برترین مراکز خرید ریودوژانیرو

5 سال پیش 0 دیدگاه

مراکز خرید ریودوژانیرو در برزیل دارای تعدادی از داغ ترین بازارها در تمام آمریکای جنوبی است. باید گفت مراکز خرید در ریودوژانیرو، چیزی بیش از یک مراکز خرید هستند، بهترین مراکز ریودوژانیرو، نوعی از مراکز اجتماعی به شمار می‌روند که در آن، افراد برای ملاقات با دوستان، صرف شام، نوشیدن و تماشای جدیدترین فیلم‌ها جمع می‌شوند. شهر ریودوژانیرو مراکز خرید زیادی دارد که می‌توانید از گزینه‌های ارزان‌تر تا لوکس‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید.

در ادامه مقاله با مراکز خرید شهر ریودو‌ژانیرو بیشتر آشنا خواهید شد‌.

بهترین مراکز خرید ریودوژانیرو برزیل

بهترین مراکز خرید ریودوژانیرو برزیل

ریودوژانیرو شهری پرنشاط است که گردشگران و کاوشگران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب می‌کنند. این شهر برای هر چیزی که نیاز دارید، چیزی در نظر گرفته است و اگر به خرید علاقه‌مند هستید، ریودوژانیرو میزبان مناسبی برای شما در سفر برزیل خواهد بود. مراکز خرید بسیاری در این شهر وجود دارد که نه تنها محصولاتی بی‌نظیر را ارائه می‌دهند، بلکه سرگرمی بی‌پایانی نیز محسوب می‌شوند. در اینجا ما بازارهای ریودوژانیرو را فهرست کردیم.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به برزیل

مرکز خرید LuizDutraNeto، ریودوژانیروی برزیل

بدون شک «شاپینگ ویلیج مال» یکی از شیک‌ترین مراکز خرید ریودو‌ژانیروست! این مرکز خرید که در محله مرفه ریو بارا دا تیجوکا (در منطقه غربی ریو) واقع شده است، همه برندهای گرانقیمت را با قیمت‌های مشابه‌اش ارائه می‌دهد. این مرکز خرید مجهز به یک پارکینگ بزرگ و فوق‌العاده از رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و بارهاست. با بازدید از ریو و قدم زدن در امتداد Barra da Tijuca، برای ناهار، یک قهوه ساده یا یک لیوان نوشیدنی خنک میل کنید. همچنین هنوز فرصتی برای تماشای یک فیلم یا یک نمایش موزیکال فوق‌العاده را در "تئاترو برادسکو ریو" مدرن آن دارید.

مرکز خرید پارتیج شاپینگ ریودو‌ژانیرو

مرکز خرید پارتیج شاپینگ سائو گونچالو که در 30 نوامبر 2010 افتتاح شد، بزرگ‌ترین مرکز خرید شهر ریودو‌ژانیروست. در آن‌جا همه چیزهایی را که اکثر مراکز خرید مدرن در یک پروژه نوآورانه به بهترین شکل ارائه می‌دهند، پیدا می‌کنید. این پروژه با موقعیت ممتاز در مرکز شهر سائو گونچالو دارای 200 فروشگاه، 30 رستوران‌ و یک سالن سینما با پروژه سه بعدی است و از جاذبه‌های دیدنی ریودوژانیرو به حساب می‌آید.

مرکز خرید پارتیج شاپینگ

مرکز خرید لاپا

مرکز تاریخی لاپا محل یک بازار خیابانی پر جنب و جوش است که در اولین شنبه هر ماه (و هر شنبه در هفته‌های قبل از کریسمس) برگزار می‌شود. همه چیز از عتیقه‌جات و هنرهای عامیانه گرفته تا مدهای دست‌ساز و لوازم جانبی قدیمی را در اینجا جستجو کنید. صدای موسیقی زنده سامبا فضا را پر می‌کند. خیابان‌ها مملو از خریداران و گردشگران است و این یکی از بازارهای ریودوژانیرو و مکانی عالی برای چیدن هدایا و یادگاری‌های کریسمس و همچنین خرید لباس‌های قدیمی، لوازم جانبی و صفحات وینیل است. طراحان محلی نیز آثار خود را در اینجا می‌فروشند.

مرکز خرید پارتیج شاپینگ ریودو‌ژانیرو

نمایشگاه عتیقهجات

در این میدان می‌توانید هر نوع عتیقه‌ای را که قابل تصور است، پیدا کنید. کسانی که این نوع نمایشگاه‌ها را دوست دارند، می‌توانند اقلام کمیاب مانند ماشین تحریر، دوربین‌های عتیقه، اقلام قدیمی (لباس و لوازم جانبی)، ظروف سفالی، سکه و آثار هنری را پیدا کنند.

مرکز شهر نیویورک

مرکز شهر نیویورک

این یکی از مراکز خرید ریودوژانیرو است که در Barra da Tijuca قرار دارد. این پاساژها دارای رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و دپارتمان‌های مناطق تفریحی و اتاق‌های سینما هستند. بدون شک شما از خرید در فروشگاه‌های مختلف اینجا لذت می‌برید. پیشنهاد می‌شود خوشمزه‌ترین غذا در برزیل و همچنین غذاهای بین‌المللی را در رستوران‌ها بچشید یا از تماشای فیلم در سینما UCI در هر یک از 18 سینمای آن لذت ببرید. این مرکز خرید همچنین به یک سالن بدن‌سازی و سایر فعالیت‌های ورزشی مجهز است.

مرکز خرید تیجوکا

مرکز خرید تیجوکا نام خود را از محله‌ای که در آن واقع شده در شمال ریو گرفته است. این مرکز خرید در ریودوژانیرو، کوچک‌تر از برخی از مراکز خرید شهر است. در این‌جا می‌توانید به راحتی جنس مورد نظر را خریداری کنید و فاصله پیاده‌روی زیادی بین هر مغازه وجود ندارد. اجناس فروشگاه‌های کلاسیک‌ قدیمی مانند C&A و رقیب برزیلی آن Renner تا فروشگاه‌های میان‌رده مانند Oh، Boy و Eclectic عمدتا ارزان‌تر هستند.

 بیرون رفتن برای شام در یک مرکز خرید ریودو‌ژانیرو برزیل کاملا طبیعی است که یکی از محبوب‌ترین مکان‌های غذا خوردن در این مرکز خرید Outback است، رستورانی با تم استرالیایی که به خاطر همبرگرها، استیک‌ها و پیازهای سرخ شده و فوق‌العاده‌اش معروف است.

مرکز خرید دهکده

مرکز خرید دهکده

 تاج جواهرات، دنیای مرکز خرید و نمونه‌ای از تجمل و شکوه است.‌ این مرکز خرید ریودو‌ژانیرو با نام‌های بزرگی مانند هوگو باس و گوچی، در میان ثروتمندان و افراد مشهور محبوب است و بسیاری از افراد مشهور برزیلی از اینجا خرید می‌کنند. انحصار آن در یک بازار ثروتمند، تعداد افرادی که به آنجا می‌روند تا مرکز خرید را شلوغ نگه دارند، محدود می‌کند.

منطقه تفریحی بیرون یک پاسیوی چوبی بزرگ است که با صندلی‌های کم و راحت و مناظر خیره‌کننده‌اش در سراسر بارا و خط افق کوهستانی گسترده شده است. سینمای اینجا « مبل‌های چند نفره» دارد که مانند یک تخت بزرگ کشیده شده‌اند و تجربه‌ نهایی لذت‌بخش سینما را به ارمغان می‌آورد.

مرکز خرید Recreio

مرکز خرید Recreio

Shopping Recreio در Recreio، جایی که این مرکز خرید نام خود را گرفته است، یک مرکز خرید بزرگ با فروشگاه‌های ارزان‌تر تا متوسط با مارک‌های برزیلی و برخی از مارک‌های بین‌المللی مانند نایک است. یک منطقه بازی برای بچه‌ها وجود دارد که والدین خسته می‌توانند بچه‌هایشان را در یک محیط امن و سرگرم‌کننده رها کنند. همچنین چند سالن هستند که در آن‌ها کوتاه کردن مو، موم یا رنگ کردن ناخن‌ها ارزان است. چند رستوران نیز وجود دارد که محبوب‌ترین آن‌ها Balada Mix است که غذاهای تازه و سالم سرو می‌کند و همچنین رستوران افسانه‌ای Outback که همیشه مملو از جمعیت است.

مرکز خرید بارا

مرکز خرید بارا

اگر در حال و هوای خرید خرده‌فروشی از مراکز ریودو‌ژانیرو هستید، وقت آن است که سوار اتوبوس شوید یا تاکسی بگیرید و به سمت Barra da Tijuca، حومه ثروتمند و مدرن غرب شهر بروید که به ایالات متحده ملقب شده است. در اینجا، مراکز خرید گسترده در خیابان‌های وسیع قرار گرفته‌اند که Barra Shopping بزرگ‌ترین آن‌هاست.

در این مراکز خرید، مجتمع‌های سرگرمی در داخل، همراه با انواع بوتیک‌های شیک و فروشگاه‌های مد خیابانی است. حتی می‌توانید در اواسط خریدتان در صورت تمایل، ورزش کنید، زیرا ایستگاه‌های تمرینی اطراف این مرکز خرید در ریودوژانیرو وجود دارد.

مرکز خرید پولو نوو ریو

مرکز خرید پولو نوو ریو

بازار تاریخی لاپا محل یک بازار خیابانی پر جنب و جوش است که در اولین شنبه هر ماه (و هر شنبه در هفته‌های قبل از کریسمس) برگزار می‌شود. همه چیز از عتیقه‌جات و هنرهای عامیانه گرفته تا مدهای دست‌ساز و لوازم جانبی قدیمی را در این بازار جستجو کنید. صدای موسیقی زنده سامبا فضای این مراکز خرید ریودوژانیرو را پر می‌کند، خیابان‌ها مملو از خریداران و گردشگران است و کافه‌ها و بارهای پیاده‌روی زیادی وجود دارد که ساختمان‌های استعماری تغییر یافته را اشغال کرده‌اند، در حالی که گروه‌هایی از دوستان با صرف یک قهوه نشاط‌آور، آبجوی باطراوت یا یک وعده غذایی انرژی‌زا در این منطقه، درنگ می‌کنند.

مرکز خرید مد

مرکز خرید مد

مرکز خرید زیبا دارای بیش از 100 مغازه فروش سبک‌های محلی و بین‌المللی است. برخی از برندهای شناخته شده برتر که در این مراکز خرید ریودوژانیرو در دسترس هستند، شامل Emporio Armani، Ermenegildo Zegna، Kenzo، Louis Vuitton و Petit Lippe است. این مرکز خرید دارای یک سینمای داخلی به همراه یک کافه غذاست.

بیشتر بخوانید: معروف‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها در ریودوژانیرو

مرکز خرید ماریا

Maria Oiticica از بهترین مراکز خرید ریودوژانیرو، استفاده از مواد بومی موجود در آمازون، جواهرات دست‌ساز دوست‌داشتنی را با الهام از هنر بومی خلق کرده است. دانه‌ها، الیاف گیاهی و پوست درخت تنها بخشی از مواد تشکیل دهنده این ساختمان است.

مرکز خرید ماریا

ساحل کوپاکابانا

این ساحل یکی از مراکز خرید ارزان ریودو‌ژانیرو است که برای خرید یادگاری و هدایایی برای دوستان و خانواده پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید همه تفریحات مفرح را به راحتی در کنار ساحل انجام دهید. فروشندگان در امتداد ساحل قدم می‌زنند و انواع کالاها را از مجسمه‌های ماکت مسیح (البته کوچک شده) تا کلاه، تی‌شرت و سارافون می‌فروشند. عصرها، بازاری در امتداد ساحل کوپاکابانا باز می‌شود که همه‌چیز در آن موجود است. قیمت‌‌ها در ساحل مناسب است.

مرکز خرید هیپی

مرکز خرید هیپی

در این مراکز خرید ریودوژانیرو پرطرفدار، آخر هفته بازار «هیپی» برپا می‌شود و محصولات مرتبط با هنر تزئینی و صنایع‌دستی را به فروش می‌رساند. در این مرکز خرید، مغازه‌هایی وجود دارد که می‌توانید یک خالکوبی معمولی «هیپی» حک شده یا حلقه‌ بینی داشته باشید. این بازار ریودو‌ژانیرو، مکان ثابتی دارد و ممکن است جای آن تغییر کند. اما گاهی اوقات در هر دو باشگاه Monte Libano یا Jockey Club Brasileiro برگزار می‌شود.

مرکز خرید لوئیز

مرکز خرید لوئیز

 داشتن یک تجربه خرید متفاوت در یکی از مراکز خرید ریودوژانیرو، ارزش آن را دارد که با اتوبوس یا تاکسی به محله منطقه شمالی سائو کریستووائو و معروف «Feira Nordestina» (نمایشگاه شمال شرقی) بروید. این بازار وسیع که بخشی از آن پوشیده شده است، به همه چیز از شمال شرق خشک برزیل از جمله صنایع دستی و غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه، ارج می‌نهد. گروه‌های موسیقی زنده، موسیقی تند و آکاردئونی فرورو را می‌نوازند که موسیقی بومی شمال شرقی است. شما همچنین می‌توانید آخر هفته‌ها تمام شب را خرید کنید؛ زیرا نمایشگاه در ساعت 10 صبح روز جمعه باز می‌شود و تا ساعت 10 شب یکشنبه باز است و بازدیدکنندگان را از سراسر جهان به سوی خود جذب می‌کند.

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات