جزیره بورا بورا؛ جایی که باید نامش بهشت می‌شد!

4 ماه پیش 0 دیدگاه

اگر می‌خواهید با بهشت زمین آشنا شوید، با مانتاهای غول‌پیکر ملاقات کنید و ماه عسل خود را در جاذبه‌ای زیبا سپری کنید، در این مقاله با ما همراه باشید. حتماً شما هم چندین بار نام جزیره بورا بورا را شنیده‌اید؛ مکانی شگفت‌انگیز که در زیبای چشم‌نواز رنگ آبی و سبز احاطه شده است.

جزیره بورا بورا یکی از خیره‌کننده‌ترین و مشهورترین جزایر در جنوب اقیانوس آرام است که به جزیره بانوی برجسته فرانسه شهرت دارد. این مکان در قیاس با دیگر جزیره‌ها بی‌رقیب است و مردم شیفته زیبایی آن هستند.

جذابیت‌های جزیره بورا بورا

آنچه در جزیره بورا بورا در فرانسه شما را مجذوب می‌کند، سواحلی زیبا با شن و ماسه سفید، ماهی‌های گرمسیری و پیکرهای غول‌پیکر مانتاهاست که با آرامش در حال رفت و آمد هستند. بورا بورا را می‌توان فضایی رمانتیک دانست که  با استراحتگاه‌های مجلل و اسپا، با خانه‌های ییلاقی روی آب و ویلاهایی با سقف کاهگلی جاذبه‌ای افسانه‌ای را شکل داده است. 

اگر می‌خواهید بدانید جزیره بورا بورا کجاست، همچنان با ما همراه باشید. بورا بورا آتشفشانی است که بر روی یکی از زیباترین تالاب‌های جهان در جنوب اقیانوس آرام قرار دارد. سواحل شنی سفید بورا بورا با درختان نارگیل، تالاب زمردی پر از ماهی‌های بی‌شمار و مرجان‌های رنگارنگ بر این زیبایی افزوده‌اند.

تفریحات گردشگران در بورا بورا

در بورا بورا فعالیت‌های بسیاری می‌توان انجام داد. چه به دنبال ماجراجویی عاشقانه یا فقط کمی استراحت و ریکاوری باشید، این جزیره گزینه مناسبی برای شماست. همچنین می‌توانید در گذرگاه غواصی کنید، برای صرف ناهار با قایق به جزیره‌ای خصوصی سفر کنید یا روز را با آفتاب گرفتن در کنار استخر یا ساحل بگذرانید. بیشتر هتل‌ها و مهمانخانه‌های این جزیره مجهز به کایاک، تخته پارو، ماسک و غیره هستند که می‌توانید در تالاب از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید شنا در آب گرم و مشاهده جزیره با هلیکوپتر بر فراز تالاب باشکوه را نیز تجربه کنید. بورا بورا یکی از مکان‌های طبیعی است که در تور اروپا می‌توانید از آن بازدید کنید.

 

ماه عسل در جزیره بورا بورا

جزیره بورا بورا فرانسه مقصد اصلی اروپایی‌هایی است که تازه ازدواج کرده‌اند و می‌خواهند ماه عسل خود را بگذرانند. این جزیره عاشقانه با اقامتگاه‌های خاص و شیک خود پذیرای زوج‌هایی است که به دنبال مکانی آرام و رمانتیک برای گذراندن دوران ازدواج خود هستند.

 جالب است بدانید تور فرانسه ۱۴۰۳ نیز این امکان را برای گردشگران ایرانی در سراسر دنیا ایجاد کرده است تا علاوه بر آشنایی با این جزیره رؤیایی بتوانند اقامت خود را در آن رزرو کنند. برای این منظور می‌توانید در سایت‌های گردشگری این جزیره که اقامتگاه‌های دو تا چهار نفره را همراه با شرایط ویژه به شما پیشنهاد می‌دهد، جست‌و‌جو کنید.

جزیره بورا بورا اقیانوس آرام، تفریحات مختلفی برای گردشگران خود دارد. درواقع این جزیره مکانی است که ارفاد با حضور در آن خسته نمی‌شوند؛ چراکه فرصت‌های کشف و ماجراجویی همیشه در آن فراهم است؛ برای مثال می‌توان به قایقرانی در مرداب اشاره کرد. پیاده‌روی و همنشینی با مردمان محلی این جزیره نیز تجربه‌های بی‌سابقه و لذت‌بخشی را با شما همراه می‌کند.

لحظاتی عاشقانه در سواحل نیلگون

بهترین تفریح این جزیره، قایقرانی عاشقانه و دو نفره ا‌ست. زوج‌هایی که در ماه عسل خود به سر می‌برند از مراجعان ویژه این مکان هستند. آن‌ها ساعاتی را اختصاصی روی آب در کنار یکدیگر در قایق شناور هستند و تجربه‌ای عالی را کنار هم می‌گذرانند. همچنین در این سفر می‌توانند از رستوان اختصاصی سنت جیمر و صرف نوشیدنی‌های خاص لذت ببرند.

در جزیره بورا بورا می‌توانید در محافلی که برای عروسی ساخته شده است جشن بگیرید و حتی میهمانانی غیر از اطرافیان خود داشته باشید؛ چراکه گردشگران و مردمان این جزیره مشتاق دیدار و حضور زوج‌هایی برای ثبت خاطره عروسی‌شان هستند. البته برخی زوج‌ها عروسی خود را در کلیسا یا سواحل این جزیره جشن می‌گیرند که بسیار دیدنی و جالب است؛ پس اگر به دنبال متفاوت بودن هستنید این پیشنهاد برای شماست. گفتنی است پیش از این زوج‌ها برای ثبت لحظه‌های خود به کنار دریاچه‌های فرانسه که بسیار زیبا هستند می‌رفتند، اما اکنون چند سالی است که جزیره بورا بورا جای این دریاچه‌ها را گرفته است.

از دیگر تفریحات این جزیره می‌توان به دوچرخه‌سواری اما در شرایط فوق‌العاده اشاره کرد. به این صورت که می‌توان با تور دوچرخه‌سواری و در کنار آن تور جت اسکی لحظاتی دلنشین را رقم زد. در مسیر دوچرخه‌سواری شما از مسیر عادی این جزیره به بهشتی توصیف‌نشدنی می‌رسید. بهتر است بدانید بسیاری از دوچرخه‌سوارانی که در چالش‌های تیمی خود از مسیر طبیعت‌گردی فرانسه عبور می‌کنند، حتماً این مسیر دلچسب را برای خود ثبت می‌کنند.

در طول جنگ جهانی دوم، این جزیره پایگاه و فرودگاهی نظامی برای ایالات متحده بود که پس از جنگ، تا سال 1960 تنها فرودگاه بین‌المللی در کل پلینزی فرانسه باقی ماند. بهتر است بدانید جمعیت دائمی بورا بورا بسیار کم است؛ زیرا بیشتر ساکنان در Vaitape زندگی می‌کنند که در لبه غربی جزیره قرار دارد.

بهترین زمان سفر به جزیره بورا بورا در فرانسه

ماه‌های تابستانی پلینزی، نوامبر تا آوریل، اغلب گرم و مرطوب است. میانگین دما در طول تابستان به 85 درجه می‌رسد و میانگین بارندگی بیش از دیگر ماه‌هاست. زمستان در بورا بورا کمی خنک‌تر، اما بسیار خشک‌تر است و کمتر  بارندگی ماهانه دارد. پس بهتر است با توجه به شرایط خود بهترین زمان را برای سفر انتخاب کنید و در مسیرهای طبیعت‌گردی فرانسه خاطراتی خوش را رقم بزنید.

 

سخن پایانی

جزیره بورا بورا در دسته سفرهای گران‌قیمت و لاکچری به شمار می‌آید، اما اگر اهل سفر کردن به مناطقی هستید که دور از دغدغه روزمره باشید، این جزیره بهترین گزینه برای شماست. بسیاری از افراد معروف هرساله تعطیلات تابستان خود را در این جزیره می‌گذرانند و جالب است بدانید امنیت و آرامش شخصی مسافران از شعارهای این جزیره است. اگر تمایل داشتید به این جزیره بهشتی سفر کنید با کارشناسان ما در رز آبی در ارتباط باشید.

 

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور یونان

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات