مهیج ترین جاذبه های اسلواکی برای کودکان

5 سال پیش 0 دیدگاه

|| 9 جاذبه مهیج برای کودکان در اسلواکی

باغ وحش براتیسلاوا (ZOO Bratislava)

براتیسلاوا یکی از بهترین شهرهای اسلواکی برای گذراندن تعطیلات خانوادگی محسوب می شود. گزینه های بسیار متعددی برای تفریح و سرگرمی مهیا است. یکی از بزرگ ترین باغ وحش ها در اروپا، که به خانه ی صدها حیوان وحشی مبدل شده، در براتیسلاوا است. یوزپلنگ های زیبا و فاخر، شیرها و خرس های بزرگ، میمون های چست و چالاک، و پانداهای مهربان و دوست داشتنی، تنها مواردی از حیوانات وحشی اند که می توانید در این باغ وحش نظاره گر باشید.

همچنین، در قلمرو باغ وحش، یک پارک داینو (Dino Park) وجود دارد که ماکت دایناسورها را به شکلی بسیار طبیعی و واقعی به نمایش گذاشته است. این باغ وحش پوشیده از درختان بزرگ و باشکوه و گیاهان زنده ی بسیاری است که گشت و گذار در آن را مطبوع و دلپذیر می سازد.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Mlynská dolina 1A, 842 27 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : 10AM–3PM

تلفن : 4212/60102111+

وب سایت : www.zoobratislava.sk

باغ وحش براتیسلاوا

باغ وحش براتیسلاوا

باغ وحش براتیسلاوا

باغ وحش براتیسلاوا

پارک تفریحی داینو (Dino Park)

در شهر براتیسلاوا، پارک موضوعی یا تم پارک جالبی برای سرگرمی طرفداران داستان های دایناسورها، به نام پارک داینو (Dino Park)، فراهم آمده است. این پارک در جنگل قرار دارد. در این پارک، در میان درختان، ماکت های زیبایی از دایناسورها وجود دارد، از نمونه های بسیار کوچک گرفته تا مواردی با اندازه های شگفت انگیز. بسیاری از افراد، به طور خاص، برای گرفتن عکس های دیدنی و به یاد ماندنی به این پارک می آیند. در این جا، برای کودکان، گردش های علمی جالبی فراهم است که آن ها را با حیوانات ماقبل تاریخ آشنا می سازد. پیاده روی در پارک تماشایی داینو برای تمامی بازدید کنندگان مفرح و خاطره انگیز خواهد بود.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Mlynská dolina 1, 841 04 Karlova Ves, Slovakia

ساعات بازدید : ..............................

تلفن : 421650822636+

وب سایت : www.dinopark.sk

پارک تفریحی داینو

پارک تفریحی داینو

پارک تفریحی داینو

پارک تفریحی داینو

مرکز تفریحی لانولند (Lanoland)

برای تجربه ی تفریحات ورزشی بی نظیر به همراه اعضای خانواده، به مرکز ورزشی-تفریحی لانولند بیایید. این پارک تفریحی در قلمرو پارکی جذاب واقع شده و جاذبه های منحصر به فردی را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است. این جاذبه های غیرمعمول، با استفاده از طناب، طراحی و بکارگیری شده است. برای لذت بردن از جاذبه های طبیعی پارک و ادامه ی مسیر باید از میان موانعی پیچیده گذشت، که این فعالیت بدنی در حین بازدید، برای کودکان نیز جالب خواهد بود. لانولند از حضور راهنمایانی مجرب بهره می برد که مسئولیت تامین ایمنی بازدیدکنندگان را بر عهده دارند و نحوه ی استفاده ی صحیح از تجهیزات ایمنی را شرح می دهند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Kamzík-Les, 831 01 Nové Mesto, Slovakia

ساعات بازدید : فقط شنبه ها و یکشنبه ها باز است -11AM–6PM

تلفن : 421948000968+

وب سایت : www.lanoland.sk

مرکز تفریحی لانولند

مرکز تفریحی لانولند

مرکز تفریحی لانولند

موزه ی حمل و نقل براتیسلاوا (Stm Muzeum Dopravy)

یکی از موزه های بسیار محبوب نزد گردشگرانی که به همراه کودکانشان به بازدید می آیند، موزه ی حمل و نقل براتیسلاوا (Stm Muzeum Dopravy) است. این موزه، مجموعه ای از اتومبیل ها و موتورسيکلت های قدیمی و همچنین، در بخش روباز آن، قطارهایی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. در طول بازدید از موزه، بازدیدکنندگان می توانند در داخل برخی از اتومبیل ها بنشینند و همچنین، درون قطارهای قدیمی را تماشا کنند. محیط این قطارهای قدیمی، به همان شکل اولیه ی آن حفظ شده است. گاری های صندوقدار، اتومبیل ها و قطارها، با رنگ های روشن رنگ زده شده اند؛ طوری که گویی از عکس های قدیمی پدید آمده اند. این آثار هنری غیر معمول مطمئناً کودکان را سرگرم می کند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Šancová 6419/1A, 811 05 Staré Mesto, Slovakia

ساعات بازدید : 10AM–5PM (دوشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 4212/52444163+

وب سایت : www.muzeumdopravy.com

موزه ی حمل و نقل براتیسلاوا

موزه ی حمل و نقل براتیسلاوا

موزه ی حمل و نقل براتیسلاوا

موزه ی حمل و نقل براتیسلاوا

موزه ی تاریخ طبیعی (Natural History Museum)

سفر تماشایی دیگر، سفر به موزه ی تاریخ طبیعی در براتیسلاوا است. موزه ی تاریخ طبیعی، یکی از معدود موزه های کشور است که در آن می توانید از یک ماکت بزرگ ماموت، یافته های بی نظیر باستان شناسان و المان های غیرمعمولی که به طبیعت زنده اختصاص دارند، دیدن کنید. تنوع آثار در این موزه بسیار بالا است؛ تالارهای آن دارای لباس های باستانی و اقلام خانگی اند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Vajanského nábrežie, 811 02 Staré Mesto, Slovakia

ساعات بازدید : 9AM–5PM (دوشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 4212/20469127+
وب سایت : 
www.snm.sk

موزه ی تاریخ طبیعی

موزه ی تاریخ طبیعی

موزه ی تاریخ طبیعی

موزه ی تاریخ طبیعی

موزه ی تاریخ طبیعی

مرکز تفریحی دنیای فضایی (Space World)

مرکز تفریحی دنیای فضایی (Space World) از محبوبیت زیادی در بین گردشگران با کودکان بزرگ تر و جوانان برخوردار است. این مرکز عرضه کننده ی سرگرمی ویژه ای است که محبوبیت آن رو به افزایش است: نوعی پینت بال لیزری. می توانید مسلح به اسلحه های لیزری شوید و اوقات خوشی را در این مرکز سپری کنید. همچنین، تالارهای بازی متعدد با سطوح پیچیدگی متفاوت وجود دارد. در دنیای فضایی، علاوه بر زمینِ بازی برای بازی های لیزری، اتاق های بازی برای تنیس روی میز و بیلیارد و در مرکز، یک کافه ی شگفت انگیز، فراهم آمده است.شایان ذکر است که مجموعه ی سرگرمی دنیای فضایی (Space World) یکی از مدرن ترین مراکز شهر است. دکوراسیون داخلی بسیار مطبوع و کارایی دارد و از تجهیزات ورزشی درجه یک بهره می برد. در براتیسلاوا، دوستداران طبیعت و حامیان سرگرمی های مدرن می توانند بهترین مکان ها را برای تفریح و سرگرمی بیابند.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Račianska 1552/22A, 831 04 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : 1PM–10PM

تلفن : 421918235433+
وب سایت : 
www.spaceworld.sk

مرکز تفریحی دنیای فضایی

مرکز تفریحی دنیای فضایی

مرکز تفریحی دنیای فضایی

مرکز تفریحی دنیای فضایی

موزه ی کودکان بیبیانا (Bibiana)

خانه ی بین المللی هنر کودکان (معروف به بیبیانا) در براتیسلاوا، از بهترین انتخاب های ممکن برای بازدید به همراه کودکان می باشد. بیبیانا، که در سال 1987 تأسیس شد، همواره در تلاش برای گسترش و بهبود آموزش هنر به کودکان بوده است و نمایشگاه های چشمگیر و آثار الهام بخش آن، می تواند سطوحی از خلاقیت را در ذهن کودک شما برانگیزد. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Panská 41, 811 02 Staré Mesto, Slovakia

ساعات بازدید : 10AM–6PM (دوشنبه ها : تعطیل)

تلفن : 4212/20467131+

وب سایت : www.bibiana.sk

موزه ی کودکان بیبیانا

موزه ی کودکان بیبیانا

عرشه ی دیده بانیِ UFO

عرشه ی دیده بانیِ UFO در براتیسلاوا که کافه و رستورانی اختصاصی دارد، بیشتر به خاطر ماهیت خاص بنای آن مورد توجه قرار گرفته است. معماری این بنا یادآور سازه های درون فیلم های علمی-تخیلی است، چنان که گویی خانه ی یک موجود فضایی باشد. زیبایی چشم اندازهای وسیع این عرشه بی نظیر است. این عرشه ی دیده بانی را در پل SNP براتیسلاوا می یابید، که البته، این پل در میان مردم محلی، با نام پل UFO نیز شناخته می شود. دسترسی به این عرشه از طریق آسانسورهای موجود در ضلع شرقی پل صورت گرفته و افرادی که بخواهند از رستوران این مجموعه استفاده کنند، هزینه ی ورودی عرشه، از صورت حسابشان کسر خواهد شد. 

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Most SNP 1, 851 01 Petržalka, Slovakia

ساعات بازدید : 10AM–11PM

تلفن : 4212/62520300+

وب سایت : www.u-f-o.sk

عرشه ی دیده بانیِ UFO

عرشه ی دیده بانیِ UFO

عرشه ی دیده بانیِ UFO

عرشه ی دیده بانیِ UFO

مجسمه های براتیسلاوا

براتیسلاوا میزبان تنوع گسترده ای از مجسمه های غیرمعمول است. برخی از این مجسمه ها مفهوم خاصی دارند و برخی دیگر زیبا و بی معنی اند. جالب ترین مجسمه ها در میدان اصلی و اطراف آن یافت می شوند، از «شنه ناتی» (Schöne Náci)، مرد بشاش شیک پوش، گرفته، تا «کارگر کنجکاو» (the rubbernecking Man at Work). در مجسمه ی عکاس سمج (Paparazzi)، به نظر می رسد که مردی با دوربین عکاسی در گوشه ی خیابان در حال دزدکی عکس گرفتن از افراد مشهور براتیسلاوا هنگام خروج شان از کافه ی جنب آن می باشد.

آدرس/شماره تلفن/وب سايت :

آدرس : Rybárska brána 217/1, 811 01 Staré Mesto, Slovakia - Panská 251/1, 811 01 Bratislava, Slovakia

ساعات بازدید : Open 24 hours

تلفن : ...................................
وب سایت :
................................

شنه ناتی

کارگر کنجکاو

Paparazzi

بهترین تورهای اروپایی

تور اسپانیا-امارات

تور فرانسه

تور فرانسه - بلژیک - هلند

تور فرانسه - سوئیس

متن دیدگاه

کاراکتر باقی مانده:

نظرات