کند. دبی را «لاس وگاس» خاورمیانه نیز می‌نامند، چندین مثال عالی برای اثبات صحت این گفته وجود دارد‌. اما یکی از بهترین نمونه‌ها در دبی قطعا مرکز خرید مرکاتوست که به نظر می‌رسد تلاقی بین یک عمارت رنسانس توسکانی و یک قصر ونیزی است. مرکز خرید مرکاتوی دبی در طراحی خود از سبک ایتالیایی تقلید می‌کند. پس از این مقدمه، امیدواریم انگیزه کافی برای بازدید از این مجتمع تجاری را به شما داده باشیم.

مجتمع تجاری مرکاتو دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از مراکز تجاری آن هم دیدن کنید.

معرفی مجتمع تجاری مرکاتو

مرکز خرید مرکاتو به دلیل ورود تعداد بالای گردشگران به دبی تاسیس شد تا نیاز گردشگران را که به دنبال مکان‌های بیشتری برای خرید بودند، برطرف کند. همه ما می‌دانیم که تقریبا تمام مردم خرید کردن را دوست دارند، بنابراین شهر از این فرصت طلایی استفاده کرد و مجتمع تجاری مرکاتو در دبی متولد شد. قبل از این مرکز خرید، مراکز خرید زیادی در مرکز شهر وجود نداشت، به جز مناطق بور دبی و دیره که ظرفیت کافی برای این‌همه گردشگر را نداشت. جمیرا هم هیچ منطقه خرید بزرگی نداشت که قابل ذکر باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی محله اسپرت سیتی دبی+ عکس

مرکاتو، واقع در جاده ساحلی جمیرا، یکی از کاریزماتیک‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید دبی به دلیل فضای منحصر به فرد و بی‌نظیرش است. مجتمع تجاری مرکاتو در دبی، اساسا یک مرکز خرید اجتماعی است که به نیازهای ساکنان جمیرا و مناطق اطراف و ده‌ها هزار گردشگر را از سراسر جهان پاسخ می‌دهد. Mercato با مساحت 643,067 فوت مربع، محل بیش از 140 فروشگاه خدماتی است و انواع عالی از برندهای بین‌المللی مد و سبک زندگی، مجموعه‌ای جامع از فروشگاه‌های خدمات و انتخابی دلپذیر از کافه‌ها و رستوران‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهد.

معرفی مجتمع تجاری مرکاتو دبی

مجتمع تجاری مرکاتو کجاست؟

مرکز خرید مرکاتو در جاده ساحلی جمیرا در منطقه جمیرا دبی واقع شده است. اتوبوس شاتل عمومی در داخل شهر وجود دارد که می‌توان سوار یکی از آن‌ها در نزدیکترین ایستگاه‌ها شد. خدمات شاتل اتوبوس دبی، ارزان‌ترین راه برای سفر به مرکاتو با کرایه‌های مختلف از 1 درهم تا 3 درهم، بسته به نقطه شروع سفر است. هیچ ایستگاه مترویی در نزدیکی مرکز خرید مرکاتو وجود ندارد. از این رو، اتوبوس عمومی بهترین وسیله برای حمل و نقل در این منطقه است.

مرکز خرید مرکاتو

معنای نام مجتمع تجاری مرکاتو

مرکز خرید مرکاتو یک مرکز خرید در منطقه ساحل جمیرا دبی است، نام مرکاتو از کلمه ایتالیایی به معنای بازار گرفته شده است. این مرکز به گونه‌ای طراحی شده که شبیه شهری است که قدمت آن به دوران رنسانس اروپایی در ایتالیا برمی‌گردد و در سال 2002 افتتاح شد؛ از بهترین برندها در این مرکز می‌توان به کالوین کلین، دیزل، گپ و مانگو اشاره کرد. بازدیدکنندگان در اینجا می‌توانند خرید کنند و همزمان از دیدن طراحی‌های متمایز در اطراف آن لذت ببرند.

مرکز خرید مرکاتو دبی

خرید در مجتمع تجاری مرکاتو در دبی

مرکاتو برای دوستداران مد، دارای طیف وسیعی از برندهای لباس زنانه، مردانه و بچگانه است. به جز لوازم جانبی، کفش، عینک آفتابی، جواهرات و موارد دیگر، کالاهایی از سلامت و زیبایی گرفته تا لوازم خانگی و شیرینی‌پزی را نیز در بر می‌گیرد. جاذبه‌های کلیدی مرکاتو شامل سوپرمارکت اسپینیز، سینماهای واکس، ویرجین مگاستور و شهر سرگرمی است.

مرکز خرید مرکاتو دبی با تنوع زیادی از کافه‌ها و رستوران‌ها، محیطی ایده‌آل را برای صرف غذایی آرام در خیابان‌های سنگفرش‌شده عجیب و غریب یا فضای باز در تراس ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کافه چیل‌اوت دبی | 7 کاری که در کافه یخی دبی می‌توانید انجام دهید

از غذاهای تازه عربی و فرانسوی گرفته تا منوهای بین‌المللی و فست فود. انتخاب با شماست!

خرید در مجتمع تجاری مرکاتو در دبی

سینما وکس مرکاتو

سینما مرکاتو که با نام VOX Cinemas فیلم‌هایی را نمایش می‌دهد، تجربه لذت‌بخشی را برای دوستداران سینما و کسب‌وکارهای سینمایی فراهم می‌کند. زیرا اولین سینما با این مشخصات است. بلیت‌های سینماهای VOX در وب‌سایت، در فروشگاه‌های فروش بلیت سینماهای مرکاتو یا از طریق برنامه‌های کاربردی تلفن همراه هوشمند در دسترس هستند.

مرکز خرید اچ اند ام مرکاتو

M&H به عنوان پرچمدار مد سریع با پوشاک و لوازم جانبی روز برای مردان، زنان و کودکان، برندی شناخته شده است. این قسمت، یکی از فروشگاه‌های محبوب مرکاتو است که می‌توانید کیف، کفش، لوازم آرایشی و لباس زیر را در آن بخرید.

مرکز خرید اچ اند ام مرکاتو

مرکز خرید گپ مرکاتو

GAP لباس‌های ساده و قابل مشاهده‌ای را به شما پیشنهاد می‌کند که با شخصیت و استایل شما مناسب باشد. در این فروشگاه مد در مجتمع مرکاتو می‌توانید لباس‌های جین، ژاکت، لباس خواب، کت و شلوار استرچ و سایر لباس‌های شیک، مد روز و مقرون به صرفه‌ای برای خود و دیگران بخرید.

مرکز خرید گپ مرکاتو

دیزل

در حالی که دیزل، این برند بین‌المللی معروف به خاطر لباس جین باکیفیت خود بسیار محبوب است، لباس، کفش و لوازم جانبی مردانه، زنانه و کودکان را نیز می‌فروشد. دفعه بعد که از مرکز خرید Mercato بازدید کردید، مجموعه آن‌ها را مرور کرده و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فروشگاه‌های کودکان در مرکز خرید مرکاتو

اگر به دنبال فروشگاه‌های خرید لوازم جانبی برای کودکان خود هستید، به این فروشگاه‌های خرده‌فروشی در مرتو مال سری بزنید.

فروشگاه‌های کودکان در مرکز خرید مرکاتو

فروشگاه کلر

در فروشگاه کلر می‌توانید وسایلی را برای بچه‌های کوچک پیدا کنید. از لباس‌های فانتزی گرفته شده تا فریم‌های زیبا و عینک‌های آفتابی، این فروشگاه چیزهای زیادی برای بچه‌های سه تا شش ساله دارد. برای گسترش تخیل کودک و کمک به او در کشف دنیای جدید، اسباب‌بازی‌های بسیاری نیز وجود دارد.

فروشگاه کلر در مجتمع مرکاتو

مراقبت از مادر

خود و فرزندتان را با لباس‌های زیبا از Mothercare فوق‌العاده آراسته کنید. صندلی‌های ماشین، ترولرهای بچه‌گانه، کفش‌ها و لباس‌های بارداری در این فروشگاه مرکاتو برای خرید موجود است.

فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی در مجتمع تجاری مرکاتو در دبی

انواع لوازم الکترونیکی از تلفن‌های گرفته تا لوازم خانگی را از این فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی محبوب در مرکاتو مال خریداری کنید.

فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی در مجتمع تجاری مرکاتو در دبی

ویرجین مگاستور

اگر به دنبال بهترین فروشگاه برای خرید لوازم الکترونیکی در دبی هستید و اگر می‌خواهید ساعت، تلفن هوشمند و لوازم جانبی رایانه بخرید، به فروشگاه Virgin Megastore در مرکز خرید مرکاتو مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: گشت‌و‌گذار در باغ معجزه دبی بزرگ‌ترین باغ گل طبیعی دنیا

خدمات در مرکز خرید مرکاتو

 مجتمع تجاری مرکاتو در دبی، امکانات خدماتی بسیاری را ارائه می‌دهد؛ از قبیل:

  • خدمات مالی و پرداخت قبوض
  • اتاق تعویض پوشک نوزاد
  • خدمات کمک‌های اولیه و افراد با نیازهای ویژه
  • سرویس کارواش
  • سالن‌های آرایش زنانه و مردانه
  • تلفن‌های عمومی
  • نمازخانه‌ها
  • خدمات تعمیر و خیاطی پوشاک
  • تعمیرگاه ساعت و کفش

خدمات در مرکز خرید مرکاتو

رستوران‌های مرکاتو

مرکز خرید مرکاتو با در آغوش گرفتن غذاهای متنوع و همچنین کافه‌ها، بستنی‌فروشی‌ها و شیرینی‌های متمایز خاص می‌شود، جایی که بازدیدکنندگان مجتمع مرکاتوی دبی از خوردن غذاهای لذیذ در یکی از رستوران‌ها و کافه‌های پراکنده در خیابان‌های مرکز خرید لذت می‌برند و تجربه لذت‌بخشی خواهند داشت. رستوران‌هایی مثل:

  • بلا دونا ایتالیایی
  • رستوران مکزیکی تقادو
  • آزکادنیا
  • تکان دادن کلبه
  • Eco به زودی افتتاح می‌شود
  • رستوران Gazebo
  • پل
  • کافه
  • کلبه پیتزا

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا

49990000
مشاهده

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات